Het is volgens mij niemand ontgaan, Marco Borsato heeft een film gemaakt. Wat voor één? Iets met Afrika, oorlog en actie, dikke pret dus.
Maar oke, daar zijn we hier niet voor, op de site over de film staan een paar prachtige actiefoto's van onze Marco met genoeg mogelijkheden om je fantasie op bot te vieren:
Oh, dit word smullen denk ik. Ik ga meteen mijn kwasten uit de kast halen en mijn paint verslaving hier op botvieren. En aangezien het topic er net is, is er nog genoeg te verzinnen
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b] [..] Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken. U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
"It doesn't matter who wins here. Our fight will continue. The loser will be liberated from the battlefield, and the survivor will live out the rest of his days as a soldier"
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende: swarma spam hoer Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende: Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.