Bij deze reeks is het wel erg typisch jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef jackson het volgende:
Toffe stats inderdaadWel grappig om te zien
Bijna 3000 posts hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij deze reeks is het wel erg typisch ja
Inclusief de lunch-dip
Fijn weekendquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef Houniet het volgende:
Waarom hapt er niemand, honden.
Gezelligquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef ETA het volgende:
vanwege werkloosheid en mogelijke traineeship voeg ik mij weer eens onder de groep studenten dat veel lult en geen colleges volgt.
quote:
Gast, ik heb al jaren weekendquote:
wacht.... het is nog maar dinsdag???quote:
quote:
Strijken jij, crackhoer.quote:
Masterquote:
momenteel in NL.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
ETA! Alles goed jongen, waar hang je nu uit?
jah baasquote:
Zo is het maar net.quote:
Jij weet ook niet wat je wil.quote:
waar poker je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef nicomart het volgende:
dat potje poker begin over 3 minuten en nu 2267 aanmeldingen
Nee, jij snapt mij en Cali gewoon niet.quote:
wat is de waarde van een freeroll seat? (prijzenpot/aantal deelnemers)quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
nu op pokerstars.. doe een freeroll voor RTL Poker
uhm,. de eerste tien winnen een plekje in de weekfinalequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef ETA het volgende:
[..]
wat is de waarde van een freeroll seat? (prijzenpot/aantal deelnemers)
is het niet handig om ff 100 dollar te storten en dan gewoon inkopen? Anders is het toch een beetje zonde van je tijd? De rebuys op PS zijn altijd leuk, met weinig kan je veel verdienenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm,. de eerste tien winnen een plekje in de weekfinale
zijn er uberhaupt mensen die het wel snappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, jij snapt mij en Cali gewoon niet.
mja.. ik doe het omdat ik het leuk vind om te doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef ETA het volgende:
[..]
is het niet handig om ff 100 dollar te storten en dan gewoon inkopen? Anders is het toch een beetje zonde van je tijd? De rebuys op PS zijn altijd leuk, met weinig kan je veel verdienen
ja maar je moet het ff doorhebbenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef ETA het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt mensen die het wel snappen
quote:
Of ik wil het niet snappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, jij snapt mij en Cali gewoon niet.
freerolls zijn idd leukquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik doe het omdat ik het leuk vind om te doen
Ja dan is de prestatie al een beloning op zichquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef ETA het volgende:
[..]
freerolls zijn idd leukzo ben ik ook ooit begonnen. Met freerolls de eerste centen binnenhalen en dat uitbouwen naar grote stapels geld
Wat was ik trots toen ik een freeroll won van 2000 man voor een whopping bedrag van 82$.
Tja, lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Zit ik een beetje reviews te kijken, blijkt de iPod gewoon een stuk beter dan de Creative Zen![]()
Nou kan ik helemaal niet meer kiezen
Ik ben ook bang dat dat 'm wordt jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
Nee die iepot nou maar Piles. Heb ik ook jwt
.
Veel ervaring niet, maar r zijn genoeg programma's voor te krijgen. Handbrake gebruik ik meestal om dvd's om te zetten..quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat dat 'm wordt ja
Creative is toch een stuk instabieler en breekbaarder volgens mij. Maar niemand hier ervaring met video's omzetten naar iPod? Dat wil ik namelijk veel gaan doen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Pietert!
Huntelaar met AFCA muts
Toppertje ouwequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
zo, het gaat al een stuk beter mentaal
koningkoningkoning.quote:
dank jequote:
shit.. ik krijg daar weer verkeerde beelden bijquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele avond
Luchtgitaar dan hè
Dat slaat ook weer als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. ik krijg daar weer verkeerde beelden bij
zoiets jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer als een lul op een drumstel
Klaar met werkquote:
je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oeh! drukte gezelligheid hier
quote:
Het heeft er in ieder geval veel van wegquote:
De Hunterquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Pietert!
Huntelaar met AFCA muts
mwaquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heeft er in ieder geval veel van weg
dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien over de afgelopen weken is het topdrukte nu toch
Ben ik alquote:
Geblesseerd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag even een boel series gekeken... geblesseerd zijn heeft dan toch zijn leuke kanten
mja.. zijn wel elke keer tegenstanders met mogelijkheden behalve die j3 dan..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben ik al3x aan de finale tafel. 1x kk tegen j10 verliezen. 1x ak tegen aq. en nu net 44 tegen j3.. ik moest zo ongeveer wel all in omdat ik niet zo heel veel meer had dus elke pocket pair was goed.. maar omdan gecalled te worden dan j3 en nog te verliezen ook
nouja die j10 sloeg toen ook nergens op. waarom zou je aan een finale tafel iemand callen die all in gaat. als je 10 j off hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. zijn wel elke keer tegenstanders met mogelijkheden behalve die j3 dan..
Ik wou dat ik nu van tafel kon met 40.000 dollar
veel mensen spelen graag met een connectortje..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja die j10 sloeg toen ook nergens op. waarom zou je aan een finale tafel iemand callen die all in gaat. als je 10 j off hebten we hadden bijna even veel chips. waren niet short stacked ofzo
als die suided is jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
veel mensen spelen graag met een connectortje..
nee ik ben het ook wel met je eens, maar mensen blijven onvoorspelbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
als die suided is jamaar dan is en blijft het een domme all in call. met zo`n hand wil je de flop zien. maar niet een all in voor 500k aan chips
Ik heb gister seizoen 3 van Heroes ingehaald. Vanavond 09 en 10, daarna ben ik bijquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag even een boel series gekeken... geblesseerd zijn heeft dan toch zijn leuke kanten
dat scheelt wel.. naar peru business of economy!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:37 schreef ETA het volgende:
2,5 week geleden was het ook raak. Speel je 7,5 uur lang een 10$ rebuy toernooitje met 2000 man, zit je mooi aan de final table. En na een paar spannende rondes zijn we nog met zn 3'en over.
3e prijs 6.3k, 2e prijs 8k, 1e prijs 11.5k. De nr3 had op dat moment erg weinig over, ik op nr 2, en nr1 had iets meer chips als mij. Ik reraise natuurlijk allin met een paar 10, om gecalled te worden met K3 offsuit door de chipleader..... op de river dan toch de K...... die river heeft mij letterlijk 5000 dollar gekost.......
2 dagen later een reis naar Peru geboektmaar nu moet ik wel economy class vliegen ipv business class
Staat nu ook aanquote:
101e plaats is ook niet slechtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat scheelt wel.. naar peru business of economy!!
Donderdag tijdens de hardlooptraining zijn mijn rechterknie opeens... *knak* en nu heb ik een blessure aan mijn kniepees..quote:
Al laten nakijken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Donderdag tijdens de hardlooptraining zijn mijn rechterknie opeens... *knak* en nu heb ik een blessure aan mijn kniepees..
ja maar aan een finale tafel verwacht je toch wel dat de mensen een beetje kunnen pokerenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
nee ik ben het ook wel met je eens, maar mensen blijven onvoorspelbaar natuurlijk.
dat zou je idd verwachtenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja maar aan een finale tafel verwacht je toch wel dat de mensen een beetje kunnen pokerenmaarja
Coach (tevens fysio) zei al meteen.. ijs er op, een week rust houden en kijken hoe het voelt. Helaas een wedstrijd af moeten zeggen, maar goed wou het ook niet erger gaan maken dan het nu is. Ik voel er niks meer van tijdens het wandelen, maar dat wil niet automatisch zeggen dat het over is.quote:
Klinkt als auwquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef PieterBas het volgende:
Donderdag tijdens de hardlooptraining zijn mijn rechterknie opeens... *knak* en nu heb ik een blessure aan mijn kniepees..
Kalm aan doen lijkt me verstandig met zoiets jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
Coach (tevens fysio) zei al meteen.. ijs er op, een week rust houden en kijken hoe het voelt. Helaas een wedstrijd af moeten zeggen, maar goed wou het ook niet erger gaan maken dan het nu is. Ik voel er niks meer van tijdens het wandelen, maar dat wil niet automatisch zeggen dat het over is.
Inderdaad. Gelijk koelen is het beste wat je kan doen. Rustig aan doen idd, gewoon advies volgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Coach (tevens fysio) zei al meteen.. ijs er op, een week rust houden en kijken hoe het voelt. Helaas een wedstrijd af moeten zeggen, maar goed wou het ook niet erger gaan maken dan het nu is. Ik voel er niks meer van tijdens het wandelen, maar dat wil niet automatisch zeggen dat het over is.
anders gewoon met een groot touw erachter. Als je m over de achterkant sleept zie je niets van de beschadigingenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
Straks eens even kijken om een wasmachine
En hopen dat die achter in een Golf 3 past
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
Je kan je bank toch plat doen? En anders de klep ff met touw vastzettenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:08 schreef Deansensitized het volgende:
Straks eens even kijken om een wasmachine
En hopen dat die achter in een Golf 3 past
Joah, moet wel lukken denk ik... we krijgen er ook een halve band in, apparatuur-wijs gezienquote:Op woensdag 26 november 2008 09:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kan je bank toch plat doen? En anders de klep ff met touw vastzetten
Soms he, denk ik dat jullie echt niets anders doen als zuipenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Koffie, kater en dadelijk werk
Hoe kom je daar bij? Gisteren was game night, daar horen gewoon de nodige biertjes en wiri's bijquote:Op woensdag 26 november 2008 09:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Soms he, denk ik dat jullie echt niets anders doen als zuipen
Omdat de een na de ander klaagt over een katerquote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Gisteren was game night, daar horen gewoon de nodige biertjes en wiri's bij
Ik game eigenlijk nooit, zelfs amper op school. Vind het alleen altijd wel gezellig die middagen/avonden.. hangt er een ander sfeertje eigenlijk.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wel tof, kan me niet voorstellen dat ze bij ons zoiets toe zouden latenOnze netwerk/systeembeheerders zijn echt aso's
Maar voor de rest ben ik niet zo'n gamert
Jij wel? Of alleen op school... klinkt goed fout zeg
Dan mag ik gedichten gaan voordragen in een theater in Vlaardingenquote:
Heftigquote:Op woensdag 26 november 2008 10:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan mag ik gedichten gaan voordragen in een theater in VlaardingenIk heb enkel geen idee in welke zaal het precies is, maar er is me gezegd voor een paar honderd man
Ja, anders zou ik het geweigerd hebben..quote:Op woensdag 26 november 2008 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heftig
Wel tof, zijn het ook nog je eigen gedichten?
Ja, omdat je laatst zei dat je het moeilijk had met een gedicht te schrijven voor je stage, dacht ik. En ook dat jouw gedichten heel persoonlijk waren enzo, dus best hardcore om ze dan ook nog eens voor te dragen voor 100 mensen ofzo. Respectquote:Op woensdag 26 november 2008 10:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik het geweigerd hebben..
De reden waarom ik het met mijn stage opdracht toen zo moeilijk had was omdat het specifiek over de winter moest gaan. Ik hou gewoon niet van echt schrijven met een onderwerp.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, omdat je laatst zei dat je het moeilijk had met een gedicht te schrijven voor je stage, dacht ik. En ook dat jouw gedichten heel persoonlijk waren enzo, dus best hardcore om ze dan ook nog eens voor te dragen voor 100 mensen ofzo. Respect
Nou ik heb er het volste vertrouwen in (voor hoever dat mogelijk is zonder uren kennismakingquote:Op woensdag 26 november 2008 10:28 schreef Puala het volgende:
[..]
De reden waarom ik het met mijn stage opdracht toen zo moeilijk had was omdat het specifiek over de winter moest gaan. Ik hou gewoon niet van echt schrijven met een onderwerp.
En mijn gedichten zijn persoonlijk, maar ik vind zelf dat er nog een verschil zit tussen voordragen voor een paar honderd man (die je toch niet kent) of een gedicht schrijven wat op een kerstkaart gedrukt gaat worden en naar iedereen van het bedrijf gestuurd gaat worden.. Maar het blijft eng en spannend ja. Vannacht amper geslapen, bijna alleen maar gestaard naar de gedichten die ik ga voordragen
Haha, ik stiekem ook wel. Ben enkel maar bang dat ik heel snel ga praten of iets, doe ik altijd als ik zenuwachtig benquote:Op woensdag 26 november 2008 10:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou ik heb er het volste vertrouwen in (voor hoever dat mogelijk is zonder uren kennismaking)
Dat is liefquote:Maar ik zal vanavond aan je denken als ik aan mijn avondeten zit
Wat een leven.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, ik ben klaar met mijn werkdag
ultiem vermaakquote:Op woensdag 26 november 2008 11:57 schreef Californium het volgende:
Ik weet niet of er mensen zijn die het reeds nog niet gelezen hebben:
Hotel geboekt..annulering
het maakt je dag weer goed
haha, die gast komt bij mij uit de buurtquote:Op woensdag 26 november 2008 15:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik hen 2 albums van steen.. heerlijke muziek
Wel heel erg vandaagquote:
goeie keuze.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel heel erg vandaag![]()
Oh, en ik ben er denk ik uit welke mp3-speler ik ga nemen
Toch de eerste ingeving: iPod Classic
Nee, ben nog niet wegquote:Op woensdag 26 november 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
goeie keuze.
dacht dat je 'm al gekocht had omdat het haast had...
Zo eentje heb ik ook. Ik dacht dat jij geen iPod wilde johquote:Op woensdag 26 november 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Wel heel erg vandaag![]()
Oh, en ik ben er denk ik uit welke mp3-speler ik ga nemen
Toch de eerste ingeving: iPod Classic
Eigenlijk niet neequote:Op woensdag 26 november 2008 16:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook. Ik dacht dat jij geen iPod wilde joh
Mijne is nog helemaal goed, maar scherm kapot. Kost minimaal 400 euroquote:Op woensdag 26 november 2008 16:32 schreef The_Dean het volgende:
Mijn Acer is ook bijna écht ten einde... Word al met ducttape bij elkaar gehouden
Volgende staat al klaar
ja, da's nasty.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, ben nog niet weg
Heb nog 2,5 week
Wordt een dure maand met ook nog een gesneuvelde laptop
vind het wel meevallen.quote:
quote:
Dude, als ik schoenen van 90 koop vind ik het al veel! Maar dan heb ik wel zeer goed merk skateschoenenquote:Op woensdag 26 november 2008 18:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
vind het wel meevallen.
schoenen van van bommel, ze zijn vaak duurder.
echt de meest briljante schoenen die ik ooit gehad heb
ik heb nu ook wel schoenen gekocht die zeker 5 jaar meegaan.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dude, als ik schoenen van 90 koop vind ik het al veel! Maar dan heb ik wel zeer goed merk skateschoenen
quote:Op woensdag 26 november 2008 20:40 schreef The_Dean het volgende:
Net heel blik Unox Stevige Erwtensoep op... Nu misselijk![]()
Ja, maar... Snertquote:
Jeweetquote:
Ik weet van niksquote:Op woensdag 26 november 2008 21:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je dat niet dan![]()
Ik leg het je nog wel eens uit
Niet hierquote:Op woensdag 26 november 2008 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik weet van niks
Kom maar op dan
quote:
Ja, ook maar 2 minuten gekeken...quote:
Goed planquote:Op woensdag 26 november 2008 22:55 schreef eer-ik het volgende:
zo, naar huis
genoeg gewerkt voor vandaag.
Welcome to my worldquote:Op woensdag 26 november 2008 23:38 schreef eer-ik het volgende:
zo, thuis.
momenteel 46 uur gewerkt deze week.
Ga er 70 van maken en dan volgende week direct ticket betalen naar kaapstad.
werk je echt altijd zoveel?quote:
Dat is altijd hequote:Op donderdag 27 november 2008 08:43 schreef The_Dean het volgende:
Vandaag komen de waterlui tussen 8 en 10 om de watermeter te vervangen... Komen vast tegen 10'en
Staat nog in mijn schuurtje, keuken is nog niet klaarquote:Op donderdag 27 november 2008 09:17 schreef Californium het volgende:
dean
En? bevalt je was machine een beetje?![]()
werk
Goeiemorgenquote:Op donderdag 27 november 2008 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
Mogguh lui
Hoe ging de voordracht, Paula?
Tis een glasvezel / polymeer composiet, niet door Nasa ontwikkeld maar wel door eh, hoe heten ze, St. Gobain ofzoiets?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:38 schreef HostiMeister het volgende:
Soort van pimpass nieuwe polymeer, ontwikkeld in de laberatoria van NASA, or some shit
Kan wel, een vriend van me zit in die wereld, zal het hem eens vragen, hij wordt altijd nogal geil als je het hebt over polymerenquote:Op donderdag 27 november 2008 11:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Tis een glasvezel / polymeer composiet, niet door Nasa ontwikkeld maar wel door eh, hoe heten ze, St. Gobain ofzoiets?
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel, een vriend van me zit in die wereld, zal het hem eens vragen, hij wordt altijd nogal geil als je het hebt over polymeren
Polymeren......quote:Op donderdag 27 november 2008 11:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel, een vriend van me zit in die wereld, zal het hem eens vragen, hij wordt altijd nogal geil als je het hebt over polymeren
Als in orbitalen en electronegativiteit en die meuk?quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
De truuk zit em in dit geval in de productie techniek en de soort polymeer die gebruikt wordt, die hou ik maar voor me
Ik heb wel een heleboel scheikunde kennis weer bijgespijkerd door deze stage, ben ik wel blij meewant bij ons op de studie wordt daar niet altijd veel aandacht aan besteed en blijft het nogal oppervlakkig.
quote:Op donderdag 27 november 2008 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Polymeren......![]()
[jon] Polymeren zijn geil jonge!!!! [/jon]
Jon
quote:Op donderdag 27 november 2008 12:10 schreef Puala het volgende:
Succes nog met jullie dagjes mensen. Ik ga me ziek melden en mijn bed in.
Heb je standaard het gevoel dat je naar de wc moet, ga je en er komt vrij weinig uit? Pijn bij plassen? Kleine kans dat een blaasontsteking pijn veroorzaakt... deed het bij mij iig nooitquote:Op donderdag 27 november 2008 14:02 schreef Puala het volgende:
Geen idee precies eigenlijk. Ontzettende pijn onderin mijn buik. Wilde kijken voor blaasontsteking.. maar de huisartsenpraktijk zit dicht.
En slapen lukt niet
rook er 1 ?quote:
aha...... Nou dan moet je ook niet klagenquote:Op donderdag 27 november 2008 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
zit op mijn werk, dan rook ik niet
Zie jij ergens een klacht staan?? Ik meld gewoon dat ik zin heb in een peuk, meer nietquote:Op donderdag 27 november 2008 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
aha...... Nou dan moet je ook niet klagen
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zie jij ergens een klacht staan?? Ik meld gewoon dat ik zin heb in een peuk, meer niet
quote:Op donderdag 27 november 2008 15:24 schreef HostiMeister het volgende:
Ja duidelijk
Jij en je smilies
gewoon moequote:Op donderdag 27 november 2008 15:30 schreef HostiMeister het volgende:
Veel plezier, wat vroeg al joh? Beetje brakjes nog?
kmoet van mn onderzoek alleen de conclusie nog typenquote:Op donderdag 27 november 2008 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Aha, ik ben al de hele dag aan het aanmodderen, maar ik kan me er dan ook wel een beetje toe zetten, gelukkig
Welke merk?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:22 schreef Californium het volgende:
dus....telefoon gehaald
Kan alleen nog niet vinden hoe je de telefoon om toetsblokkering kan zettenwel irritant als ik mensen vanuit mijn broekzak ga bellen
Misschien toch het boekje er maar eens bijpakken
een flyquote:Op donderdag 27 november 2008 17:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Welke merk?
Menu * of * Menu werkt niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |