Miss_sly je bent net als ons een onzeker meiske die eerste weken, en tja ... cliché het hoort er allemaal bijquote:Op woensdag 26 november 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben dus gewoon helemaal normaal met mijn rare gedachten, rare lichaam en andere gekke dingen
Thanks, ladies, voel me een stuk beter nu!
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef marlieske het volgende:
Nu is 1 van die dames zelf zwanger en kotst al weken alles uit haar lijfje.... tja dat hoort er nou bij hé :`(
quote:
En schone kleren voor jezelf!quote:
schone onderbroek, voedingsbh, pyjama, sokken. schoon setje kleding. tolietspul, kraamverband.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:31 schreef DJMO het volgende:
ik heb de luiertas voor junior nou al drie keer opnieuw ingepaktinhoud nu: 3 rompertjes, 3 pakjes, 4 paar sokjes, jasje, mutsje, fopspeen, luiers, een hydrofiel luier + washandje, twee spuugdoekjes, 2 navelbandjes met luierspelden, anti-krab wantjes.
ik geloof dat ik voor junior nu wel alles hebik ga nu aan mijn eigen koffer beginnen.. mensen nog tips qua zaken die je echt niet mag vergeten/bij je moet hebben??
ik lach je niet uit hoorquote:
Het begin van mijn zwangerschap bestond voornamelijk uit veel overgeven en erg moe zijn. (Nu nog steeds eigenlijk)quote:Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is/was dat bij jullie in het begin van de zwangerschap? Was je constant moe, had je veel krampjes of last van andere kwaaltjes? Misselijk, hoofdpijn?
Ik heb vandaag het idee dat het minder is dan bijv. gisteren. En dan begin ik me zorgen te maken, maar is het wel zo dat je je constant rot en zwanger voelt?
Een blikje redbull voor je man en een muesli reep zodat ie niet weg hoeft tijdens de bevalling. (Was een tip van de bevallingscursus)quote:Op woensdag 26 november 2008 13:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik lach je niet uit hoorik heb nu drie boxershorts ingepakt (las ooit ergens dat die na een keizersnee prettiger zitten dan een gewone onderbroek?? en hoewel ik niet uitga van een keizersnee weet je maar nooit), een ochtendjasje, twee tshirts, voedingsbeha met zes uitwasbare pads, een trainingspak voor naar huis, het kraamdossier voor de overdracht, het bevallingsplan, digitale fotocamera inclusief reservebatterijen, kraamverband, oplader voor de mobiel, en bij de hans textiel haal ik morgen ofzo nog een paar extra warme sokken, papieren etc heb ik altijd in mijn schoudertas dus altijd bij me..
nog ideeën?? of ben ik te mieperig en heb ik gewoon alles wel nu
Je verzekeringspapieren (van je zorgverzekering)quote:Op woensdag 26 november 2008 13:31 schreef DJMO het volgende:
8< knip >8
ik geloof dat ik voor junior nu wel alles hebik ga nu aan mijn eigen koffer beginnen.. mensen nog tips qua zaken die je echt niet mag vergeten/bij je moet hebben??
Moet je dat allemaal meenemen naar het ziekenhuis voor de baby??? Ik heb destijds alleen rompertje, pakje, sokjes en mutsje meengenomen.... de rest hadden ze in het ziekenhuis. En navelbandjes werden toen en volgens mij nu ook helemaal niet meer gebruikt. Ow ja, vergeet de maxicosi niet...quote:Op woensdag 26 november 2008 13:31 schreef DJMO het volgende:
ik heb de luiertas voor junior nou al drie keer opnieuw ingepaktinhoud nu: 3 rompertjes, 3 pakjes, 4 paar sokjes, jasje, mutsje, fopspeen, luiers, een hydrofiel luier + washandje, twee spuugdoekjes, 2 navelbandjes met luierspelden, anti-krab wantjes.
Agossiequote:Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje DJMO, goed idee, ik ga even een kopje thee zetten.... zie net dat hij aan de glazen tussendeur een papiertje heeft geplakt met de tekst: sooorrie liefffe mama... het wordt tijd dat ie maar weer beneden komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |