abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 november 2008 @ 11:57:12 #26
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63532571
De enige test die ik gedaan heb waar ik 100% zeker over was, was toen ik "voor de grap" heb getest met 28 weken omdat ik nog een ongebruikte test tegenkwam in het medicijnkastje .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63532853
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Ow, ik ben dus gewoon helemaal normaal met mijn rare gedachten, rare lichaam en andere gekke dingen

Thanks, ladies, voel me een stuk beter nu!
Miss_sly je bent net als ons een onzeker meiske die eerste weken, en tja ... cliché het hoort er allemaal bij
Mama van Isa en Ties
  woensdag 26 november 2008 @ 13:14:36 #28
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_63534324
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef marlieske het volgende:
Nu is 1 van die dames zelf zwanger en kotst al weken alles uit haar lijfje.... tja dat hoort er nou bij hé :`(
!
KuikenGuppy
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 13:31:02 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63534803
ik heb de luiertas voor junior nou al drie keer opnieuw ingepakt inhoud nu: 3 rompertjes, 3 pakjes, 4 paar sokjes, jasje, mutsje, fopspeen, luiers, een hydrofiel luier + washandje, twee spuugdoekjes, 2 navelbandjes met luierspelden, anti-krab wantjes.

ik geloof dat ik voor junior nu wel alles heb ik ga nu aan mijn eigen koffer beginnen.. mensen nog tips qua zaken die je echt niet mag vergeten/bij je moet hebben??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 26 november 2008 @ 13:36:06 #30
14746 k_i_m
pi_63534969
Een schone onderbroek .
In my life
Why do I smile
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 13:37:30 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63535009
_!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63535048
Miss Sly, ik heb ook niet iedere dag last van misselijkheid gister helemaal niet en vanochtend moest ik om half 9 op school zijn en toen was ik dus wel weer onwijs misselijk.
Sinds deze week ook wel moe..... mijn borsten doen wel echt al een paar weken pijn. Daar hou ik me inderdaad ook een beetje aan vast
  woensdag 26 november 2008 @ 13:41:59 #33
14746 k_i_m
pi_63535137
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:37 schreef DJMO het volgende:
_!
Ja, lach maar .
In my life
Why do I smile
pi_63535371
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, lach maar .
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 26 november 2008 @ 13:50:29 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63535436
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
Een schone onderbroek .
En schone kleren voor jezelf!
Ik had er echt totaal niet bij stil gestaan dat mijn broek/pyjama/legging/ding wel eens flink doorweekt zou zijn van het vruchtwater. Ondanks de kraamverbanden. Gelukkig ging F. nog even naar huis voor wij naar huis mochten.
pi_63535569
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:31 schreef DJMO het volgende:
ik heb de luiertas voor junior nou al drie keer opnieuw ingepakt inhoud nu: 3 rompertjes, 3 pakjes, 4 paar sokjes, jasje, mutsje, fopspeen, luiers, een hydrofiel luier + washandje, twee spuugdoekjes, 2 navelbandjes met luierspelden, anti-krab wantjes.

ik geloof dat ik voor junior nu wel alles heb ik ga nu aan mijn eigen koffer beginnen.. mensen nog tips qua zaken die je echt niet mag vergeten/bij je moet hebben??
schone onderbroek, voedingsbh, pyjama, sokken. schoon setje kleding. tolietspul, kraamverband.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 13:55:55 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63535603
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:41 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Ja, lach maar .
ik lach je niet uit hoor ik heb nu drie boxershorts ingepakt (las ooit ergens dat die na een keizersnee prettiger zitten dan een gewone onderbroek?? en hoewel ik niet uitga van een keizersnee weet je maar nooit), een ochtendjasje, twee tshirts, voedingsbeha met zes uitwasbare pads, een trainingspak voor naar huis, het kraamdossier voor de overdracht, het bevallingsplan, digitale fotocamera inclusief reservebatterijen, kraamverband, oplader voor de mobiel, en bij de hans textiel haal ik morgen ofzo nog een paar extra warme sokken, papieren etc heb ik altijd in mijn schoudertas dus altijd bij me..

nog ideeën?? of ben ik te mieperig en heb ik gewoon alles wel nu

pi_63535607
Meimeltje wat een rotnieuws Sterkte!
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is/was dat bij jullie in het begin van de zwangerschap? Was je constant moe, had je veel krampjes of last van andere kwaaltjes? Misselijk, hoofdpijn?

Ik heb vandaag het idee dat het minder is dan bijv. gisteren. En dan begin ik me zorgen te maken, maar is het wel zo dat je je constant rot en zwanger voelt?
Het begin van mijn zwangerschap bestond voornamelijk uit veel overgeven en erg moe zijn. (Nu nog steeds eigenlijk)

Als ik eerlijk ben voel ik mezelf nog steeds niet echt zwanger, op de een of andere manier is het zo moeilijk te bevatten.. Ja, ik voel schopjes, maar zelfs dat doet me nog niet écht beseffen dat we straks een kleine baby hier in huis hebben... Misschien komt het nog als ik echt een buik krijg.. Misschien komt het pas als het kindje in mijn armen ligt, ik weet het niet
pi_63535713
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:55 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik lach je niet uit hoor ik heb nu drie boxershorts ingepakt (las ooit ergens dat die na een keizersnee prettiger zitten dan een gewone onderbroek?? en hoewel ik niet uitga van een keizersnee weet je maar nooit), een ochtendjasje, twee tshirts, voedingsbeha met zes uitwasbare pads, een trainingspak voor naar huis, het kraamdossier voor de overdracht, het bevallingsplan, digitale fotocamera inclusief reservebatterijen, kraamverband, oplader voor de mobiel, en bij de hans textiel haal ik morgen ofzo nog een paar extra warme sokken, papieren etc heb ik altijd in mijn schoudertas dus altijd bij me..

nog ideeën?? of ben ik te mieperig en heb ik gewoon alles wel nu
Een blikje redbull voor je man en een muesli reep zodat ie niet weg hoeft tijdens de bevalling. (Was een tip van de bevallingscursus)
pi_63536017
Neem kleren mee die je in ieder geval past, en niet zoals ik die een spijkerbroek meeneemt van voor de zwangerschap....* zo ....zwangerschap is weg, dus kan ik mijn eigen kleren wel weer aan.*
Ik wijt het maar aan zwangerschapshormonen
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_63536510
quote:
8< knip >8

Je verzekeringspapieren (van je zorgverzekering)
Boekje met telefoonnummers van wie je wil bellen na de geboorte ( klinkt stom maar door de hectiek kun je soms spontaan cijvers door de war gooien :p )
Fotocamera met oplader en voldoende ruimte erop (of genoeg rolletjes)
Super oversized bigshirt voor de bevalling zelf en de 1e nacht
grote onderbroeken waar kraamverband n beetje fatsoenlijk in blijft zitten ook erg handig
Trainingspak voor de dag dat je naar huis mag de rest lekker pyamas etc
voedingsbh of als je geen BV geeft stevige sportbh
zoogcompressen
iets lekkers te snoepen
en natuurlijk persoonlijke verzorgingszooi zoals shampoo douchegel, tandenborstel, tandpasta make-up als je dat wil, dan ook makeup remover, haarborstel en noem de standaard zooi voor n paar dagen maar op.
Neem nooit afgemeten goed voor 1 dag mee maar voor bv minimaal 3, loopt het uit om wat voor reden dan ook heb je voldoende bij je.

K denk dat dat wel de basis is, de rest natuurlijk na eigen inzicht
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  woensdag 26 november 2008 @ 14:31:13 #42
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63536684
quote:
Moet je dat allemaal meenemen naar het ziekenhuis voor de baby??? Ik heb destijds alleen rompertje, pakje, sokjes en mutsje meengenomen.... de rest hadden ze in het ziekenhuis. En navelbandjes werden toen en volgens mij nu ook helemaal niet meer gebruikt. Ow ja, vergeet de maxicosi niet...

pff net een heftige aanvaring gehad met Twan, ik zit beneden te shaken, hij boven boos te mokken... geen geweldige combinatie: mijn hormonen en zijn buien
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 14:31:17 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63536685
ik heb idd met drie dagen rekening gehouden maffemuts, omdat ze na de bevalling sowieso de baby nog even in de gaten willen houden (ivm mijn stommiteit de eerste maanden van de zwangerschap) en ik dan zelf ook moet blijven.

tandpasta kan ik iig makkelijk vergeten k heb een kunstgebit een lijstje met nummers ga ik wel maken! en raissa bedankt voor de tip over de redbull, die laat ik hem gelijk meenemen straks mag ook in mijn koffer mee

Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 14:35:42 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63536783
ik heb liever te veel bij me dan te weinig Diaan, navelbandjes.. tja, bij mijn eerste werden ze nog wel gebruikt en ze staan nog steeds op lijstjes van artikelen die je in huis moet hebben voor een bevalling, is geloof ook afhankelijk van je kraamverzorgster of ze ze wel of niet gebruiken.

* DJMO geeft diaan een kopje kamillethee om te kalmeren

woensdag 26 november 2008 @ 14:38:01 #45
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_63536833
Dankje DJMO, goed idee, ik ga even een kopje thee zetten.... zie net dat hij aan de glazen tussendeur een papiertje heeft geplakt met de tekst: sooorrie liefffe mama... het wordt tijd dat ie maar weer beneden komt

Er staat volgens mij op de lijsten ook dat je kruikenzakken moet hebben, met Twan werden die helemaal niet gebruikt en werd daarvoor een hydrofielluier gebruikt. Dat ga ik nu ook weer doen... snap soms niets van de lijstjes, helemaal omdat ze soms erg verschillend zijn.

Morgen komen ze voor de intake van kraamzorg, zal dan ook nog eens vragen.
Make love, not war ☮
pi_63536974
druivensuiker (Dextro) zou ik ook meenemen DJMO, voor je man maar ook zeker voor jezelf! Krijg je energie van zonder dat je hoeft te eten (want dat eten bijft meestal niet zitten, en ik kan me ook niet voorstellen behoefte te hebben aan eten...).
pi_63537001
Navelbandjes werden hier gebruik toen voor in de luier. Om te kijken of de kleine geplast had!!
En idd kruikzakken helemaal niet
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63537012
Liprepair spul!
Door al dat gepuf en gehijg kun je flink gebarsten lippen krijgen. Klein ongemak vergeleken met de rest, maar wel reuze irritant.
.... met gevoel voor drama....
pi_63537016
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Dankje DJMO, goed idee, ik ga even een kopje thee zetten.... zie net dat hij aan de glazen tussendeur een papiertje heeft geplakt met de tekst: sooorrie liefffe mama... het wordt tijd dat ie maar weer beneden komt
Agossie
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_63537034
Och Diaan, geniet maar lekker van je kopje thee, en fijn dat Twan zelf al sorry heeft gezegd, geef m maar een dikke knuffel zo.

Floria, je hebt PM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')