Ah. gezellig.quote:
Weet ik nog wel. Filmpje staat als het goed is op YouTube. Moest je tegen hem zeggen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ah. gezellig.
Ey op die voorlichtingsavond van vervolgopleiding was die dude van school uit Oss die bij Paul de Leeuw kwam en toen ging Paul d'rmee bekken.weet niet of je dat nog weet? Hij is de decaan daar...
Weet ik. Stond zowat op al die hyves' van mensen die ik ken van die school. Hahaquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:15 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Weet ik nog wel. Filmpje staat als het goed is op YouTube. Moest je tegen hem zeggen.
quote:
Dwight, van The Office (US versie). Een sitcomquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:17 schreef Susi het volgende:
@ DaFrenk : Wie is dat eigenlijk op je avatar
Hm bekende naam. Nooit gezien, anders kende ik die knakker wel.quote:Op vrijdag 28 november 2008 16:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dwight, van The Office (US versie). Een sitcom
Dat kanquote:Op vrijdag 28 november 2008 16:40 schreef Susi het volgende:
[..]
Hm bekende naam. Nooit gezien, anders kende ik die knakker wel.
Ik moest bij de naam even denken aan die serie met Heather Locklear en Charlie Sheen en die leuke burgemeester
Lama's!quote:
quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:01 schreef Tabloid het volgende:
yes.
Film schatjes gevonden op de wel bekende torrents site's. Nu mamma is boos nog.
Yeah, zal voor mij ook rond die tijd worden, en dat zonder vandaag gewerkt te hebbenquote:Op zaterdag 29 november 2008 14:50 schreef Tabloid het volgende:
Ik ga het proberen maar ik denk dat het voor mijn zo rond een uur is afgelopen.
Vanochtend gewerkt en zit nu al te gapen.
quote:“We beginnen met Mooi! Weer de Leeuw“, legt De Leeuw uit. “Dan Ranking the Stars met voor mij tien onbekende mannen. Aansluitend Hoe is het met… waarin we oude gasten terughalen.”
Paul de Leeuw vervolgt in De Telegraaf: “Vervolgens cabaret met Brigitte Kaandorp, een gesprek over theater onder leiding van Jacques d’Ancona, Toppers in Concert met Danny de Munk, Jan Smit, Ilse DeLange en Jamai. We gaan moppen toppen tegen Cor Bakker. En dan, ja dan is het al ’s morgens vroeg. Een mooi moment voor een ochtendshow met Linda de Mol, op Amerikaanse leest geschoeid en we sluiten af met Sinterklaas.”
quote:Vervolgens cabaret met Brigitte Kaandorp
quote:We gaan moppen toppen tegen Cor Bakker.
Dat moppen toppen lijkt me ook wel geinigquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Verder val ik nu al bijna in slaap, dus cola-infuus gaat nodig zijn
Who cares, zo raken deze topics eens volquote:
Kwart over 7quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:25 schreef Tabloid het volgende:
Piles hoelaat was je vanochtend wakker?
Ik was vanochtend half zeven wakker, maar wel 8,5 uur geslapen.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Kwart over 7![]()
En vannacht maar 5 uurtjes geslapen ofzo
Jah, hier ook best welquote:Op zaterdag 29 november 2008 18:29 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik was vanochtend half zeven wakker, maar wel 8,5 uur geslapen.![]()
Maar me energie is door het werken weer opgeraakt.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:33 schreef Tabloid het volgende:
Als ik nu in bed gaan liggen ben ik binnen een kwartier weg.
Ik lig nog niet eens.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee blijven liggen ik stap zo op de trein.
Nee ik wil bij jou.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:39 schreef Tabloid het volgende:
Ik kan nu langskomen, geef je adres dan kom ik.
Je moet me wel ophalen bij een treinstation wat dicht bij je in de buurt is.
Maar mijn ouders zijn nu thuis.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee ik wil bij jou.
Ik geef mijn adres niet aan vreemden.
Zelfs de Sint weet niet waar mijn huis woont.
quote:
Daar heb ik slechte ervaringen mee.quote:Op zaterdag 29 november 2008 18:55 schreef Tabloid het volgende:
[..]
We kunnen eventueel afspreken op een parkeerplaats.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
euh...
blikt in het topic.
gaat snel een deurtje verder
Laat Tong en Tabloid maar ff, gaan wij wel samen tv kijkenquote:Op zaterdag 29 november 2008 19:04 schreef Etcetera het volgende:
euh...
blikt in het topic.
gaat snel een deurtje verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |