Pff nou zeg !! iid een straalquote:
Sjesus 1 blz terugquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
WAT NOU ?!?!!?!?!!
Een nepfoto die iemand heeft geplaatst?
Dan voor straf maar een foto die je net van jou naar me toe hebt gestuurd via de PM
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er even een kleine waarschuwing bijgezet!
Nee..........quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb? En dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn?
Neuh !! tis een mannenkwaal Komt voor op 1van de 3 .. Dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh !! tis een mannenkwaal Komt voor op 1van de 3 .. Dus maak je geen zorgen
Zie sig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
je bent toch maar even gaan kijken hé![]()
Jawel, iemand met jouw nieuwsgierigheid zou dit even moeten bekijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
IKEA !!! Ballebak morgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef Copycat het volgende:
Zie boven je!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie sig.
Één op de drie, Soury? Damn, ik snap echt niks van kansberekening, geloof ik!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.quote:
Post je lul ff ZIE OPquote:
Al mijn gaten zijn al onstoken dus ik ga ervoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.
Naast gebruikt toiletpapier dan.
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.
Ze zullen maar knappen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
Dat is een leuke voor de OPquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
Nou Bart kom op met die fokster met in haar mond jou aanhangsel.
Echt! Hou op!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.quote:
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclamequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijs
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
etter en pus enzo.......![]()
ik hoef voorlopig geen lul meer te zien.......
blufferquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
Gespetter op je beeldscherm telt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
You wishquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclame
Krijgen we geen streams?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gespetter op je beeldscherm telt niet
Ik ben niet eens zeker of ik wel streams krijgquote:
Dan maar met alles erop graagquote:
ik ben een beetje misselijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
[ afbeelding ]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
Gewoon stoppen na de 14999e.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Prop er alles in jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.
Antivries?quote:
Beter antiviesquote:
Met dank aan de:quote:
OP is aangepastquote:
Met die opquote:
Das de bedoeling ook.. Kut je heb al tetten gepostquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:19 schreef blomst het volgende:
[..]
Met die opkan Gert vast hogerop wel pleasen en een plekje voor de sc krijgen .
ja, ze staan nog boven aan ook, CC mag ze wel lenenquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Das de bedoeling ook.. Kut je heb al tetten gepost
Tetten en anders tief je maar opquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
De batterijen van mijn Muis waren leeg..... en ik had niks meer dus ik heb ze maar uit
mijn Tarzan gehaald.....
geintje..... uit mijn keukenklok
![]()
dus ik weet niet hoelang ze nog meegaan ...... er zit natuurlijk wel zo'n ding op dat toetsenbord
zodat je geen muis hoeft te gebruiken, maar daar kan ik niet mee omgaan........
TS kan er niet meer omgaan
Jeuj!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:23 schreef blomst het volgende:
ja, ze staan nog boven aan ook, CC mag ze wel lenen
Oh jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:24 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik heb ze toch al gepost dat mooie gifje........
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef sacha het volgende:
<----- tetten van een lurker tellen ook mee
Kom op danquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef sacha het volgende:
<----- tetten van een lurker tellen ook mee
Ja, en hij zag het, en keek even uit het raam of de buren het niet zagen, en liep toen door!quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:27 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
en nog bijna gesnapt ookhij kwam nét binnen
![]()
pfffffff
Dat benne vingersquote:
ik denk dat het haar Pa wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, en hij zag het, en keek even uit het raam of de buren het niet zagen, en liep toen door!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:30 schreef Gert het volgende:
in de wandelgangen achter gonst het van de geruchten dat deze SC-reeks na sluiting van dit subforum een plaatsje elders op FOK! krijgt
Mensen, blijf a.u.b geslachtdelen en tetten posten voor de FA's., het is er OP of er ONDER!
ja nu na twee minuten staren naar dat ding zie ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |