abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:07:03 #31
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63521233
Zelfs Kafka had deze gang van zaken niet kunnen dromen. Een logge overheid die soms heel snel en onverwacht doet wat het wil, en die zich ook nog eens totaal niet geremd voelt door een gebrek aan kennis of rede.
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja tuuk.

Volgens mij is die Yildiz trouwens niet verder gekomen dan een champignon. Wees maar niet bang, de pizza's blijven gewoon legaal
Wat heeft het al dan niet gebruiken van paddo's door mij te maken met mijn vrijheid van consumeren, bezit en zelfbeschikking, die aangetast wordt door dit belachelijke verbod?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_63521298
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef Yildiz het volgende:
Zelfs Kafka had deze gang van zaken niet kunnen dromen. Een logge overheid die soms heel snel en onverwacht doet wat het wil, en die zich ook nog eens totaal niet geremd voelt door een gebrek aan kennis of rede.
[..]
Je hebt zeker nooit van Sjors Orwell gehoord
quote:
Wat heeft het al dan niet gebruiken van paddo's door mij te maken met mijn vrijheid van consumeren en zelfbeschikking, die aangetast wordt door dit belachelijke verbod?
De mensen die in deze discussie de boventoon voeren (zowel voorstanders als tegenstanders) daarvan heeft het merendeel volgens mij nog nooit een paddo gegeten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:10:30 #33
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63521350
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jawel, maar dat zie ik niet als uitermate relevant bij deze gang van zaken. Op het verbieden van de meest normale dingen na dan.
quote:
De mensen die in deze discussie de boventoon voeren (zowel voorstanders als tegenstanders) daarvan heeft het merendeel volgens mij nog nooit een paddo van gegeten.
Dat is toch ook totaal irrelevant?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:11:33 #34
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63521398
quote:

[..]

[..]

De mensen die in deze discussie de boventoon voeren (zowel voorstanders als tegenstanders) daarvan heeft het merendeel volgens mij nog nooit een paddo gegeten.
En dat denk jij, omdat...

Overigens doet het helemaal niet ter zake.
pi_63521402
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Jawel, maar dat zie ik niet als uitermate relevant bij deze gang van zaken. Op het verbieden van de meest normale dingen na dan.
In 1984 wordt er zelfs gepraat over het feit dat vlees is afgeschaft en als er iets normaal is in onze samenleving, dan is dat wel het eten van vlees.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63521524
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef pfaf het volgende:

[..]

En dat denk jij, omdat...
Omdat dat heel vaak het geval is in dit soort zaken.
quote:
Overigens doet het helemaal niet ter zake.
In feite wel, want mensen die niet bekend zijn met het effect van paddestoelen, kunnen geen goed oordeel geven.
pi_63521538
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Interessant wat de heer Knoops zegt (ongeveer halverwege)

".. is het ook in strijd met de strekking van de opiumwet zelf. Want de opiumwet gaat er alleen van uit dat alleen die stoffen onder de opiumwet kunnen worden gebracht waarbij het objectief is vastgesteld dat ze voor de volksgezondheid schadelijk zijn. "Is dat niet gebeurd?" Dat is dus niet gebeurd..."

Ik ben benieuwd of een rechter dan ook om kwalitatief hoogwaardige onderzoeken gaat vragen waaruit blijkt dat paddo's gevaarlijk zijn voor de volksgezondheid? En als die er niet zijn, dan ook het paddoverbod ongeldig kan en/of zal verklaren?
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:17:32 #38
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63521628
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat dat heel vaak het geval is in dit soort zaken.
[..]

In feite wel, want mensen die niet bekend zijn met het effect van paddestoelen, kunnen geen goed oordeel geven.
Dus Klink kan niet oordelen? Eens!

Overigens ben ik 'regulier' gebruiker, dus mag ik blijven posten en het een belachelijke maatregel vinden?
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:18:05 #39
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63521648
quote:
En in hoeverre is dat relevant? Wees gerust echter, ik heb ze vaak genoeg gebruikt, het is eigenlijk een van de enige drugs die ik echt bijzonder en plezierig vind. Dus eigenlijk ben ik ook gewoon een junkie met groot eigen belang in dezen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:21:31 #40
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_63521758
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:17 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dus Klink kan niet oordelen? Eens!

Overigens ben ik 'regulier' gebruiker, dus mag ik blijven posten en het een belachelijke maatregel vinden?
* Papierversnipperaar rent snel het bos in om ervaringsdeskundige te worden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:22:26 #41
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63521779
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef JohnDope het volgende:
Daar ben ik het slechts een beetje mee eens. Ik denk dat het wel duidelijk maakt dat alleen paddo's in de media worden afgeschilderd als zou je direct niet weten wat voor en achter is; dat is niet waar. En het is wat spijtig dat mensen op basis van zulke onderbuikgevoelens direct allerhande zaken geloven en ongelukken aan paddo's toeschrijven.

Maar, anderzijds denk ik, dat wetenschappelijke proeven met groepen gebruikers en sitters en vragen naderhand (zoals o.a. de John Hopkins medical institute) en verdere proeven qua giftigheid, en GGD cijfers beleidstechnisch gewoon een prima beeld kunnen geven of legale paddoverkoop de gezondheid in gevaar brengt. (B.v. meer dan alcohol).

Helaas voert het eerste de boventoon.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63521970
TVPtje

Ben toch erg benieuwd naar die uitspraak, en of Cohen inderdaad bij z'n standpunt blijft
pi_63522035
Hopelijk wordt mijn geliefde paddenstoel niet verboden.
Die Ananas (Ananas comosus) ist eine Pflanzenart aus der Familie der Bromeliengewächse (Bromeliaceae). Sie ist ursprünglich in Amerika heimisch und wird heute weltweit in den tropischen Gebieten als Obstpflanze angebaut.
pi_63522190
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:30 schreef blankensteyn het volgende:
Hopelijk wordt mijn geliefde paddenstoel niet verboden.

Paddofiel
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_63523538
Misschien ga ik dan morgen toch maar even kijken of de dichtstbijzijnde smartshop nog verkoopt.
Fluitbekzeenaalden zijn tropische & subtropische zoutwatervissen die hun naam te danken hebben aan hun buisvormige snuit, die aan een fluit doet denken.
pi_63524155
Als het verbod er idd voor komt, moeten we voor die Klink maar even wat moslims of oost-europeanen opzoeken die wel wat bij willen verdienen..
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:41:56 #47
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63524392
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef LoggedIn het volgende:
Als het verbod er idd voor komt, moeten we voor die Klink maar even wat moslims of oost-europeanen opzoeken die wel wat bij willen verdienen..
Ik geloof dat er op omroep Gelderland een radioprogramma was waarin handelaars vertelden dat ze al waren benaderd voor illegale leveringen t.z.t.
pi_63524570
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:41 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik geloof dat er op omroep Gelderland een radioprogramma was waarin handelaars vertelden dat ze al waren benaderd voor illegale leveringen t.z.t.
Ja, da's niet zo gek natuurlijk Onze overheid mag dan wel terug willen naar 1943, wij willen dat niet. De vraag zal dus gewoon hetzelfde blijven, en als legaal leveren niet meer kan, dan moet het maar illegaal.
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:55:28 #49
pi_63524731
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:48 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Ja, da's niet zo gek natuurlijk Onze overheid mag dan wel terug willen naar 1943, wij willen dat niet. De vraag zal dus gewoon hetzelfde blijven, en als legaal leveren niet meer kan, dan moet het maar illegaal.
De wetgever is verantwoordelijk voor de gevolgen van de wet. Klink veroorzaakt criminaliteit! Opsluiten die man!
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  dinsdag 25 november 2008 @ 23:58:15 #50
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63524794
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:48 schreef LoggedIn het volgende:
Tja… voor mij is het wel iets wat ik niet vaker dan een keer per half jaar doe of zo. Het is altijd wel een ervaring. Dus mijn vraag ligt niet bijster hoog. Het zou me nochtans wel spijten dat het niet meer een keer kan op een mooie zomeravond.

Ik denk dat ik me er wel bij neer zou leggen. Misschien dat als een growset nog legaal is, dat ik dat zou doen, maar ja, dat is minder makkelijk afstemmen met het weer. Nu zou ik wel aan LSD kunnen komen of iets dergelijks, maar ik vind de tijdsduur van paddo's wel fijner.
pi_63525420
Hopelijk kan ik over een paar jaar is een keer legaal paddo's uitproberen.
............................
  woensdag 26 november 2008 @ 00:40:00 #52
pi_63525632
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:28 schreef sander89 het volgende:
Hopelijk kan ik over een paar jaar is een keer legaal paddo's uitproberen.
Dan moet je dat nu doen.
pi_63525653
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet je dat nu doen.
Je kunt niet iets nu over een paar jaar doen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  woensdag 26 november 2008 @ 00:42:37 #54
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63525672
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Daar spreekt iemand die nog geen paddo's heeft gehad. Natuurlijk kan dat.
pi_63525732
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ik denk dat ik me er wel bij neer zou leggen. Misschien dat als een growset nog legaal is, dat ik dat zou doen, maar ja, dat is minder makkelijk afstemmen met het weer. Nu zou ik wel aan LSD kunnen komen of iets dergelijks, maar ik vind de tijdsduur van paddo's wel fijner.
Die kweeksetjes zijn volgens mij vrij eenvoudig en binnen te gebruiken.
  woensdag 26 november 2008 @ 00:48:22 #56
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63525754
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:47 schreef Specularium het volgende:

[..]

Die kweeksetjes zijn volgens mij vrij eenvoudig en binnen te gebruiken.
Maar ik heb dan van die dagen dat ik denk: 'dit is nu eens een goede dag voor paddo’s’, of hooguit een planning van drie dagen. Niet van een heel groeiproces.
  woensdag 26 november 2008 @ 00:48:45 #57
pi_63525761
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:41 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Je kan het nu doen en over een paar jaar pas zeggen.
pi_63525793
Volgend Cohen blijven de smarthops in Amsterdam de komende tijd gewoon paddo's verkopen. Goed nieuws
  woensdag 26 november 2008 @ 00:53:46 #59
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63525815
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 23:58 schreef Iblis het volgende:

[..]

Tja… voor mij is het wel iets wat ik niet vaker dan een keer per half jaar doe of zo. Het is altijd wel een ervaring. Dus mijn vraag ligt niet bijster hoog. Het zou me nochtans wel spijten dat het niet meer een keer kan op een mooie zomeravond.

Het is voor mij jaren geleden (met werkdrukte kwam het er niet van). Zelf growen vind ik te veel moeite, en ik gebruik daarvoor bij lange na niet genoeg. Ik zou daar dan continu aan moeten werken om batches en sporen te blijven genereren voor de off chance dat ik er weer eens zin in heb.

Pech dan maar. Ik stap gewoon over op LSD.

Toevoeging: LSD lijkt mij trouwens beter te vertrouwen dan paddestoelen van de zwarte markt. In een postzegel kan je weinig anders (actiefs) stoppen dan LSD. Maar wie garandeert mij dat ik niet vage giftige paddestoelen krijg.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 26 november 2008 @ 00:55:28 #60
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63525840
quote:
Op woensdag 26 november 2008 00:53 schreef soylent het volgende:

[..]

Het is voor mij jaren geleden (met werkdrukte kwam het er niet van). Zelf growen vind ik te veel moeite, en ik gebruik daarvoor bij lange na niet genoeg. Ik zou daar dan continu aan moeten werken om sporen te blijven genereren voor de off chance dat ik er weer eens zin in heb.

Pech dan maar. Ik stap gewoon over op LSD.
Dan moet je dat weer ‘regelen’, of DOI… en dat kan allemaal wel. Maar het geeft meer gezeik dan even de smartshop in lopen. En het is zo nodeloos…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')