Ja volgens de wet op bescherming van persoonsgegevens mag je bijna alle databases waarin je persoonsgegevens staan inzien, laten wijzigen en/of laten vernietigen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan dat? (Vast, anders zeg je het niet).
Ah eindelijk eens goed nieuws, dat wist ik nietquote:Op donderdag 27 november 2008 14:20 schreef HarryP het volgende:
[..]
Ja volgens de wet op bescherming van persoonsgegevens mag je bijna alle databases waarin je persoonsgegevens staan inzien, laten wijzigen en/of laten vernietigen.
Je vindt het raar dat ministers niet expert zijn op het gebied van schaamhaar?quote:Op donderdag 27 november 2008 10:49 schreef Nielsch het volgende:
Wat een kut antwoord ook weer van Minister Rouvoet. Hij kan toch op zijn minst uitleggen waarom die experts dan denken dat het relevant is.
De minister weet het zelf niet eens. Wat een stuk verdriet.
WTFquote:Op woensdag 26 november 2008 10:02 schreef de_boswachter het volgende:
*** Doet zich aanmelden voor opleiding tot dokter![]()
Meisje (16 jaar): Dokter ik heb zo'n last van mijn rug
Dokter: Dan laat je broek en slipje maar eens even zakken !!!!11!
Meisje:![]()
Dokter:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar goed. Wel ziek natuurlijk dat die ouwe gristen dat allemaal wil weten. Geen wonder dat in die kringen zoveel incest voorkomt
Wel dat dossiers bestaat uit tachtig ( 80 ) pagina`s en ruim negenhonderd ( 900 ) vragen.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:57 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)haarregistratie.html
En je dan nog afvragen wat mensen toch tegen dit soort electronische dossiers hebben...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |