Je mag toch alleen geen linkjes posten? Dus niets illegaals gedaan...quote:Op woensdag 26 november 2008 00:32 schreef Shadowcat het volgende:
Jullie gaan echt massaal geband worden straks voor al deze warez-discussie
Chuck ookquote:Op woensdag 26 november 2008 00:44 schreef zquing het volgende:
ookal is er geen aflevering deze week, Jenny is heet
Mijn favoriete personage is Blair want die is het liefste (grote mond, klein hartje) en mensen zeggen altijd dat ik op haar lijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:51 schreef hetzusjevan het volgende:
Zo, hebben we toch al het gekwijl op onze favoriete personages nog deze week.
Ja klopt, ik check zelf altijd myepisodes.com maar die deed het gisteren niet bij mij. Dus toen ben ik hem maar gewoon gaan downloaden zonder naar de datum te kijken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik check altijd eerst op tv.com of er een nieuwe is. Voorkomt uren zoeken naar een aflevering die er niet is.
quote:
Is ook van dezelfde schrijfster (het boek)quote:Op woensdag 26 november 2008 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat ik wel een aanrader vind qua series, is Lipstick Jungle. Heb ik nog geen topic over voorbij zien komen hier op Fok. Het is geen teendrama, meer een soort Sex and the City achtig iets.
Waarom eigenlijk?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:24 schreef Tazmaniac het volgende:
Waarom was het topic dicht na 296 posts
iets met linkjesquote:Op woensdag 26 november 2008 16:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Verder: volgende week pas
Jij boft maarquote:Op maandag 1 december 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb van papa een snoepzak gekregen met een kleine witte chocoladeletteren pepernoten en Chocoladesigaretten
![]()
Had al zo'n vermoedenquote:Op maandag 1 december 2008 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:ik zat int verkeerde topic te posten
Nu heb ik al stiekem spoilers voor volgende week zitten bekijken, wat een cliffhangerquote:
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:27 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Nu heb ik al stiekem spoilers voor volgende week zitten bekijken, wat een cliffhanger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Dit is een spoiler met een spoilertitel in reactie op de spoiler van YashaaaaaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Leonoor op 02-12-2008 21:53:49 (:')) ]Nulla verba sed acta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensch. Ik mag dat mens echt niet.quote:
Als ik zou weten wat dat is dan zou ik dat best willen doen.. maar mijn spoiler heeft al de titel: Spoilerquote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef zquing het volgende:
zouden jullie spoilertitels kunnen gebruiken?
SPOILER: hier je toffe titelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan zonder 't puntje"Those unforgettable days, for them I live"
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:19 schreef zquing het volgende:
[.spoiler=hier je toffe titel]tekst[/spoiler]Wat is de toegevoegde waarde precies?SPOILER: hier je toffe titelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dan zonder 't puntjeSPOILER: Kijk! Ik kan het wel! Nu ga ik een vraag aan je stellen waarin ik refereer naar de inhoud van mijn vorige spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:55 schreef Leonoor het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde precies?SPOILER: Kijk! Ik kan het wel! Nu ga ik een vraag aan je stellen waarin ik refereer naar de inhoud van mijn vorige spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had het niet beter kunnen zeggen! Ik zat me ookal suf te piekeren wat mijn spoiler titel moest worden..
Kwam niet verder dan: "Dit is een spoiler, lezen op eigen risico".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
quote:"Well, I always assumed that I uhhhh would.., you know.. again, sooner or later. Maybe assumed is a strong word, but hoped is probably more accurate."
Het kan best een fake zijn. Dat heb ik al eens eerder gehad. Toen bleek het gewoon een aflevering uit seizoen 1 te zijn.quote:Op dinsdag 9 december 2008 07:58 schreef zquing het volgende:
afleveriing 13 toch? Bij mij staat hij er gewoon
Nou.... Georgina schijnt terug te komen voor afleveringen.... zou het?quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:35 schreef Jivis het volgende:
Dus Rufus en Lily hebben waarschijnlijk een koter? Benieuwd of het een bekende is...
Goede epi.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 18:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou.... Georgina schijnt terug te komen voor afleveringen.... zou het?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Starlie het volgende:
Niet echt een spoiler maar ik zet het voor de zekerheid maar in een spoiler neer..He, gebruik eens spoilertitelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een geweldige aflevering! Maar ehm, hebben Lilly en Rufus een koter of ging ze voor abortus? De abortus is wsl. niet schokkend genoeg dus je zult wel gelijk hebben.
En Chuck![]()
![]()
.
Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
He, gebruik eens spoilertitels![]()
En Chuck![]()
![]()
.
Zo echt hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Chuck is echt retegeil zo zonder al die gel in zijn haar
lol heel ander accent ook! wel vet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ed Westwick (chuck) is leadsinger van een bandje
En Leighton Meester, Blair, is eigenlijk gewoon blond. Omdat Serena ook al blond was, moest ze haar haar donker verven voor GG. Ik kan me haar gewoon niet blond voorstellen, maar als iemand pics heeft, show me!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hij is ook BritsIk vind het echt enorm knap dat je daar in de serie niks van merkt..
Maar ik denk dat ik hem alleen leuk vind als Chuck en niet als Ed, gewoon het personage chuck is zo intrigrerend en hij zet het geweldig neer
Hip.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wisten jullie dit
Ed Westwick (chuck) is leadsinger van een bandje
Ik vind bruin haar ook veel mooier staan bij haar, zeker op die 1e foto ziet haar haar er overigens echt dood uit...quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ze is mijn kleur blond, peper en zout.. Ik heb mijn haar ook bruin geverfd en mensen zitten constant zo vanjij blond echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |