Ook dat, maar het scheelt ook in onderhoudskosten, omdat die ledgevallen langer meegaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:29 schreef dennistd het volgende:
was er ook niet iets dat er geen lampjes meer gemaakt worden met een speciale fitting die in de trein zit?
Heb je eigenlijk nog een bron bij deze foto?quote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Echt lelijke dingen imho. Dit ontwerp vond ik mooier:
[ afbeelding ]
Je hebt wel gelijk, ze zijn in de loop der tijd goed verspookt. Maar dat verf een mooie trein lelijk kan maken, dat wisten we al:quote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verhaal vind ik echt GEWELDIGquote:Op woensdag 26 november 2008 22:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verhaal?quote:Op donderdag 27 november 2008 08:45 schreef Nightshadow het volgende:
[..]
Dat verhaal vind ik echt GEWELDIG![]()
Kan ook alleen in België gebeuren
Oh dat geintje!quote:Op donderdag 27 november 2008 09:16 schreef Nightshadow het volgende:
Dat verhaal van dat ze dat design gemaakt hadden gemaakt, vervolgens in productie ging en pas toen de rijtuigen bijna in dienst gingen de fout met de deuren geconstateerd werden![]()
Maar waarvan de bron een niet werkende link was.quote:
Nouja, ze zeggen dat Belgen dommer dan Nederlanders zijn... En als wij een contract met AnsaldoZutphen tekenen zonder een afspraak over leveringsdatum, tjaquote:Op donderdag 27 november 2008 14:38 schreef Eix het volgende:
[..]
Maar waarvan de bron een niet werkende link was.![]()
Mij lijkt het stug dat Belgen zo stom zijn.
Ik zei toch al: 'geintje'!!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
het was een hoax jongens, dat is allang bekend
Ja. JIJ wel Duveltjequote:Op donderdag 27 november 2008 18:24 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zei toch al: 'geintje'!!
Was nog een duidelijke fotosoep ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |