SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:16 schreef Starlie het volgende:
Niet echt een spoiler maar ik zet het voor de zekerheid maar in een spoiler neer..He, gebruik eens spoilertitelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een geweldige aflevering! Maar ehm, hebben Lilly en Rufus een koter of ging ze voor abortus? De abortus is wsl. niet schokkend genoeg dus je zult wel gelijk hebben.
En Chuck![]()
![]()
.
Nulla verba sed acta
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:46 schreef Leonoor het volgende:
[..]
He, gebruik eens spoilertitels![]()
En Chuck![]()
![]()
.
Zo echt hequote:Op dinsdag 9 december 2008 19:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Chuck is echt retegeil zo zonder al die gel in zijn haar
lol heel ander accent ook! wel vet!quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ed Westwick (chuck) is leadsinger van een bandje
En Leighton Meester, Blair, is eigenlijk gewoon blond. Omdat Serena ook al blond was, moest ze haar haar donker verven voor GG. Ik kan me haar gewoon niet blond voorstellen, maar als iemand pics heeft, show me!quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja hij is ook BritsIk vind het echt enorm knap dat je daar in de serie niks van merkt..
Maar ik denk dat ik hem alleen leuk vind als Chuck en niet als Ed, gewoon het personage chuck is zo intrigrerend en hij zet het geweldig neer
Hip.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wisten jullie dit
Ed Westwick (chuck) is leadsinger van een bandje
Ik vind bruin haar ook veel mooier staan bij haar, zeker op die 1e foto ziet haar haar er overigens echt dood uit...quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
[ afbeelding ]
Ah ze is mijn kleur blond, peper en zout.. Ik heb mijn haar ook bruin geverfd en mensen zitten constant zo vanjij blond echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |