hoeft niet Gert gaat het regelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had jij mij al in het lijstje gezet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat je zo aandringt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
*om zich heen kijkt!
Waar zijn alle mannen eigenlijk?
Helden!
zie mijn post hierboven ik neem alles terugquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
[ afbeelding ]
Arme fanquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie mijn post hierboven ik neem alles terug![]()
![]()
![]()
da's een Griek hé
Echt waar ... Whheeehehehehe rent hard wegquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zie mijn post hierboven ik neem alles terug![]()
![]()
![]()
da's een Griek hé
zie je wel veel fantasie heeft die LSquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry eenmaal vermeld in de OP .. Je kan het niet meer goed maken. Coole poging
Is WJ Satyr the Fertility God ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
jah ik was Satyr the Fertility God aan het bouwen![]()
Ik overdrijf ook altijd dus als je 50 % neemt uhh das ok veel 20 % dan .. Is het helemaal goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef blomst het volgende:
[..]
zie je wel veel fantadsie heeft die LS
En jij bent links... of rechtsdragend?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Omdat je zo aandringt...
[ afbeelding ]
Snert opmerking !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En jij bent links... of rechtsdragend?
tis toch wel photoshop héquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik overdrijf ook altijd dus als je 50 % neemt uhh das ok veel 20 % dan .. Is het helemaal goed
Coos Heldquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:
meisjes
Ik had hem al laten zien.![]()
[ afbeelding ]
En ik sta er tenminste echt op.
Hoe doe je dat !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:meisjes
[ afbeelding ]
WAT NOU ?!?!!?!?!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry eenmaal vermeld in de OP .. Je kan het niet meer goed maken. Coole poging
To mutch info!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:meisjes
[ afbeelding ]
Gadverdamme !quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
Een nepfoto die iemand heeft geplaatst?
Dan voor straf maar een foto die je net van jou naar me toe hebt gestuurd via de PM
[ afbeelding ]
gatverdamme tief een end opquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
Dan voor straf maar een foto die je net van jou naar me toe hebt gestuurd via de PM
Zit er een knoop in???quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:15 schreef Coos het volgende:
meisjes
[ afbeelding ]
quote:
Ja bedankt !!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
deze had LS naar mij gestuurd .....
gelijk mijn PM dicht gepleurd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ] (Even een toevoeging: afbeelding is goor, klikken op eigen risico, had hem weg kunnen halen, maar dan zouden jullie je afvragen, wat er nou zo ranzig was, en dat willen we niet!)
das geen tietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
WAT NOU ?!?!!?!?!!
[ afbeelding ]
Ik schaterde, en moest toen aan manlief uitleggen waarom!quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
je hoeft hem niet op te eten
Liegenaar, jij kan heul geen PM ontvangen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:20 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
heel smerig plaatje stond hier![]()
zo kijkt die van mij altijdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zijn reactie: Hm (En hij keek een beetje zo van: jij spoort echt niet! )
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:23 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
hij is weg.......... ik vond hem ook té vies
o edit enzo
Lies hij staat nog in jou quote![]()
jah...... das waar ik was een beetje een liegebeestje.......quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liegenaar, jij kan heul geen PM ontvangen...
Plus je moet erop klikken en krijg dat niet zomaar voor je kiezen. Wat smerig zegquote:
jah jij bent dit topic begonnen skattiequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Plus je moet erop klikken en krijg dat niet zomaar voor je kiezen. Wat smerig zeg
dat zijn die erwten van de erwtensoep....... die zijn niet goed verteerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Mot voorlopig geen druiven meer
Echt sorry, ik kom niet meer bij om die opmerking, slaat nergens op, maar tranen over mijn wangen van het lachen!quote:
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
YW!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
En bedankt![]()
hij staat nog in de quote van liesjequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.
Ik heb 'm gemist.
Lies heeft het gequotequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Coos het volgende:
[..]
O, zet hem nog effe neer voor mij dan.
Ik heb 'm gemist.
Pff nou zeg !! iid een straalquote:
Sjesus 1 blz terugquote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
WAT NOU ?!?!!?!?!!
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gezien.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb er even een kleine waarschuwing bijgezet!
Nee..........quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat ik iets gemist heb? En dat ik daar niet rouwig om hoef te zijn?
Neuh !! tis een mannenkwaal Komt voor op 1van de 3 .. Dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Neuh !! tis een mannenkwaal Komt voor op 1van de 3 .. Dus maak je geen zorgen
Zie sig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
je bent toch maar even gaan kijken hé![]()
Jawel, iemand met jouw nieuwsgierigheid zou dit even moeten bekijkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:35 schreef Copycat het volgende:
IKEA !!! Ballebak morgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef Copycat het volgende:
Zie boven je!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie sig.
Één op de drie, Soury? Damn, ik snap echt niks van kansberekening, geloof ik!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.quote:
Post je lul ff ZIE OPquote:
Al mijn gaten zijn al onstoken dus ik ga ervoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
No way! Ballenbakken zijn de meest onhygiënische dingen die er bestaan.
Naast gebruikt toiletpapier dan.
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat wil zegen, dat als je het nog niet tegen bent gekomen, de kans groot is dat de volgende raak is!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nou succes Cc als je hand in z'n broek glijd.
Ze zullen maar knappen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:47 schreef Coos het volgende:
Dat is een leuke voor de OPquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:48 schreef blomst het volgende:
Nou Bart kom op met die fokster met in haar mond jou aanhangsel.
Echt! Hou op!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.quote:
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclamequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
Gewoon volhouden heb je vanzelf een keer prijs
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
etter en pus enzo.......![]()
ik hoef voorlopig geen lul meer te zien.......
blufferquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
Gespetter op je beeldscherm telt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ah, ik wilde net iets gaan plaatsen
You wishquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist lekker naief !!! Post je pik maar niet .. Geen reclame
Krijgen we geen streams?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik op dat moment aan jullie denk.
En dat is ziek. Heel ziek.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Gespetter op je beeldscherm telt niet
Ik ben niet eens zeker of ik wel streams krijgquote:
Dan maar met alles erop graagquote:
ik ben een beetje misselijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
[ afbeelding ]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan maar met alles erop graag![]()
Dan is alles lekker![]()
Gewoon stoppen na de 14999e.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Prutserts, jullie hebben d'r echt geen verstand van. De kans op de meest voorkomende soa is 1:15.000.
Dat betekent dat één op de vijftienduizend een soa heeft. Het betekent ook dat je, als je nog clean bent, met 15.000 mensen moet neuken om gegarandeerd iets op te lopen.
Het is mij nog nooit gelukt
Prop er alles in jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Met dié instelling heb je natuurlijk ook je blaasonsteking opgelopen.
Antivries?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |