was het maar waar, die heeft volgens mij alleen nog maar een download-only epquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef placebeau het volgende:
SoKo?
ah, ken haar alleen van dat vervelende dagboekachtig nummer, wat ze hier kapot speelden op de radio.quote:Op maandag 1 december 2008 16:54 schreef ranja het volgende:
[..]
was het maar waar, die heeft volgens mij alleen nog maar een download-only ep
Klopt, maar dat was in eigen beheer. Dit jaar is hij volgens mij officieel op de Europese markt gekomen.quote:
iggy_in_the_house +1quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:39 schreef iggy_in_the_house het volgende:
M?
quote:Zitten David en Stephen Dewaele achteren '
', het dance anthem van de voorbije zomer? Soulwax-onderzoeker Kevin Moens doet er heel mysterieus over. Wat hij ons wel verklapt is dat Soulwax binnenkort een eigen label begint en denkt aan een tweede 2manydj's cd.
De stelling dat Soulwax achterzit, staat vandaag in het Britse muziekblad NME te lezen. Erol Alkan zou hun informatiebron zijn. Helaas voor NME zitten ze er ferm naast: Volt ontdekte meer dan een maand geleden al dat Theo Keating achter het project zit. Binnenkort weten we het zeker, want dan speelt
op het Amsterdam Dance Event.
placebeau +1quote:Op dinsdag 2 december 2008 10:03 schreef placebeau het volgende:
Z van my morning jacket
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |