Checkquote:Op maandag 1 december 2008 11:54 schreef schaap001 het volgende:
Volgens mij Eddy Grant
quote:biedt borsten te koop aan
heeft haar borsten te koop gezet op veilingsite eBay. Op een beschilderde gipsafdruk van de voorgevel van de Amerikaanse zangeres is al een bod van ruim driehonderd euro uitgebracht.
De zangeres liet haar borsten in gips gieten voor de Keep A Breast Foundation, een stichting die zich inzet voor de strijd tegen borstkanker.
De veiling loopt volgende week zaterdag af.
Leuk voor op de schoorsteenmantel, nietwaar...quote:Op maandag 1 december 2008 12:49 schreef ScottTracy het volgende:
Katy Perry
quote:Op maandag 1 december 2008 13:17 schreef schaap001 het volgende:
Ray Lamontagne ?
Alleen de naam van de zanger heb ik ff weg ge-quote:Best known for their alternative radio classic "Mexican Radio,"formed in Los Angeles in 1977, originally as a soundtrack company. Led by singer/songwriter
and rounded out by guitarist Marc Moreland, bassist/keyboardist Bruce Moreland, keyboardist Chas Gray, and drummer Joe Nanni, the group issued their self-titled debut EP in 1980. With the additions of bassist Bruce Moreland and his brother Marc on guitar (replacing Noland), the band's sound crystallized on 1981's full-length Dark Continent, which couched
's highly stylized and cinematic narratives — heavily influenced by Westerns and film noir, and sung in the vocalist's distinctively droll, narcoleptic manner — in atonal, electronically-based settings.
quote:Op maandag 1 december 2008 15:00 schreef Berkery het volgende:
Wall of Voodoo, Stan Ridgeway
quote:The night I was born, lord the moon stood a fire
red. Said the night I was born, the moon turned a
fire red. My poor mother her cryin', she said "The
gypsy was right!" And she fell right dead.
Nah, dat "van wie" krijg je dan maar kadoquote:Op maandag 1 december 2008 16:14 schreef emokid het volgende:
Voodoo Chile!
was het maar waar, die heeft volgens mij alleen nog maar een download-only epquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef placebeau het volgende:
SoKo?
ah, ken haar alleen van dat vervelende dagboekachtig nummer, wat ze hier kapot speelden op de radio.quote:Op maandag 1 december 2008 16:54 schreef ranja het volgende:
[..]
was het maar waar, die heeft volgens mij alleen nog maar een download-only ep
Klopt, maar dat was in eigen beheer. Dit jaar is hij volgens mij officieel op de Europese markt gekomen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |