Bij deze reeks is het wel erg typisch jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef jackson het volgende:
Toffe stats inderdaadWel grappig om te zien
Bijna 3000 posts hierquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij deze reeks is het wel erg typisch ja
Inclusief de lunch-dip
Fijn weekendquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef Houniet het volgende:
Waarom hapt er niemand, honden.
Gezelligquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef ETA het volgende:
vanwege werkloosheid en mogelijke traineeship voeg ik mij weer eens onder de groep studenten dat veel lult en geen colleges volgt.
quote:
Gast, ik heb al jaren weekendquote:
wacht.... het is nog maar dinsdag???quote:
quote:
Strijken jij, crackhoer.quote:
Masterquote:
momenteel in NL.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef Houniet het volgende:
ETA! Alles goed jongen, waar hang je nu uit?
jah baasquote:
Zo is het maar net.quote:
Jij weet ook niet wat je wil.quote:
waar poker je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef nicomart het volgende:
dat potje poker begin over 3 minuten en nu 2267 aanmeldingen
Nee, jij snapt mij en Cali gewoon niet.quote:
wat is de waarde van een freeroll seat? (prijzenpot/aantal deelnemers)quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
nu op pokerstars.. doe een freeroll voor RTL Poker
uhm,. de eerste tien winnen een plekje in de weekfinalequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:03 schreef ETA het volgende:
[..]
wat is de waarde van een freeroll seat? (prijzenpot/aantal deelnemers)
is het niet handig om ff 100 dollar te storten en dan gewoon inkopen? Anders is het toch een beetje zonde van je tijd? De rebuys op PS zijn altijd leuk, met weinig kan je veel verdienenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm,. de eerste tien winnen een plekje in de weekfinale
zijn er uberhaupt mensen die het wel snappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, jij snapt mij en Cali gewoon niet.
mja.. ik doe het omdat ik het leuk vind om te doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:05 schreef ETA het volgende:
[..]
is het niet handig om ff 100 dollar te storten en dan gewoon inkopen? Anders is het toch een beetje zonde van je tijd? De rebuys op PS zijn altijd leuk, met weinig kan je veel verdienen
ja maar je moet het ff doorhebbenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef ETA het volgende:
[..]
zijn er uberhaupt mensen die het wel snappen
quote:
Of ik wil het niet snappenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee, jij snapt mij en Cali gewoon niet.
freerolls zijn idd leukquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. ik doe het omdat ik het leuk vind om te doen
Ja dan is de prestatie al een beloning op zichquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:13 schreef ETA het volgende:
[..]
freerolls zijn idd leukzo ben ik ook ooit begonnen. Met freerolls de eerste centen binnenhalen en dat uitbouwen naar grote stapels geld
Wat was ik trots toen ik een freeroll won van 2000 man voor een whopping bedrag van 82$.
Tja, lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef Piles het volgende:
Zit ik een beetje reviews te kijken, blijkt de iPod gewoon een stuk beter dan de Creative Zen![]()
Nou kan ik helemaal niet meer kiezen
Ik ben ook bang dat dat 'm wordt jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:45 schreef Houniet het volgende:
Nee die iepot nou maar Piles. Heb ik ook jwt
.
Veel ervaring niet, maar r zijn genoeg programma's voor te krijgen. Handbrake gebruik ik meestal om dvd's om te zetten..quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik ben ook bang dat dat 'm wordt ja
Creative is toch een stuk instabieler en breekbaarder volgens mij. Maar niemand hier ervaring met video's omzetten naar iPod? Dat wil ik namelijk veel gaan doen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Pietert!
Huntelaar met AFCA muts
Toppertje ouwequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
zo, het gaat al een stuk beter mentaal
koningkoningkoning.quote:
dank jequote:
shit.. ik krijg daar weer verkeerde beelden bijquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele avond
Luchtgitaar dan hè
Dat slaat ook weer als een lul op een drumstelquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
shit.. ik krijg daar weer verkeerde beelden bij
zoiets jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat slaat ook weer als een lul op een drumstel
Klaar met werkquote:
je zou het bijna denkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
oeh! drukte gezelligheid hier
quote:
Het heeft er in ieder geval veel van wegquote:
De Hunterquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:53 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Pietert!
Huntelaar met AFCA muts
mwaquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het heeft er in ieder geval veel van weg
dat is wel weer waarquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien over de afgelopen weken is het topdrukte nu toch
Ben ik alquote:
Geblesseerd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag even een boel series gekeken... geblesseerd zijn heeft dan toch zijn leuke kanten
mja.. zijn wel elke keer tegenstanders met mogelijkheden behalve die j3 dan..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:21 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ben ik al3x aan de finale tafel. 1x kk tegen j10 verliezen. 1x ak tegen aq. en nu net 44 tegen j3.. ik moest zo ongeveer wel all in omdat ik niet zo heel veel meer had dus elke pocket pair was goed.. maar omdan gecalled te worden dan j3 en nog te verliezen ook
nouja die j10 sloeg toen ook nergens op. waarom zou je aan een finale tafel iemand callen die all in gaat. als je 10 j off hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. zijn wel elke keer tegenstanders met mogelijkheden behalve die j3 dan..
Ik wou dat ik nu van tafel kon met 40.000 dollar
veel mensen spelen graag met een connectortje..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:28 schreef mash_ het volgende:
[..]
nouja die j10 sloeg toen ook nergens op. waarom zou je aan een finale tafel iemand callen die all in gaat. als je 10 j off hebten we hadden bijna even veel chips. waren niet short stacked ofzo
als die suided is jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
veel mensen spelen graag met een connectortje..
nee ik ben het ook wel met je eens, maar mensen blijven onvoorspelbaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef mash_ het volgende:
[..]
als die suided is jamaar dan is en blijft het een domme all in call. met zo`n hand wil je de flop zien. maar niet een all in voor 500k aan chips
Ik heb gister seizoen 3 van Heroes ingehaald. Vanavond 09 en 10, daarna ben ik bijquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:18 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag even een boel series gekeken... geblesseerd zijn heeft dan toch zijn leuke kanten
dat scheelt wel.. naar peru business of economy!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:37 schreef ETA het volgende:
2,5 week geleden was het ook raak. Speel je 7,5 uur lang een 10$ rebuy toernooitje met 2000 man, zit je mooi aan de final table. En na een paar spannende rondes zijn we nog met zn 3'en over.
3e prijs 6.3k, 2e prijs 8k, 1e prijs 11.5k. De nr3 had op dat moment erg weinig over, ik op nr 2, en nr1 had iets meer chips als mij. Ik reraise natuurlijk allin met een paar 10, om gecalled te worden met K3 offsuit door de chipleader..... op de river dan toch de K...... die river heeft mij letterlijk 5000 dollar gekost.......
2 dagen later een reis naar Peru geboektmaar nu moet ik wel economy class vliegen ipv business class
Staat nu ook aanquote:
101e plaats is ook niet slechtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef nicomart het volgende:
[..]
dat scheelt wel.. naar peru business of economy!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |