En nu even de openingspost...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je zuinig bent op je oren zou ik haar - als ik jou was - niet met een zak patat met dubbel mayo tegen willen komenOf je moet daar met Co en moi lopen, wij beschermen je wel. We dreigen dan gewoon haar Carmenset af te pakken
Hebben ze beide kanten er tegelijk uitgehaald? Ik had eerst links en toen rechts... kon ik nog wel happen met een kantquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Ik ga zometeen mijn eerste maaltijd zonder verstandskiezen etenwish me luck
Goeie zaakquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
Als ik ergens ben drink ik ook altijd veel bier.
Mijn lief had broccolisoep van Gordon Ramsay gemaakt toen mijn verstandskiezen net eruit waren gehaald. Alleen was hij vergeten de stukjes geroosterde amandelen achterwege te laten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Ik moest drie dagen toetjes eten toen mijn kies eruit gesloopt was.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
TVP
Same here!quote:
luckquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
Een 10 voor het ideequote:Op dinsdag 25 november 2008 16:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Mijn lief had broccolisoep van Gordon Ramsay gemaakt toen mijn verstandskiezen net eruit waren gehaald. Alleen was hij vergeten de stukjes geroosterde amandelen achterwege te laten.
Het idee kwam van mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Een 10 voor het idee
Een 3 voor de uitvoering
Hoe is het met je NOD? En heb je je al ingelezen in OUD?quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:33 schreef conleche het volgende:
Ik stond net bij de Appie en ik werd me een partij misselijk ineensIk was echt bang dat ik de boel zou onder
![]()
Ik dacht dat ik een kater had, maar misschien word ik wel gewoon ziek. Ik ga zo maar een beetje rustig aan doen in de sportschool....
Wauw, dat zijn nog eens dikke Zweedse veren in je reet!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Zo. WEer een beetje bijgelezen! Vervelend van de miselijkheid Co, ik had het vannahct ook. Slecht geslapen, en nu ben ik moe. En het is ontzettend koud buiten!
Maar eens even wat aan de studie doen, t wordt ondertussen wel vrij lastig!
Gister het cijfer van m'n eerste vak binnen. Ze werken hier met 2 schalen, eentje van 3: Very Good, Good en Fail, en een van 5, een ECTS schaal, van A tot F. Ik had een Very Good en een A, het hoogst haalbare!
Ben wel heel trots op mezelf!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Hoe is het met je NOD? En heb je je al ingelezen in OUD?
korte cursus: VK is verloskundige. Ook wel mutsenprutser genoemd. Het is belangrijk om elk krampje, pijntje, hormoontje dat scheef zit uitgebreid te melden.
Wanneer er een rel is in OUD ben ik presentquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
korte cursus: VK is verloskundige. Ook wel mutsenprutser genoemd. Het is belangrijk om elk krampje, pijntje, hormoontje dat scheef zit uitgebreid te melden. Vergeet vooral niet om deveelvuldig te gebruiken om de empathische gevoelens bij de andere hormonsters los te weken. Zie het standaard om de 3 weken 'even niet meer zitten' en ga huilen. Vraag advies aan andere mama's en fik dat vervolgens af omdat jij heus wel weet hoe jij jouw kind op moet voeden.
Voor een diepgaandere cursus verwijs ik je door naar K_I_M.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:01 schreef Greys het volgende:
'Oeps. Niet bij nagedacht dat je dat niet kan eten. Nou ja, als je niet hoeft, schuif maar door!'
Ciao Slankie!quote:
Bwahahahaha!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
korte cursus: VK is verloskundige. Ook wel mutsenprutser genoemd. Het is belangrijk om elk krampje, pijntje, hormoontje dat scheef zit uitgebreid te melden. Vergeet vooral niet om deveelvuldig te gebruiken om de empathische gevoelens bij de andere hormonsters los te weken. Zie het standaard om de 3 weken 'even niet meer zitten' en ga huilen. Vraag advies aan andere mama's en fik dat vervolgens af omdat jij heus wel weet hoe jij jouw kind op moet voeden.
het voelt ook wel goed om een hoger cijfer te hebben dan de mensen van wie je een hele hoge pet ophebt! Alleen m'n vriendje, die had hetzelfde cijfer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauw, dat zijn nog eens dikke Zweedse veren in je reet!
Lees die cursus nog eens door, je bent toch niet ook nog es blind?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wie is VK, Anosmie? Nu wil ik ook in OUD lurken.
Raap me oooooooooooop!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:02 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wie is VK, Anosmie? Nu wil ik ook in OUD lurken.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lees die cursus nog eens door, je bent toch niet ook nog es blind?
Ik ben al zo zielig en nu lachen jullie me ook nog eens uitquote:
*Traantje wegpinkt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En ik wil wel nasty zijn, maar dat kan ik gewoon niet zo goed[/sub]
Guppie, daar móest ik wel om lachen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al zo zielig en nu lachen jullie me ook nog eens uit.
Ik ga dit topic verlaten. Goodbye cruel topic.
Zou een lullige lunchzitting zijn als het niet zo was!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een lunchzitting, dan krijg je toch eten?.
Jaja koetsjiewoetsjiequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben al zo zielig en nu lachen jullie me ook nog eens uit.
Ik ga dit topic verlaten. Goodbye cruel topic.
Mooi! Ik hou nu al van m'n hopelijk nieuwe stageplek.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Guppie, daar móest ik wel om lachen!
VK = verloskundige.
Wie is VK?![]()
[..]
Zou een lullige lunchzitting zijn als het niet zo was!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*Traantje wegpinkt.
Je bent een echt kind van je moeder!![]()
Jij doet me soms echt aan mezelf denken. Van die dingen die zó f-ing obvious zijn dan toch nog even vragenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi! Ik hou nu al van m'n hopelijk nieuwe stageplek..
Behalve als ze jou nét een vraag stellen wanneer je een grote hap van je broodje hebt genomenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi! Ik hou nu al van m'n hopelijk nieuwe stageplek..
Ja, ik ken mezelf. Als ik ervan uitga dat een lunchzitting inderdaad iets is waarbij je eten krijgt, blijkt het gewoon zo te heten omdat het om 12 uur is of zo.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jij doet me soms echt aan mezelf denken. Van die dingen die zó f-ing obvious zijn dan toch nog even vragen.
Oh, ik ga er morgen heen met de derdejaars die stomtoevallig morgen daar op excursie gaan. Zou ik ook doen als ik er geen stage zou gaan lopen. Dus ik kan nog compleet undercover even rondloeren.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Behalve als ze jou nét een vraag stellen wanneer je een grote hap van je broodje hebt genomen
Ah kijk, dat is altijd handig!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, ik ga er morgen heen met de derdejaars die stomtoevallig morgen daar op excursie gaan. Zou ik ook doen als ik er geen stage zou gaan lopen. Dus ik kan nog compleet undercover even rondloeren..
Daar heb ik wel mooi een award mee gewonnen zie ik netquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahahaha!
En als je geen kinderen wilt: lees het bevallingsverhaal van k_i_m.
Dan hoef je al niet meer!Boem! Laat je harem maar weer in de steek!
Rood vlees! Heb ik hier wel eens gelezen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:18 schreef kwakveense het volgende:
ik heb vandaag veel te weinig gegeten (bakje cruesli en twee pindsacrunch repen) en ik heb helemaal geen zin om te koken. plus slechte trek want moet "ongi"worden
huil!
k ga lekker naar huis, wel genoeg gekantoord voor vandaag...
Mhehe je hebt een OUD awardquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar heb ik wel mooi een award mee gewonnen zie ik net.
Zie je dat nu pas?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:20 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar heb ik wel mooi een award mee gewonnen zie ik net.
Ik had nog geen eetplannen, dus ik hoef niks aan te passenquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 16:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Same here!
En mosselen! Zag ze net op tv.
Die dan morgen maar. De bami die voor morgen gepland stond wacht dan maar
quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:59 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Bij de meeste shirts heb ik zoiets vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:24 schreef Vivi het volgende:
Meer retro
http://www.sipsearch.com/80s/
Wij moeten dan ook hier kijken:quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij de meeste shirts heb ik zoiets van![]()
Behalve Frankie says Relax![]()
SPOILERclass="spoiler"> Whehe, klikte je?. Die bestaat nog niet
![]()
O die ken ik dan weer wel. Très schattigquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil een t-shirt met een troetelbeertje en een regenboog.
Da's de schuld van SHE
[ afbeelding ]
Whehehehe, you just can 't fool me todayquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:31 schreef Viking84 het volgende:
Heu, ik zie de tekst van m'n spoiler gewoon in beeld. Hopelijk is dat bij jullie niet zo
.
troetelbeertjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil een t-shirt met een troetelbeertje en een regenboog.
Da's de schuld van SHE
[ afbeelding ]
Hij ziet er weird uit, die spoiler.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie niks geks aan de spoiler. En ik ga hem ook niet meer aanpassen, want de grap is al mislukt. Goffer
.
Voor ik vier uur kan spinnen moet ik eerst nog maar even op les bij Cyclechick denk ik zoquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef Vivi het volgende:
Ja, nieuwe meet! 14 december!
http://www.spinningparty.nl
Jahaah, maar niet in het invoerscherm, wijsneus!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij ziet er weird uit, die spoiler.
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:35 schreef Vivi het volgende:
Ja, nieuwe meet! 14 december!
http://www.spinningparty.nl
Je kan ook kaartjes halen voor het buffet en feest after za spinningquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor ik vier uur kan spinnen moet ik eerst nog maar even op les bij Cyclechick denk ik zo
Oja, goed idee. Is er wel wijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:39 schreef Vivi het volgende:
[..]
Je kan ook kaartjes halen voor het buffet en feest after za spinning![]()
.
Ja maar PF was er eerste elke minuutquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF is hier zowat elke dag. MevrouwPuff niet.
MevrouwPuff is ook een user van het eerste uur, maar dan onder een andere naam. Als je niet weet wie het is, pm me dan evenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar PF was er eerste elke minuuten MevrouwPuff kan ik me zelfs niet herinneren....
SSTTT!! Waarom denk je dat ze een andere naam heeft genomen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef neen het volgende:
Dat is...
Hoeft niet meer, er is een lurker op de hoogte!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
MevrouwPuff is ook een user van het eerste uur, maar dan onder een andere naam. Als je niet weet wie het is, pm me dan even. Dan vertel ik 't je
.
Ik heb ook een andere naam omdat m'n andere naam te dom voor woorden wasquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SSTTT!! Waarom denk je dat ze een andere naam heeft genomen?.
Ben jij ook een regular hier dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef neen het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere naam omdat m'n andere naam te dom voor woorden wasmaar goed ik heb het geedit.
Neen,quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ben jij ook een regular hier dan?.
Ha, gaaf, nu gaan we met z'n allen raden wie jij bent.
Oh, en dit was nu de username die je altijd al had willen hebben?![]()
.
Maar wie ben je dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef neen het volgende:
[..]
Neen,
Maar goed, beter dan hetgeen ik hiervoor had
PF studéért tegenwoordigquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja maar PF was er eerste elke minuuten MevrouwPuff kan ik me zelfs niet herinneren....
Waarom wil je een nieuwe username?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil trouwens ook een nieuwe username maar geen idee hoe ik dat ooit voor elkaar ga krijgen....
BenchMarkquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:47 schreef neen het volgende:
[..]
Neen,
Maar goed, beter dan hetgeen ik hiervoor had
Er lopen teveel Missen rond op Fok en heb een leuke username voor andere sites bedacht en die wil ik hier ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom wil je een nieuwe username?![]()
Maar anyway, aanvraag doen onder een ander e-mailadres
Is het je Hyvesnaam?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Er lopen teveel Missen rond op Fok en heb een leuke username voor andere sites bedacht en die wil ik hier ook
Dat heb ik gedaan maar nooit meer iets van gehoord.....quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar anyway, aanvraag doen onder een ander e-mailadres
Gewoon een heel nieuw account aanmaken toch? Of is dat niet wat je wilt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar nooit meer iets van gehoord.....
Jawel en heb ik inderdaad gedaan maar nooit bevestiging gehad maar dacht dat dat kwam door mijn IP adres en dat je geen 2 accounts mag hebben (weet ik veel)quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon een heel nieuw account aanmaken toch? Of is dat niet wat je wilt?
Mailen naar forum@fok.nlquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 17:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan maar nooit meer iets van gehoord.....
Dan zou ik ook niet mogen fokken hier als Re er isquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 17:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jawel en heb ik inderdaad gedaan maar nooit bevestiging gehad maar dacht dat dat kwam door mijn IP adres en dat je geen 2 accounts mag hebben (weet ik veel)
Ik denk dat ik al weet wie je bent. De Cambuursupporter?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef neen het volgende:
Ik had die naam gewoon moeten claimen en door verkopen
Maar deze account heb ik zojuist even aangemaakt binnen 3 minuten.
In OUD is een topic 'Bevallingsverhalen'!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Waar staat dat zwangerschapsverhaal van K_I_M?
Dit is genoegquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Greys het volgende:
[..]
In OUD is een topic 'Bevallingsverhalen'!
Ik weet niet of k_i_m het kan waarderen als ik het ga zoeken en een rechtstreeks linkje ga posten, dus dat doe ik liever niet
Nou, ik zou gewoon mailen dat je een nieuwe account wilde aanmaken en dat dat niet gelukt is. En dan dus met het mailadres waarmee je dat account hebt aangevraagd, zodat zij kunnen kijken of hij ergens is blijven hangen ofzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 17:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maakt het dan nog uit met welk mailadres?
Het braafste meisje van de klasquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
Freecell heeft ook nog wel een useraccount voor Miss_S: Miss_Xs
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al weet wie je bent. De Cambuursupporter?.
Klinkt logisch, thanksquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ik zou gewoon mailen dat je een nieuwe account wilde aanmaken en dat dat niet gelukt is. En dan dus met het mailadres waarmee je dat account hebt aangevraagd, zodat zij kunnen kijken of hij ergens is blijven hangen ofzo
Ohhhh, cambuurkloontje!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:00 schreef neen het volgende:
[..]
Ik denk het ook jaen zeg nou zelf, neen is een topper.
Ja, sinds het goed gaat ben ik supporter gewordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cambuur?*noob*
![]()
Heuj! En vandaag ben ik wel in Utrecht aangekomen! En heb les gehad! En gewerkt! En misschien een aanbod gehad voor een ander studentassistentschap als deze aan het eind van blok 2 afloopt! Kortom: ego gestreeld
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, Re belt me net dat ie over 5 minuten naar huis gaat en "Jij wil zeker patat eten he? Ja, ik heb het wel gelezen hoor!"Ik nog: "Nou, hoeft niet perse hoor
" Maar we eten patat dus
Cambuurquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:40 schreef AKnynke het volgende:
ik woonde vroeger achter het cambuur stadion!
Even heerlijk geslapen, nu maar echt even aan de studie!
Dito.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik weet ook niet wie MevrouwPuff is! Viking, PM?.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:12 schreef MissBliss het volgende:
Whehe, Re belt me net dat ie over 5 minuten naar huis gaat en "Jij wil zeker patat eten he? Ja, ik heb het wel gelezen hoor!"Ik nog: "Nou, hoeft niet perse hoor
" Maar we eten patat dus
Ja, wel handig, maar ik had geen idee dat ie hier meelasquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Toch wel handig, je vent ook op Fok!
Sporten ging goed, bij de hassel (een stom huppeltje naar de zijkant, had ik ietwat last van m'n hoofd) maar heb een kwartiertje op 12 km gerend en toen een lesje bodyshape en alle ellende eruit gezweet. Dat hoop ik iig.
Ladies, spinningparty is kut, ik ga de 14e naar cyclemadness, die duurt een uur langer en is de helft goedkoper! En dat feestje? Dat komt de week erna wel, denk dat ik na 5u spinnin niet tot zelfstandig overeindhouden van mijn lichaam in staat ben, laat staan dansen of alcohol drinken...quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor ik vier uur kan spinnen moet ik eerst nog maar even op les bij Cyclechick denk ik zo
* Greys wappert met een kwast....quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
En wat de fok zijn jullie aan het doen met de patat en frikandellen en alle andere rommel die ik hier en in vorig topic voorbij zie komen???
DOE
NORMAAL!!
Kijk, Boem-dikkie, dáárom wil je SHE niet tegenkomen met een puntzak patat mét in je tengelsquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef SHE het volgende:
En wat de fok zijn jullie aan het doen met de patat en frikandellen en alle andere rommel die ik hier en in vorig topic voorbij zie komen???
DOE
NORMAAL!!
Wat is dat toch voor graftak?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:14 schreef Goodbye het volgende:
Shadowcat vindt mij een dom wijf![]()
Kind van m'n moeder zullen we maar zeggen
Daar in de buurt van de Albert Schweitzerstraat enzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:40 schreef AKnynke het volgende:
ik woonde vroeger achter het cambuur stadion!
Even heerlijk geslapen, nu maar echt even aan de studie!
Wat heb je tegen Cambuur? Heb je geen geel blauw hart ofzoquote:
Ik heb me er al even mee bemoeidquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is dat toch voor graftak?
SHE, d'r op af!!!!!!
Hier moet niks op, ijs al helemaal niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef neen het volgende:
Ik heb trouwens net een beetje roomijs gehad.. het moest op dus vandaar. Met slagroom.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb me er al even mee bemoeid.
Maakt me niet uit. Relluuuuuhhhhhquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zal ze alleen maar leuk vinden ben ik bang
Jij hebt je hart zelf blauw geel getekend nu het goed gaatquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef neen het volgende:
[..]
Daar in de buurt van de Albert Schweitzerstraat enzo![]()
[..]
Wat heb je tegen Cambuur? Heb je geen geel blauw hart ofzo![]()
Ik heb trouwens net een beetje roomijs gehad.. het moest op dus vandaar. Met slagroom.
Wat zullen de Puppels trots op me zijn. Ik heb ook iets lelijks gezegd!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb me er al even mee bemoeid.
Ja hallo, als ze alles verliezen vind ik er niks aan. Vandaar dus dat ik successupporter ben geworden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij hebt je hart zelf blauw geel getekend nu het goed gaat![]()
Ahh Greysie, maar ik vind het wel heel lief van jequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat zullen de Puppels trots op me zijn. Ik heb ook iets lelijks gezegd!
Zie je, DaD, ik kán het wel!
*trots*
*stil*
*mooi*
Volgens mij gaat ze binnen nu en een half uur editten, omdat ze het zielig vindt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahh Greysie, maar ik vind het wel heel lief van je
Mijn vingers jeukten net al om te edittenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze binnen nu en een half uur editten, omdat ze het zielig vindt.
@ Uniekhoorn: in het Gossip Girl topic in TV.
Als je een tekort aan series hebt zeker. Een soort The OC, maar dan beter!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef MissBliss het volgende:
Gossip Girl. Is dat leuk? Moet ik het gaan kijken? Ik heb een tekort aan series
Even in dat topic koekeloeren.
Ja om dat laatste heb ik het maar weer even ontopic gegooidquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn vingers jeukten net al om te editten
Máár... niet omdat ik het zielig vind (die hoerrrrrrrrrr mag van mij aan de hoogste boomnegatieve naarling dat het 'r is) maar omdat ik het lullig vind voor de mods aldaar
![]()
The OC ken ik ook al niet! Tof, 2 voor op het lijstje dusquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je een tekort aan series hebt zeker. Een soort The OC, maar dan beter!
M'n hart wordt al een beetje geel blauwquote:
The OC is oudddd!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
The OC ken ik ook al niet! Tof, 2 voor op het lijstje dus
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
M'n hart wordt al een beetje geel blauw
Nee joh Vik, tijd voor een experimentele hetero fasequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:31 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vanmiddag weer bij m'n arbeidscoach en dat is zo'n leuke vent hè. Ik kijk een beetje sipjes de laatste paar dagen, maar hij lachte en toen moest ik ook meteen lachen.
God, dit klinkt net alsof ik verliefd ben ofzo, maar zo bedoel ik 't niet. Het is gewoon een man met een enórm positieve uitstraling
.
Ja, en bedankt heurrquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]Jij hebt ook een ruggegraat als een natte krant he?
Ok, sla ik The OC overquote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 19:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
The OC is oudddd!Ik ben na seizoen 2 ongeveer gestopt met kijken. Gossip Girl is gewoon lekker over the top en alles gaat lekker snel
Dus verwacht geen kwaliteit, maar het is wel fun
Scrubs al eens gezien?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, sla ik The OC over
Ik vind het wel fijn als series enigszins oud zijn voor ik ze ga kijken, zo kon ik lekker 5 seizoenen 24 achter elkaar kijken. Hoef ik niet steeds weer een week te wachten. Maar nu zijn alle series waar ik dat mee deed dus op en moet ik steeds wachten
Volgen jullie Californication?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, sla ik The OC over
Ik vind het wel fijn als series enigszins oud zijn voor ik ze ga kijken, zo kon ik lekker 5 seizoenen 24 achter elkaar kijken. Hoef ik niet steeds weer een week te wachten. Maar nu zijn alle series waar ik dat mee deed dus op en moet ik steeds wachten
Hahaha. Hij is een beetje oud. Maar het is wel een hele leuke vent. Ik vind het altijd jammer als we weer uitgepraat zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee joh Vik, tijd voor een experimentele hetero fase
Nopequote:
Zeker doen! Enorm grappig en maarliefst 6,5 seizoen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nope
*op lijstje zet*
Nu eten, patat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
the OC is leuk!! en alle 4 seizoenen zijn al beschikbaar op dvd. en de serie is afgelopen, dus lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, sla ik The OC over
Dat kijk ik ook niet. Waar gaat het over in een notendop?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgen jullie Californication?
Zo nee, doen!Vindt Re ook wel wat denk ik!
Heer G vindt het in elk geval geweldig!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:17 schreef cyclechick het volgende:
Lijstje, om SHE weer even gerust te stellen -er zijn ook mensen die geen patat eten![]()
O: brinta met honing
T: kiwi, peer,
T: "eat natural" -->schijnt fokking veel in te zitten maar nu zijn ze toch op, dus das mooi
L: 2 boterhammen met ei, komkommer en tomaat
T: cup a soup tomaat, 3 cracottes (kaas, smeerkaas en chocopasta-->Tsja die periode van de maand he)
D: 200 gram nasi, tonijnsteak van 100 gram.
Nu weer spinnen en half uurtje lesgeven, daarna bananenkwark, jummie!
Vader, moeder, vroegwijze dochter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat kijk ik ook niet. Waar gaat het over in een notendop?![]()
jij natte krant, hmpf.![]()
Eenschquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:53 schreef Greys het volgende:
Joh, Vik, laat gaan die Shadowcat.
Ik vind het wel leuk geweest zo eigenlijk. Als ze iets tegen me heeft moet ze het me maar PM-en en anders zal het me aan mijn reet roesten. Misschien wil ze eigenlijk wel stiekem hier mee posten maar durft ze niet
Deze post bedoel je toch niet serieus hequote:Op dinsdag 25 november 2008 19:47 schreef Viking84 het volgende:
O mijn God! Kom allemaal gauw naar het Gossip Girl topic. Shadowcat zit te bitchen!!
[USA] Gossip Girl #3
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Deze post bedoel je toch niet serieus he
Anders wordt het volgens mij tijd om minder te Fok!ken
quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 19:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zeker doen! Enorm grappig en maarliefst 6,5 seizoen!
Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Oh, deze had ik gemist!quote:Op dinsdag 25 november 2008 @ 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind de laatste tijd sommige posts van Vik een beetje eng overkomen (als ze serieus bedoelt zijn)quote:
Missy, dat bedoelt ze heus grappig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vind de laatste tijd sommige posts van Vik een beetje eng overkomen (als ze serieus bedoelt zijn)
Zoals met de minimeet en nu dit, beetje geobsedeerd om maar groepjes te vormen in dit topic
Dat is inderdaad ook alles wat ik er achter kon zoeken..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Missy, dat bedoelt ze heus grappig.
We liepen net toch uit onszelf daar allemaal al te kloten?
Juist attent wel dat ze er even op wijst dat er weer gereageerd is
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:57 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Vind de laatste tijd sommige posts van Vik een beetje eng overkomen (als ze serieus bedoelt zijn)
Zoals met de minimeet en nu dit, beetje geobsedeerd om maar groepjes te vormen in dit topic
quote:
Ja daarom zei ik er ook bij als het serieus bedoelt isquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Missy, dat bedoelt ze heus grappig.
We liepen net toch uit onszelf daar allemaal al te kloten?
Juist attent wel dat ze er even op wijst dat er weer gereageerd is
Gisteren hadden we ananas en aardbei met choco erover en daar weer kokos bovenopquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in iets zoets. Iets met kokos ofzo![]()
En nog steeds geen PM van Shadowcat![]()
Ja sorry, ik ben niet goed in rellenquote:
Maak je niet druk, schatquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Greys het volgende:
Ik heb trek in iets zoets. Iets met kokos ofzo![]()
En nog steeds geen PM van Shadowcat![]()
Ik weet het. En ik vind het geen leuke rel, omdat Greys afgezeken wordtquote:
Hahaha. Dat klinkt alsof je er bi-schierig van wordtquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Even bijlezen: cycle chick is heet! Had een heel ander beeld bij haar. Maar ze is leuheuheuk! *verder leest*
cyclequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef conleche het volgende:
Ik heb toch ook maar even vemeld wat ik van die hoer vind....
Hoe moet je daar mee lopen?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[ afbeelding ]
Oh deze zijn awesome!!
Gaat goedquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Miss s hoe gaat 't met je kies?
En MB als je motivatie terug hebt, geef je dan ook wat aan mij?
Die is er niet vanavondquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet, gewoon elke keer roepen naar je vriend als je wat te drinken wilt
Liefquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik weet het. En ik vind het geen leuke rel, omdat Greys afgezeken wordt. Dat verdient ze niet.
Wattan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen, dit weekend, volgende week en over een maandHalp
Wat is er allemaal dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben zenuwachtig voor morgen, dit weekend, volgende week en over een maandHalp
Ja alle vier eigenlijk. Stom kind ben ik ook.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef Viking84 het volgende:
Het zal wel iets met het vriendje van doen hebben. Is die niet jarig? En Sinterklaas en kerst enzo.
dan ben je toch gewoon ziek tweede kerstdag?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Blergh fucking chagerijnig!
Maand lang al zeggen dat ik 2e kerstdag vrij wil omdat ik al dingen geplanned heb met schoonfamilie.
Moet ik fucking 2e kerstdag gewoon werken.
Dat weet je anders zou je het niet toevallig vandaag vragenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:30 schreef Chicolate het volgende:
Oh PF, mn mobiel was hartstikke op vandaag, dus geen idee of je nog gesms't hebt?
Wat voor werk doe je? Kan je niet gewoon even een gesprek aan gaan en zeggen dat je er niet van gediend bent?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Maand lang al zeggen dat ik 2e kerstdag vrij wil omdat ik al dingen geplanned heb met schoonfamilie.
Ja je zou sms'en als je het wél redde, maar mijn batterij is al de hele dag opquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dat weet je anders zou je het niet toevallig vandaag vragen
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Kan je niet gewoon even een gesprek aan gaan en zeggen dat je er niet van gediend bent?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik werk in een restaurant. En als ik me ziek meld weet ik dat hun 't zwaar gaan krijgen en daarvoor ben ik te aardig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je? Kan je niet gewoon even een gesprek aan gaan en zeggen dat je er niet van gediend bent?
Daar kwam Moblo mee, ik nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant. En als ik me ziek meld weet ik dat hun 't zwaar gaan krijgen en daarvoor ben ik te aardig.
Hmm, dat is wel enorm kutquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Overleg al gepleegd en dat gaat niet lukken. Er zijn al collega's die 2 dagen werken.
Dat is wel lief van jequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant. En als ik me ziek meld weet ik dat hun 't zwaar gaan krijgen en daarvoor ben ik te aardig.
Om half 6 of je ook in de trein zat,quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja je zou sms'en als je het wél redde, maar mijn batterij is al de hele dag op. Had je meegekund naar training?
Whehehehe!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:58 schreef AKnynke het volgende:
Zo. WEer een beetje bijgelezen! Vervelend van de miselijkheid Co, ik had het vannahct ook. Slecht geslapen, en nu ben ik moe. En het is ontzettend koud buiten!
Maar eens even wat aan de studie doen, t wordt ondertussen wel vrij lastig!
Gister het cijfer van m'n eerste vak binnen. Ze werken hier met 2 schalen, eentje van 3: Very Good, Good en Fail, en een van 5, een ECTS schaal, van A tot F. Ik had een Very Good en een A, het hoogst haalbare!
Ben wel heel trots op mezelf!
Doegquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga nu héél veel bloedsinasappel kwark () eten en Heroes kijken.
Fijne avond dames.
Nou ja, als je collegas hebt die wel vrij hebben kun je misschien bij een bevrijdings- of koninginnedag hier naar wijzen.... dat zijn eigenlijk dagen waarop ik liever vrij had dan met kerstquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Ach ja, verder is het ook nog niet heel laat want aan het begin van december worden de roosters gemaakt en dat is wel gebeurd.
En ik weet ook best dat ze 't beste voor hebben met iedereen ik heb echt een top baas en bazin maargoed niet iedereen kan tevreden gesteld worden en dit keer ben ik de dupe.
Whehe ja tenzij ik met vriendje ben! En dan toch soms even tussendoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
PF is hier zowat elke dag. MevrouwPuff niet.
`Gister was ik vrij, vandaag 07:30 de deur uit, 18:45 thuis, nu nog huiswerk makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ga nou eerst klussen joh, troela! Je hebt het al druk zat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
Wat gezellig al die nieuwerds
En Boem heet voortaan idd Boem-Slankie. Al koester ik de door mij bedachte koosnaam Boem-Snikkie ( omdat ie vroeger een kuthuilie was ) ook nog steeds.
Boem-Slankie is toch hipper.
Ik ga van de week PROMISE ( en ja, dat heb ik al 10 x gedaan ) nieuwe schema's maken.
Geen patatjes meer dus dames
Als je nog ff wacht dan met op jezelf gaan tot eind 2009, dan moet het goedkomen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:56 schreef neen het volgende:
Ik ben niet nieuw hier hoor
Hoe gaat het met je boek SHE? Ik hoop dat hij ongeveer uitkomt als ik een kamer heb en voor mezelf moet gaan zorgen
Ik hoop dat ik toch wel eerder uit huis ben, gelukkig weet ik hoe een frituurpan werkt... ik zal dus niet omkomen van de honger.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Als je nog ff wacht dan met op jezelf gaan tot eind 2009, dan moet het goedkomen!
Zie de userawards. Ik heb een nominatie voor dorpsgek, maar jij nog veel meer.quote:
Dat is het hele probleem!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga nou eerst klussen joh, troela! Je hebt het al druk zat!
Je Slank-volgelingen redden zich vast nog wel even met patat en frikandellen.
Als je hier nog wil posten, dan laten we die frituurpan lekker thuis.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:01 schreef neen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik toch wel eerder uit huis ben, gelukkig weet ik hoe een frituurpan werkt... ik zal dus niet omkomen van de honger.
Maar jij bent dan ook muy caliente van jezelf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb heel netjes gegeten vandaag. No frikendellos en fritos por mio.
Me too, ik heb een salade met tonijn gegetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:03 schreef conleche het volgende:
Ik heb heel netjes gegeten vandaag. No frikendellos en fritos por mio.
Ja, dat zei ik al tegen je liefjequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
Niet daar gaan rellen hoor, laten we maar volwassen zijn, maar eh...
[FOK!awards] Users
Eigenlijk wel verfrissend, een keer negatieve nominaties
quote:
Gelukkig is ze in het echt een lieve goedzak. Jullie lijken waarschijnlijk teveel op elkaar Greys. There can be only one!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[FOK!awards] Users
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Shadowcat het volgende:
Je hoort wel vaak van vrouwen dat ze elkaar het licht in de ogen niet gunnen en jaloers worden, vals tegen elkaar, coompetitief enz... Maar ik herken dat zelf eigenlijk helemaal niet. Ik heb altijd alleen maar goede banden gehad met mijn vriendinnen, zussen, vrouwelijke collega's enz. Gelukkig maar! Ligt ook aan je temperament natuurlijk, ik ben van mezelf een vrij warme en gemoedelijke persoonlijkheid en probeer altijd voor de positieve nooit te zorgen dus dat scheelt ook een hoop. Mijn moeder heeft wel altijd ruzie met mijn tantes enzo, die kan juist weer veel beter met mannen omgaan. Ik lijk daarin meer op mijn vader, dat is echt een lieve goedzak, misschien verklaart dat het.
wat een kuthoerquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:06 schreef Greys het volgende:
[FOK!awards] Users
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gelukkig is ze in het echt een lieve goedzak. Jullie lijken waarschijnlijk teveel op elkaar Greys. There can be only one!!!!![]()
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:16 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gelukkig is ze in het echt een lieve goedzak. Jullie lijken waarschijnlijk teveel op elkaar Greys. There can be only one!!!!![]()
[..]
Oh reminds me, dat staat in een boekje dat ik nog moet bestellen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:11 schreef Laureline het volgende:
Waar was die link van hoeveel kcal je verbrandde met huishoudelijk werk? Want ik heb even geprofiteerd van mijn hormonale buien vandaag en het hele atelier is weer schoon & stofvrij, en alle kunst- en modeboeken netjes tot het plafond gerangschikt in nieuwe kastjes met verlichting. Ik ben dus klaar voor mijn nieuwe opdrachten
Sorry, ik zit me ook weer te bemoeien met dingen die me niet aangaan. Ik ben alleen nogal van de regeltjes dus dat ontging me niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:15 schreef SHE het volgende:
chicks, dat awards topic is een tel-topic..SC is dus echt ten strengste verboten.
Ik kijk het!! Yeaaaaaaahquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna alle posts zijn al verwijderd, dus bespaar je de moeitequote:Op dinsdag 25 november 2008 21:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh en ik wil ook de rel weten maar ik wil niet in het gossip girl topic kijken want ik ben pas bij s01e14!
hail CFquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, wat een gerelMaar ik heb geen patat op, maar een grote salade met zoetzure paprikaatjes en uien, kidneybonen en spek. En een gekookt eitje en drie stukjes meergranenstokbrood met boter. Complimenteer mij
*aanbid*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, wat een gerelMaar ik heb geen patat op, maar een grote salade met zoetzure paprikaatjes en uien, kidneybonen en spek. En een gekookt eitje en drie stukjes meergranenstokbrood met boter. Complimenteer mij
WTF, jij kurfuhrer...waar heb je dat allemaal gelaten in vredesnaam?? je bent maar heel petite!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben aangeschoten. En misselijk. En heb te veel gegeten.
Mijn eetlijstje:
O: Brinta
T:ei + brood met kipfilet
L: linzensoep + halfvolle yoghurt
T: chocoladekoekje
T: 3 borrelhapjes van de luxe soort + 2 chocolaatjes
D: souvlaki's, dolmaki's, gekookte inktvis, taziki, brood, patat,olie, heel groot glas retzina, olijven, 2 glazen ouzo
burp en bah. En nu ga ik bijlezen.
Het was minder hels dan vorige week. Wel weer last van m'n knie; ik had het idee dat ik nu wel beter aanvoelde welke moves pijnlijk waren. En erna lekker met een icepack erop gezeten, dat scheelt ook wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hail CF
hoe was het spinnen eigenlijk gisteren?
Kuthuiliequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:54 schreef SHE het volgende:
Wat gezellig al die nieuwerds
En Boem heet voortaan idd Boem-Slankie. Al koester ik de door mij bedachte koosnaam Boem-Snikkie ( omdat ie vroeger een kuthuilie was ) ook nog steeds.
Boem-Slankie is toch hipper.
Ik ga van de week PROMISE ( en ja, dat heb ik al 10 x gedaan ) nieuwe schema's maken.
Geen patatjes meer dus dames
PeRi maakte een opmerking over haar gedrag in het GA topic, volgensmijquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af wat Shadowcat tegen PeRi heeft? Da's toch een heul gezellige meid, verder?
tegen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik hier tegen Greys komen rellen?!
Weet je dat niet meer? Was toen met ONZ...omdat ik toen mod werd daar ( volkomen onbegrijpelijk overigens )quote:
Jeetje, lange tenen... PeRi is echt een schatje, bij mijn wetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
PeRi maakte een opmerking over haar gedrag in het GA topic, volgensmij
Vooruit, dat loeder gaat toch naast haar schoenen lopen lately met al die miss popular nominatiesquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag ik hier tegen Greys komen rellen?!
Tof dat je 't blijft doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het was minder hels dan vorige week. Wel weer last van m'n knie; ik had het idee dat ik nu wel beter aanvoelde welke moves pijnlijk waren. En erna lekker met een icepack erop gezeten, dat scheelt ook wel.
Volgende week weerDoe jij het twice a week?
oeh, ik wil ook nieuwe nikies.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik loop ook naast mijn nikies maardat komt omdat ik graag mijn hondenpantoffelkes aan heb.
Ik hou van mijn nikies. Nike SB High's. Blauw met grijs en zwart.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef SHE het volgende:
[..]
oeh, ik wil ook nieuwe nikies.
Eigenlijk wil ik nieuwe maxxjes, gabber maxxjesvan vroeger. Die liepen lekkerder dan welke paar uggs dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |