Thx. Van de week The lion & the cobra op vinyl gescoord, vandaar.quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:30 schreef peaceman het volgende:
Cafca +1
Ik heb cafca een punt gegeven aangezien hij het goede antwoord gaf op mijn vraag..quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Thx. Van de week The lion & the cobra op vinyl gescoord, vandaar.
Peaceman +1quote:Op zaterdag 29 november 2008 20:14 schreef peaceman het volgende:
Sinead o Connor
Ja ik ben er lekker bij. Gaat wel sneller naar de 1000 zo.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb cafca een punt gegeven aangezien hij het goede antwoord gaf op mijn vraag..
Zo is dat. Ik hem m'n jubileumvraag al klaarquote:Op zaterdag 29 november 2008 21:51 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ja ik ben er lekker bij. Gaat wel sneller naar de 1000 zo.
AA & the Doctors?quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:49 schreef ranja het volgende:
Mijn meest recente album hitdossier is t/m 2002, maar ik denk niet dat dit verander is...
Welke act is in het albumdossier de eerst genoemde?
Die staan bij mij gewoon bij de T, naast 10CC en Ten Years After. Uiterst links staan bij mij The A's, maar die zullen niet in een hitdossier vookomen, denk ikquote:Op zaterdag 29 november 2008 22:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Aaliyah?
Of nee, vaak gaan cijfers voor letters. Ik gok op 10.000 Maniacs.
Tja, ik reken 't toch maar goed ondanks dat doorgestreep.... waarom de cijfers niet eerst komen weet ik eigenlijk niet. Maar dan zou het ook geen soort van vervolgvraag meer zijnquote:
A+ klopt volgens mij wel.quote:Op zondag 30 november 2008 00:20 schreef ranja het volgende:
A is volgens mij een band, maar er bestaat ook een A+, misschien dat dat een solist is.
Verlaat, maar niet minder verdiend:quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:27 schreef ranja het volgende:
Ladyhawke?
Gambolputty +1quote:Op maandag 1 december 2008 11:09 schreef Gambolputty het volgende:
Lead me on?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |