quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Dementor het volgende:
TS begint.
Doen !!! Is zo klaarquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef dieenebart het volgende:
Dit is gewoon vrágen om 50 slechte paints
En Piemels graagquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:06 schreef Dementor het volgende:
TS begint.
Piemels graag en NUquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Mag je het eerst wel lief vragen
Ohh die zocht ik vanmiddag tis La Trappe Tripel gewordenquote:
OP aangepastquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
TietVind terugvindPost
[ afbeelding ]
Ja kasteel is enorm lekker maar dan is het wel einde oefening wat betreft het schrijven van een scriptie voor vandaag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohh die zocht ik vanmiddag tis La Trappe Tripel geworden
Kasteel is beter
In m'n PMquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:42 schreef blomst het volgende:
nog geen piemels hier, zo krijgen we nooit een opvangsc
Kijk hier eens of er één tussen zit die op die van jullie lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
In m'n PM![]()
User wenst anoniem te blijven
Goedemorgen :W
[..]
In m'n PM![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
mag ik zijn email adres NZ?
![]()
[..]
In m'n PM![]()
Mmm ok danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Hahahahahahaquote:
Muss noch. Jetzt! On topic maaltje.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Muss noch. Jetzt! On topic maaltje.![]()
[ afbeelding ]
Je moet dat ding toch ergens insteken !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:16 schreef Peter6000 het volgende:![]()
Geen foto van mijn penis, het is juist goed dat er geen opvangplekje komt.
Dat is al 2 keer misgegaan, tussen BB5en HBB
, en tussen DGK
en CBL
.
Het is juist goed om onszelf op te heffen, en uit te vliegen naar where-ever.
Om glorieus terug te keren bij de volgende RSL met streams.
Mocht die er ooit nog komen, natuurlijk.
Done !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
In m'n PM![]()
User wenst anoniem te blijven![]()
Nou dat is dus de doodklap voor de SC !! Bedanktquote:
Coos zijn maat toch?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is dus de doodklap voor de SC !! Bedankt
quote:
Op mijn arm zijn ze groterquote:
Uploaden was niet nodig iidquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:28 schreef Peter6000 het volgende:
Zulke tieten mogen zelfs bij Tinypic.
quote:
Die heeft een perm banquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:31 schreef Dementor het volgende:
Wie is Mc Kersov?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Die TT kon ook alleen maar van Soury zijn!![]()
Ik doe ook wel tieten posten!
Ohw en natuurlijk wil ik in Fan's clubje!
Geen carkit nodigquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Geen carkit nodig![]()
Plek zat voor je roze foontje
Whaattquote:
*om zich heen kijkt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
Ooii kom op mannen !! Als er een Ian over de sloot is volgen er meer randdebielen
ja, altijd de mond open en nu zie je ze nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*om zich heen kijkt!
Waar zijn alle mannen eigenlijk?
Helden!
Mmm tja de OP he?? Is als een duik in de noordzee op 1 januari .. Maar dan kunnen ze zich nog verontschuldigenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*om zich heen kijkt!
Helden!
Omgquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:22 schreef Soury het volgende:
Ooii kom op mannen !! Als er een Ian over de sloot is volgen er meer randdebielen
hehehehehehe !!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Omg![]()
Kzie nu de tekst bij die pics pas
Over de Noordzee gesproken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Mmm tja de OP he?? Is als een duik in de noordzee op 1 januari .. Maar dan kunnen ze zich nog verontschuldigen
Had ik nog niet eens gezien... !! De Griek die de keuken inlooptquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Dat filmpje van Fan is wel grappig trouwens, die man die er achter langs loopt!
Jemig, wat zal dat schuren!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Over de Noordzee gesproken...
Fan creatief tijdens de strandmeet, wie was het ook alweer Fan?![]()
[ afbeelding ]
Ja die was leuk, die heb ik ook ooit gezien. Pa was not amused!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Had ik nog niet eens gezien... !! De Griek die de keuken inloopt![]()
Ik heb wel es zo'n filmje gezien waar Pa de kamer inloopt en dochter tekeer gaat op de webcam
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehehehe, ben nu al benieuwd welke naam je erbij gaat zetten!quote:
LS bereid zich voor op de komst van één van zijn buurvrouwenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehehe, ben nu al benieuwd welke naam je erbij gaat zetten!
Mij schiet zo 1,2,3 niet echt een mannelijke user in gedachten!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hehehehe, ben nu al benieuwd welke naam je erbij gaat zetten!
Mij schiet zo 1,2,3 niet echt een mannelijke user in gedachten!
Jij geeft LS nogal wat credits!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef blomst het volgende:
[..]
LS bereid zich voor op de komst van één van zijn buurvrouwen
ik ga van zijn fantasie uitquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij geeft LS nogal wat credits!
Nou niet zo lullig post die paal van LS ffquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou niet zo lullig post die paal van LS ff
Sjesusquote:
jah ik was Satyr the Fertility God aan het bouwenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, is gewoon 1 en al pik!
(Geintje Coos, uiteraard!![]()
)
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:04 schreef Soury het volgende:
Hebben we allemaal pret
Inzending tot nu toe
Blomst !! Erg naakt
[ afbeelding ]
Ikke
[ afbeelding ]
Fan
[ afbeelding ]![]()
Ian die zijn buik inhoud !! verder niks mis mee
[ afbeelding ]
Buuf !! Ik mis de marsepijne roosjes maar bedankt![]()
[ afbeelding ]
Gert Overmoedig en onnodig Maar wel lefMod nog een sausie op
[ afbeelding ]
Hier Pinkie van Lekker Simpel
Te veel snert en de achteruitgang wint met flag en wimpel
CopyCat heeft het copieeren vet in de vingers.. Zelfs de tieten zijn plat![]()
[ afbeelding ]
Liesjes borstjes !! Handig geen airbags nodig ..
[ afbeelding ]
WJ Doet ook mee .. Je kan hem huren al gaat ie vet schuren.
Doe er voorzichtig mee anders spoelt ie richting zee !!
[ afbeelding ]
Die extra vermeldingquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
Coos, is gewoon 1 en al pik!
(Geintje Coos, uiteraard!![]()
)
[ afbeelding ]
direkt postenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb hier wel een foto van m'n eigen lul, maar er hangt nog een fokster aan![]()
(en ik krijg haar niet weggeknipt)
Nee juh muts. D'r is foebalquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
waar zijn alle die kerels trouwens.......
hun shit schuilen zeker![]()
![]()
lafbekken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef dieenebart het volgende:
Ik heb hier wel een foto van m'n eigen lul, maar er hangt nog een fokster aan![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef dieenebart het volgende:
Balkje voor de ogen, en posten die hap!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef dieenebart het volgende:
Je straattaal! Je weetz!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:![]()
waar zijn alle die kerels trouwens.......
hun shit schuilen zeker![]()
![]()
lafbekken
Ik stuur Ian wel op je afquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Balkje voor de ogen, en posten die hap!![]()
Als het niet lukt, moet je hem maar ff sturen, doe ik wel balkje voor je maken!
hoeft niet Gert gaat het regelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had jij mij al in het lijstje gezet?
Omdat je zo aandringt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*om zich heen kijkt!
Helden!
zie mijn post hierboven ik neem alles terugquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
[ afbeelding ]
Arme fanquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie mijn post hierboven ik neem alles terug![]()
![]()
![]()
da's een Griek hé
Echt waar ... Whheeehehehehe rent hard wegquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie mijn post hierboven ik neem alles terug![]()
![]()
![]()
da's een Griek hé
zie je wel veel fantasie heeft die LSquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry eenmaal vermeld in de OP .. Je kan het niet meer goed maken. Coole poging
Is WJ Satyr the Fertility God ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah ik was Satyr the Fertility God aan het bouwen![]()
Ik overdrijf ook altijd dus als je 50 % neemt uhh das ok veel 20 % dan .. Is het helemaal goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef blomst het volgende:
[..]
zie je wel veel fantadsie heeft die LS
En jij bent links... of rechtsdragend?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
[ afbeelding ]
Snert opmerking !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij bent links... of rechtsdragend?
tis toch wel photoshop héquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook altijd dus als je 50 % neemt uhh das ok veel 20 % dan .. Is het helemaal goed
Coos Heldquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:
meisjes
Ik had hem al laten zien.![]()
[ afbeelding ]
En ik sta er tenminste echt op.
Hoe doe je dat !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:meisjes
[ afbeelding ]
WAT NOU ?!?!!?!?!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry eenmaal vermeld in de OP .. Je kan het niet meer goed maken. Coole poging
To mutch info!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:meisjes
[ afbeelding ]
Gadverdamme !quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
Een nepfoto die iemand heeft geplaatst?
Dan voor straf maar een foto die je net van jou naar me toe hebt gestuurd via de PM
[ afbeelding ]
gatverdamme tief een end opquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
Dan voor straf maar een foto die je net van jou naar me toe hebt gestuurd via de PM
Zit er een knoop in???quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:
meisjes
[ afbeelding ]
quote:
Ja bedankt !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze had LS naar mij gestuurd .....
gelijk mijn PM dicht gepleurd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Even een toevoeging: afbeelding is goor, klikken op eigen risico, had hem weg kunnen halen, maar dan zouden jullie je afvragen, wat er nou zo ranzig was, en dat willen we niet!)
das geen tietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
[ afbeelding ]
Ik schaterde, en moest toen aan manlief uitleggen waarom!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hoeft hem niet op te eten
Liegenaar, jij kan heul geen PM ontvangen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heel smerig plaatje stond hier![]()
zo kijkt die van mij altijdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn reactie: Hm (En hij keek een beetje zo van: jij spoort echt niet! )
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is weg.......... ik vond hem ook té vies
o edit enzo
Lies hij staat nog in jou quote![]()
jah...... das waar ik was een beetje een liegebeestje.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegenaar, jij kan heul geen PM ontvangen...
Plus je moet erop klikken en krijg dat niet zomaar voor je kiezen. Wat smerig zegquote:
jah jij bent dit topic begonnen skattiequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus je moet erop klikken en krijg dat niet zomaar voor je kiezen. Wat smerig zeg
dat zijn die erwten van de erwtensoep....... die zijn niet goed verteerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Mot voorlopig geen druiven meer
Echt sorry, ik kom niet meer bij om die opmerking, slaat nergens op, maar tranen over mijn wangen van het lachen!quote:
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
YW!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
hij staat nog in de quote van liesjequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.
Ik heb 'm gemist.
Lies heeft het gequotequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.
Ik heb 'm gemist.
Pff nou zeg !! iid een straalquote:
Sjesus 1 blz terugquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
WAT NOU ?!?!!?!?!!
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er even een kleine waarschuwing bijgezet!
Nee..........quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb? En dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn?
Neuh !! tis een mannenkwaal Komt voor op 1van de 3 .. Dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh !! tis een mannenkwaal Komt voor op 1van de 3 .. Dus maak je geen zorgen
Zie sig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
je bent toch maar even gaan kijken hé![]()
Jawel, iemand met jouw nieuwsgierigheid zou dit even moeten bekijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
IKEA !!! Ballebak morgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef Copycat het volgende:
Zie boven je!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie sig.
Één op de drie, Soury? Damn, ik snap echt niks van kansberekening, geloof ik!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.quote:
Post je lul ff ZIE OPquote:
Al mijn gaten zijn al onstoken dus ik ga ervoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.
Naast gebruikt toiletpapier dan.
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.
Ze zullen maar knappen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
Dat is een leuke voor de OPquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
Nou Bart kom op met die fokster met in haar mond jou aanhangsel.
Echt! Hou op!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.quote:
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclamequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijs
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
etter en pus enzo.......![]()
ik hoef voorlopig geen lul meer te zien.......
blufferquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
Gespetter op je beeldscherm telt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
You wishquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclame
Krijgen we geen streams?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gespetter op je beeldscherm telt niet
Ik ben niet eens zeker of ik wel streams krijgquote:
Dan maar met alles erop graagquote:
ik ben een beetje misselijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
[ afbeelding ]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
Gewoon stoppen na de 14999e.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Prop er alles in jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.
Antivries?quote:
Beter antiviesquote:
Met dank aan de:quote:
OP is aangepastquote:
Met die opquote:
Das de bedoeling ook.. Kut je heb al tetten gepostquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Met die opkan Gert vast hogerop wel pleasen en een plekje voor de sc krijgen .
ja, ze staan nog boven aan ook, CC mag ze wel lenenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de bedoeling ook.. Kut je heb al tetten gepost
Tetten en anders tief je maar opquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De batterijen van mijn Muis waren leeg..... en ik had niks meer dus ik heb ze maar uit
mijn Tarzan gehaald.....
geintje..... uit mijn keukenklok
![]()
dus ik weet niet hoelang ze nog meegaan ...... er zit natuurlijk wel zo'n ding op dat toetsenbord
zodat je geen muis hoeft te gebruiken, maar daar kan ik niet mee omgaan........
TS kan er niet meer omgaan
Jeuj!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
ja, ze staan nog boven aan ook, CC mag ze wel lenen
Oh jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb ze toch al gepost dat mooie gifje........
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef sacha het volgende:
<----- tetten van een lurker tellen ook mee
Kom op danquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef sacha het volgende:
<----- tetten van een lurker tellen ook mee
Ja, en hij zag het, en keek even uit het raam of de buren het niet zagen, en liep toen door!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en nog bijna gesnapt ookhij kwam nét binnen
![]()
pfffffff
Dat benne vingersquote:
ik denk dat het haar Pa wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en hij zag het, en keek even uit het raam of de buren het niet zagen, en liep toen door!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
in de wandelgangen achter gonst het van de geruchten dat deze SC-reeks na sluiting van dit subforum een plaatsje elders op FOK! krijgt
Mensen, blijf a.u.b geslachtdelen en tetten posten voor de FA's., het is er OP of er ONDER!
ja nu na twee minuten staren naar dat ding zie ik hetquote:
Ik zocht op small tits en kreeg:quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
in de wandelgangen achter gonst het van de geruchten dat deze SC-reeks na sluiting van dit subforum een plaatsje elders op FOK! krijgt
Mensen, blijf a.u.b geslachtdelen en tetten posten voor de FA's., het is er OP of er ONDER!
Hihiquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
lief........quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zocht op small tits en kreeg:
[ afbeelding ]
Ik lees sinds een paar dagen weer mee en vermaak me weer kostelijk op FOK! Hoop dat deze SC blijft bestaan Gert! En dat het niet bij geruchten blijft!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
En tóch kan ik het er wel opquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat Soury?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tetten en of pik pic'squote:Op dinsdag 25 november 2008 23:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik lees sinds een paar dagen weer mee en vermaak me weer kostelijk op FOK! Hoop dat deze SC blijft bestaan Gert! En dat het niet bij geruchten blijft!![]()
![]()
En ik hoop ook op een DGK2
![]()
Ja sorrie, laat ik nou net geen webcam/camera meer hebbenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
eerst piemel laten zien
Zit er nou een klok op?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
Ik zocht op "huge penis":
[ afbeelding ]!
What niet eens een rel ohh de tetten ik snap umquote:
ik op big scrotumquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
Ik zocht op "huge penis":
[ afbeelding ]!
Nou vooruit danquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik op big scrotum![]()
sorry Muis ik haal hem zo weer weg............
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe ik hem weer ff qouten voor de meelezers!
Maar echt:
Ik heb geen smal titsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die postte ik dus per ongeluk hier: mag ik zo maar het ouderlijk huis uitgeschopt worden![]()
Tijd om m'n bed op te zoeken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
Ja nah!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jij bent écht leep.........
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:44 schreef Copycat het volgende:
Mijn broer wil ook een bijdrage doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die postte ik dus per ongeluk hier: mag ik zo maar het ouderlijk huis uitgeschopt worden![]()
![]()
![]()
![]()
té smerige dingen kom je tegen als je gaat googelen
écht hoor......![]()
prutserquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef dieenebart het volgende:
http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.johnsonlakeresort.com/lake%2520gallery%2520pix/Big%2520Johnson%2520Lake.jpg&imgrefurl=http://www.johnsonlakeresort.com/lakesgallery.htm&usg=__FeSSl2kSaWNbUUOsqitH2pAZjsY=&h=480&w=640&sz=137&hl=nl&start=19&um=1&tbnid=itAslGEL-s48gM:&tbnh=103&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dbig%2Bjohnson%26um%3D1%26hl%3Dnl%26rlz%3D1T4SKPB_nlNL277NL277%26sa%3DN
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:44 schreef Copycat het volgende:
Mijn broer wil ook een bijdrage doen.Schater!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die postte ik dus per ongeluk hier: mag ik zo maar het ouderlijk huis uitgeschopt worden![]()
Ff kijken wat ze zeiden!![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja nah!![]()
Ik durf te wedden dat als ik teruglas, ik echt zou flippen, omdat ik niet kon zien waar jullie het over hadden.
Dankzij mij kunnen mensen nu hun nieuwsgieriheid vervloeken!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:51 schreef fanvanheteersteuur het volgende:ik ga naar mijn nest.........
en ik trek 3 pyama's overelkaar heen aan![]()
opzouten voor vanavond
![]()
Truste allemaal
Er is tegenwoordig weer een nachtploeg, even geduld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
What niet eens een rel ohh de tetten ik snap um
Ja en volquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed gedaan, toch! Je had het er maar druk mee!
Hee die vrouw heb ik geschilderd en hangt in mn keukenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, wij, morgenavond!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig weer een nachtploeg, even geduld.
Kom er maar in Ian.![]()
Nee niet dáár in.
Trusten dames en droom er nie vanquote:
Tieten anders kom je er niet inquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee die vrouw heb ik geschilderd en hangt in mn keuken![]()
Oh en mn dames in de kamer hangen ookal boven mn bank.
En goeieavond
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:00 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Trusten dames en droom er nie van![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hee die vrouw heb ik geschilderd en hangt in mn keuken![]()
Oh en mn dames in de kamer hangen ookal boven mn bank.
En goeieavond
Deze?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:45 schreef dieenebart het volgende:
oh, forget it. ik blijf een a-digibeet...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig weer een nachtploeg, even geduld.
Kom er maar in Ian.![]()
Nee niet dáár in.
Don't blame the messengerquote:Op woensdag 26 november 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb fantasie, véél fantasie ook, maar![]()
Ik zie hem niet!
Kut moet weer pissenquote:Op woensdag 26 november 2008 00:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb fantasie, véél fantasie ook, maar![]()
Ik zie hem niet!
Nog niet online, of ik ben geblokt!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
![]()
![]()
JAAAAHHH!!! WAAR BLIJFT DIE KUTMONGOOL!!
![]()
![]()
Beter dan, kont moet weer pissenquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog niet online, of ik ben geblokt!
Jaquote:
Zijn ze zo klein?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Even zoeken waar ik ze ook alweer heb
Ik kijk wel even!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Even zoeken waar ik ze ook alweer heb
Ik moet ineens aan een zekere foto denkenquote:
*knuff*quote:
Dat is het enigste gat in mijn lijf die nog meewerkt De rest lekt hoest, bloed, snotterd, en roggeld .. Tis wachten op diareequote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het enigste gat in mijn lijf die nog meewerkt De rest lekt hoest, bloed, snotterd, en roggeld .. Tis wachten op diaree
Souryyyyyy bahhhhh!!!quote:Op woensdag 26 november 2008 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het enigste gat in mijn lijf die nog meewerkt De rest lekt hoest, bloed, snotterd, en roggeld .. Tis wachten op diaree
Bluf.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan een zekere foto denken![]()
Zal ik die even posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |