Die mislukte Nederlander heeft geen idee dat je tieten hebt!quote:
En mooie blauwe ogen, mooie blond krullend haar dat danst in de zonquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die mislukte Nederlander heeft geen idee dat je tieten hebt!
ohhh ggeelluukkiiggquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Magneet het volgende:
nee tis Quinny maar
Bewijzen willen we zien!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die mislukte Nederlander heeft geen idee dat je tieten hebt!
Kutjood, ga eens terug naar 020quote:
Volgens mij was dat altijd als ik een topic opendequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef Chocobo het volgende:tijd geleden dat we een n00b zagen bij de Gijsjes
Zag het vanmorgen op het nieuws.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Chocobo het volgende:
Ben die kanker extremisten een beetje zatAltijd dat gedreig,..... kom dan een keer man,... kankerventjes
http://www.geenstijl.nl/m(...)vond_in_netwerk.html
Klik ook op de geenstijl versie van de video,... daar moest ik dan wel weer om lachen: We zijn er weer bij en dat is feest![]()
![]()
Sorry voor de kenkers,..... ben die lafaards zat!
Gewoon negeren, dit soort video's in het nieuws gooien is precies wat ze willen. Angst zaaien. Er moet gewoon een keer op de rode knop gedrukt worden zodat zo'n land eventjes stil is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Chocobo het volgende:
Ben die kanker extremisten een beetje zatAltijd dat gedreig,..... kom dan een keer man,... kankerventjes
http://www.geenstijl.nl/m(...)vond_in_netwerk.html
Klik ook op de geenstijl versie van de video,... daar moest ik dan wel weer om lachen: We zijn er weer bij en dat is feest![]()
![]()
Sorry voor de kenkers,..... ben die lafaards zat!
Ja hebt gelijk,.... en sorry voor het schelden, maar ik heb geen angst Gijs,.... eerder woede,... ze dwingen me het geloof te gaan haten. Het is moeilijk objectief te blijven. Dat dreigen met die maskertjes,.... kom niet naar openbare plaatsen,.... tyftstraal toch eens lekker op manquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dit soort video's in het nieuws gooien is precies wat ze willen. Angst zaaien. Er moet gewoon een keer op de rode knop gedrukt worden zodat zo'n land eventjes stil is.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Precies dat ja. Ik ken ook een flink aantal prima Moslims, maar deze figuren verpesten het. Ik poep op ze. Trieste figurenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk,.... en sorry voor het schelden, maar ik heb geen angst Gijs,.... eerder woede,... ze dwingen me het geloof te gaan haten. Het is moeilijk objectief te blijven Dat dreigen met die maskertjes,.... kom niet naar openbare plaatsen,.... tyftstraal toch eens lekker op man
Geachte Dhr/Mevr,quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Magneet het volgende:
zow, ontslagbrief in elkaar geknutseld, donderdag maar even persoonlijk afgeven
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
Noot, heeft VGP jouw Chrono Trigger al geshipped?
Mmmm...die van mij (nog) niet.quote:
pff, zorg dan gewoon voor een goede manier om user-reviews te plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dit nu weer?
Reviews & Productbeoordelingen
Leuke vakantie !quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
nieuwe blog
http://devliegeropreis.nl/?p=153
Gisteren met Olaf ff gelachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
Net Tropic Thunder gezien.
Leuke film, wel gelachen.
Ik moet nog steeds lachen als ik screens van die game ziequote:Op woensdag 26 november 2008 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect trouwensZit er weer helemaal in!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen als ik screens van die game zieDie pakjes die ze aanhebben
Dat kun je toch niet serieus gamen hequote:
Nee je hebt gelijk,.... ik doe Mario maar meteen weer in mijn Wii,... zoveel coolerquote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus gamen he
Heb het spel zelf goed doorgespeeld, alle planeten wel gezien en het was een toffe game, maar nu wel klaar mee ook.. die add on komt voor mij te laat.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus gamen he
Ik speel de meeste goede games minstens 2 keer.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb het spel zelf goed doorgespeeld, alle planeten wel gezien en het was een toffe game, maar nu wel klaar mee ook.. die add on komt voor mij te laat.
Enige minpuntje was dat de bunkers op elkaar leken.
Ik heb 'm losgekoppeld gister. Nu brandt het lampje niet eens meerquote:Op woensdag 26 november 2008 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk,.... ik doe Mario maar meteen weer in mijn Wii,... zoveel cooler![]()
[ afbeelding ]
Kan me het heel goed voorstellen Gijs,............. ondanks het extreme succes is het voor mij een fail,..... ik verkoop hem niet omdat Daan zich er prima mee vermaakt zo nu en dan! Hij vind Zelda geweldig!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm losgekoppeld gister. Nu brandt het lampje niet eens meerVraag me af wanneer hij weer eens aan mag!
Ik moet ooit nog eens Mario Galaxy uitspelen, en ik hoop dat 2009 wat leuks brengt (Tales of Symphonia 2 bijvoorbeeld!)quote:Op woensdag 26 november 2008 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Kan me het heel goed voorstellen Gijs,............. ondanks het extreme succes is het voor mij een fail,..... ik verkoop hem niet omdat Daan zich er prima mee vermaakt zo nu en dan! Hij vind Zelda geweldig!
Geen tijd voorquote:Op woensdag 26 november 2008 10:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik speel de meeste goede games minstens 2 keer.
Meestal in rustige periodes,.... en meestal zeker 1.5 jaar later,... zoals nu met Mass Effect. Hardcore is echt extreem moeilijk, maar met wat geduld en tactiek lukt het wel. Echt genieten,... zo haal je wel je geld uit een spel!quote:
Ik heb vroeger vakantiewerk gedaan als order picker bij een Amerikaans bedrijf dat medische spullen maakte. Ook wel eens meegemaakt. Enorme dozen voor één lullige kateter (kadeter, katteter, slangetje?).quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Magneet het volgende:
http://www.theregister.co.uk/2008/11/21/more_hp_packaging/
http://www.theregister.co.uk/2008/07/18/hp_packaging/
http://www.theregister.co.uk/2008/07/23/enormouse/
altijd alles ruimschoots inpakken mensen!
Er zijn ergere dingen in de wereld gelukkig!quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Magneet het volgende:
Ga je duimen maar vast trainen Gijs. Ik laat je alle hoeken van je HD scherm zienquote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Tering,....... die lag en die laadtijden,......... en voor wat?? Pffff,... ben klaar met Home,... het boeit me niet meer!
http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
Op het einde zie je een winkelcentrum,... laden voor elke winkel,.... ellendig lang ook,.... na hoeveel jaar dev?quote:
quote:Op woensdag 26 november 2008 12:58 schreef Magneet het volgende:
dat zou een natte droom zijnquote:Stephen said: "Imagine our excitement as we opened it, hoping against hope that it might contain a copy of some c-class virtual connect firmware that actually works."
quote:Op woensdag 26 november 2008 13:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
[..]
dat zou een natte droom zijn
Oh ik dacht dat dit de beste uitvinding was sinds het gesneden brood.. huiskamers checken enzoquote:Op woensdag 26 november 2008 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Tering,....... die lag en die laadtijden,......... en voor wat?? Pffff,... ben klaar met Home,... het boeit me niet meer!
http://www.g4tv.com/trail(...)ectFeed_Footage.html
Dat bedoel ik ja.. die kantoorpikkies zijn door het dolle heen met he.......... laat ook maar.quote:
http://www.gametrailers.com/player/43161.htmlquote:Op woensdag 26 november 2008 13:50 schreef Chocobo het volgende:
Op het einde zie je een winkelcentrum,... laden voor elke winkel,.... ellendig lang ook,.... na hoeveel jaar dev?Wat erg zeg,.... Dead Rising's mall ziet er beter uit en laad sneller
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
http://www.gametrailers.com/player/43161.html
Ik zou het spelen hoor Strolquote:Op woensdag 26 november 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
quote:
Pff sja euh.. als het weer warmer word ofzoquote:Op woensdag 26 november 2008 14:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer eens een biertje bij Annie's doen dan?
Niks concreets. Gewoon eens een keer op zondagmiddag ofzo.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:12 schreef Bastard het volgende:
Pff sja euh.. als het weer warmer word ofzoGeen idee... wat had je in gedachte?
OMGquote:Op woensdag 26 november 2008 14:36 schreef Strolie75 het volgende:
Dit vindt Magneet toch een leuke sport?
[ afbeelding ]
Huize Cho, 2009.
[ afbeelding ]
Nou,.... ja beste uitvinding is erg extreem. Wel iets wat leuk kan zijn mits goed uitgewerkt! Maar dit,.... pffffffff,.... het ziet er echt niet uit!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit de beste uitvinding was sinds het gesneden brood.. huiskamers checken enzo
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Fotowwsssquote:Op woensdag 26 november 2008 14:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
OMG![]()
Nou,... heu,... om eerlijk te zijn hebben Quinn en ik twee kitten broertjes gezien,..... twee waar we helemaal weg van zijn
laat me raden ; Medtronicquote:Op woensdag 26 november 2008 13:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb vroeger vakantiewerk gedaan als order picker bij een Amerikaans bedrijf dat medische spullen maakte. Ook wel eens meegemaakt. Enorme dozen voor één lullige kateter (kadeter, katteter, slangetje?).
Ze houden hun kleding gewoon aan, vond het niet zo ergquote:Op woensdag 26 november 2008 15:22 schreef Chocobo het volgende:
Na 1:05 trok ik het niet meer,... serieus,... WTF,... dat is het enige wat in me opkwam
http://www.leenks.com/link135236.html
Gijs, het is alleen even een bewust-wordt-momentje. Ook voor jullie. Je kunt zoveel besparen als je onnodige dingen laat bijvoorbeeld. Ik ben nog jong heh, voor mij is dit nieuwquote:
Ik doe liever niet mee met die hype "KUT WE HEBBEN CRISIS EN MOETEN BESPAREN, NIKS MEER KOPEN!!!!!!"quote:Op woensdag 26 november 2008 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, het is alleen even een bewust-wordt-momentje. Ook voor jullie. Je kunt zoveel besparen als je onnodige dingen laat bijvoorbeeld. Ik ben nog jong heh, voor mij is dit nieuw
Dit heeft niets met de crisis te maken, meer met het feit dat ik geen studiefinanciering meer krijg en geen OV kaartquote:Op woensdag 26 november 2008 16:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik doe liever niet mee met die hype "KUT WE HEBBEN CRISIS EN MOETEN BESPAREN, NIKS MEER KOPEN!!!!!!"Daar gaan we namelijk aan onderdoor..
Als er de komende week positief nieuws word gebracht in de media dat het allemaal wel meevalt en de economie weer gaat aantrekken, komt het inderdaad ook weer goed.
* Goede voorbeeld geeft en lekker geniet van zn Nespresso *
Dammit nu heb ik trek!quote:Op woensdag 26 november 2008 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de crisis te maken, meer met het feit dat ik geen studiefinanciering meer krijg en geen OV kaartBovendien is mijn buffer ook op nu.
Dus dan moet je wel. Ik consumeer wel gewoon, onlangs nog een Philips Contactgrill gekocht
[ afbeelding ]
Heb gisteren ook nog ff met Olaf gespeeld, hebben toen die fightclub gedaan bij het stadion.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gisteren met Olaf ff gelachen![]()
Hebben we in die gevangenis de fightclub samen gedaan.. 2 tegen 8 man, was even pittig maar wel gaaf!
En ik ben in een underground winkelcentrum geweest met m! WTF, dat ding is groot! En er schijnen nog ergens underground tunnels te zitten, die map is nog groter dan dat zo lijkt dus
haha vind je het gek dat je geld op is als je 20 euro per maand aan een loterij uitgeeft en nog eens 60 euro fitnessquote:Op woensdag 26 november 2008 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben trouwens flink aan het kijken naar besparingen. Mijn zorgverzekering is overgesloten en kost me 10 euro in de maand minder, terwijl er een doorlopende reisverzekering bij inbegrepen zit (Extra Zekur, Unive). Mijn huidige reisverzekering kan dus ook weg. Dit scheelt me volgend jaar 180 euro.
Daarnaast ga ik mijn Pathe Unlimited kaart opzeggen (18 euro in de maand) en overstappen of stoppen met fitness (16 of 32 euro besparing per maand). Postcode Loterij ook stopgezet (19,50 in de maand). Ik drink ook alleen nog maar Karvan Cevitam, geen Sisi ofzo meer
Sowieso,... 18 euro ook bioscoop per maand? Ik twijfel al lang over dat bedrag bij een mobiel abo,.. abbonement,.... schaap,.... koffie,... twee b's,.... whatever!quote:Op woensdag 26 november 2008 18:24 schreef kepler het volgende:
[..]
haha vind je het gek dat je geld op is als je 20 euro per maand aan een loterij uitgeeft en nog eens 60 euro fitness
Koop gewoon een paar gewichten en ga thuis fitnessen
dat abo heb ik ookquote:Op woensdag 26 november 2008 18:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Sowieso,... 18 euro ook bioscoop per maand? Ik twijfel al lang over dat bedrag bij een mobiel abo,.. abbonement,.... schaap,.... koffie,... twee b's,.... whatever!
/carequote:Op woensdag 26 november 2008 17:12 schreef gijsje79 het volgende:
Met Tomb Raider zit ik alweer in lvl 3 op hard .
Ik ben oud en ook voor mij is het nieuwquote:Op woensdag 26 november 2008 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gijs, het is alleen even een bewust-wordt-momentje. Ook voor jullie. Je kunt zoveel besparen als je onnodige dingen laat bijvoorbeeld. Ik ben nog jong heh, voor mij is dit nieuw
Mooie volvo Gijsquote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Vorige week een afspraak gemaakt om komende donderdag winterbanden te leggen onder m`n auto;
wat gebeurd er gisterenochtend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb de afspraak maar even verzet, gaat wel even duren, gelukkig goed verzekerd
Ja,.. op mininova.org ookquote:Op woensdag 26 november 2008 18:31 schreef kepler het volgende:
[..]
dat abo heb ik ookMaar je kan daarvoor onbeperkt naar de film en de laatste tijd waren er best een flink aantal toffe films
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef -Struikrover- het volgende:
Vorige week een afspraak gemaakt om komende donderdag winterbanden te leggen onder m`n auto;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg vrijdag Gears of War 2.quote:Op woensdag 26 november 2008 18:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
/care
Word tijd dat je klaar bent met dat spelletje, kunnen we ook eens coop
quote:
Snachts slaap ik Gijsquote:Op donderdag 27 november 2008 07:40 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Was er gisteravond nog.
Heb die derby en die fight club gehaald.
Misschien vrijdag nacht heb eerst een PV avond.
quote:Op woensdag 26 november 2008 19:14 schreef -Struikrover- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad...quote:Op donderdag 27 november 2008 08:50 schreef Bastard het volgende:
Tegen de tijd dat hij weer reageerd vier jij je diamanten bruiloft Strol.
Gister weer een fantastische sessie met Valkyria Chronicles gehad.quote:
quote:US, November 26, 2008 - Capcom has a big pre-Christmas surprise on the way for Xbox 360 owners: a demo of Resident Evil 5!
Famitsu reports in its latest issue that a demo of the latest and greatest in survival horror will be available on Xbox Live Marketplace starting December 5. Players will be able to sample two stages of play set in that familiar urban setting from past game show demos. These stages will be playable both offline and through co-op.
There are a couple of caveats about the demo. First, only Gold Members will have access to it. Second, as Famitsu is a Japanese magazine, the demo is only confirmed for Japan at the moment. Of course, given how things have worked out in the past with Xbox Live, it's reasonable to expect the demo elsewhere throughout the world around the same time.
En gereageerdquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 november 2008 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dexter ken ik Gijs! Geweldig!![]()
Al vind ik zijn zus wel irritant.
Maar goed, ik heb seizoen 2 inmiddels al thuis liggen!
Hihi, ik download 'm gewoonquote:
Ik niet, brave burger, geniet graag van kwaliteit.. gewoon kopen dusquote:
Nee Gijs, al sinds februari niet meer. Ben verhuisd hequote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Bastard het volgende:
Trouwens.. ik heb vast dat hele seizoen sneller binnen dan jij![]()
Oh nee.. TU delft
Ik heb seizoenen 1 t/m 5 origineel.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:53 schreef Bastard het volgende:
Ik niet, brave burger, geniet graag van kwaliteit.. gewoon kopen dus
22.50 bij play voor seizoen
Oh je kijkt 360X600 op je pc ofzo dan?quote:Op donderdag 27 november 2008 14:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee Gijs, al sinds februari niet meer. Ben verhuisd heIk download nu met max 600 kb/s
Duurt nu ongeveer 3u voor ik een seizoen binnen heb.
Ik las overal goede userreviews.. beste politieserie in 20 jaar, toch maar eens gekeken en meteen hooked en dat soort dingen.quote:Op donderdag 27 november 2008 14:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb seizoenen 1 t/m 5 origineel.
Seizoen 6 en 7 gedownload omdat ik geen geduld had om te wachten op de boxsets, maar die ga ik zeker nog kopen om de serie compleet te maken.
Krijg je geen spijt van Gijs! Serie begin ook sterk. Boem, eerste aflevering zit je er meteen in! En wat daar gebeurt heeft zijn weerslag tot de allerlaatste aflevering.
Ik download ze naar mn PC en stream ze naar de 360. Ik kijk op 40"quote:Op donderdag 27 november 2008 14:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh je kijkt 360X600 op je pc ofzo dan?![]()
Verhuisd Gijs?? heb ik wat gemist?? Toch nog steeds op "campus"?
Kan nooit mooi kijken dan maar goed, als je er maar blij mee bentquote:Op donderdag 27 november 2008 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik download ze naar mn PC en stream ze naar de 360. Ik kijk op 40"
En verhuisd omdat ik de kamer van 16m2 te krap vond worden. Nu heb ik 2x 17m2 en is de keuken 3 keer zo groot, inclusief ramen en GAS ipv electrisch kokenHet was tijd voor wat nieuws.
Jawel Gijsquote:Op donderdag 27 november 2008 15:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kan nooit mooi kijken dan maar goed, als je er maar blij mee bent
We hebben geen 'campus' in Delft. Gewoon flats verspreid door de stad die te boek staan als 'studentenhuis'.quote:Anyways.. je woont dus in een soort van appartement op de campus dan.. want je had het laatst nog over woonblok D1 ofzo waar je niets meer mee te maken wilde hebben... toch?
ik ben benieuwd wat je er van vindtquote:Op donderdag 27 november 2008 14:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ze zijn nu halverwege S3 met uitzenden, zodra die klaar is ga ik daar aan beginnen!
Ik ben over,.... ik wil hem!quote:Op donderdag 27 november 2008 17:19 schreef Strolie75 het volgende:
Nieuwe Prince of Persia. Krijgt een 9.3 van IGN.
http://www.gametrailers.com/player/42673.html
Videoreview van Valkyria Chronicles a bekeken?quote:
wat was het nu?quote:Op donderdag 27 november 2008 16:39 schreef Strolie75 het volgende:
Er staat een brancard voor mijn deur, en een vrouw met een koffer die met politiebegeleiding het huis van de buren ingaat. WTF?
Geen idee. Morgen eens aan de andere buurvrouw vragen.quote:
Zonde van de volvoquote:Op donderdag 27 november 2008 21:53 schreef -Struikrover- het volgende:
Ik moet 50 km rijden naar werk,hele rit niets aan de hand. Draai de parkeerplaats op ( dat was de bedoeling dan ) en da`s een ijsbaan. Ga recht op de stoeprand af. Eerst het voorwiel een knal, dacht dat worden een nieuw band , toen met het achterwiel precies tegen een kolk in de stoeprand, knal, krassen geluid. Doen m`n deur open, zie ik m`n wiel los liggen naast m`n auto![]()
Die kunnen wel tegen een stootje toch?quote:
Zolang je niet als een dolle door de bocht gaat wel.. geen enkele lichtmetalen velg is dol op de stoeprand.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die kunnen wel tegen een stootje toch?
Mijn voorste wieldoppen zijn inmiddels dan ook flink bekrast.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
Zolang je niet als een dolle door de bocht gaat wel.. geen enkele lichtmetalen velg is dol op de stoeprand.
Gelukkig hebben ze je auto niet bekrastquote:Op vrijdag 28 november 2008 08:43 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mijn voorste wieldoppen zijn inmiddels dan ook flink bekrast.
Kopen en nog eens spelen,.... herhaaldelijk,... ja,... maar wel leuk. Ik ben niet meegegaan in de algemene indruk van het spel,... mijn eigen mening gevormt,.... ben gek op verzamelgames,... unlock shit enzo. En ben stiekum erg benieuwd naar het 2e deel. Als Ubisoft ook nog eens naar het commentaar luistert dan kan AC2 nog wel eens heel goed wordenquote:Op vrijdag 28 november 2008 06:55 schreef Strolie75 het volgende:
Franse Revolutie!![]()
Ik heb een haat/liefde verhouding met AC. Toentertijd verkocht maar nu wil ik hem weer eens gamen.
Net vanmorgen,....quote:Op donderdag 27 november 2008 18:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Videoreview van Valkyria Chronicles a bekeken?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Net vanmorgen,....Verdomme,... tja,... die moet dus ook komen. Q1 2009
quote:Op donderdag 27 november 2008 09:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gister weer een fantastische sessie met Valkyria Chronicles gehad.![]()
Ik neem er de tijd voor. Elke dag of om de dag een missie. Net missie 8 gehad! Super! Ik zal niks spoileren maar die had echt een paar "WTF, hoe krijg ik dit ooit dood momenten!"
Ik vind het mooi hoe het spel een langere levensduur bereikt zonder repetitieve missies als gevolg van random encounters zoals in Final Fantasy Tactics. Over elke missie is nagedacht en heeft wel iets unieks: landschap, vijand of te gebruiken taktiek. Door het ranking systeem wordt je echt gemotiveerd om een level opnieuw te spelen. Eerste keer eindig ik meestal met een "C" of "D". Maar dan ga je nadenken, als ik nu eens deze eenheden selecteer, en deze taktiek probeer? Tweede keer lukt het dan wel om een "B" te krijgen. Hier verdien je dan meer geld en EXP mee. Maar er zit echt nog genoeg diepgang: levellen, wapens upgraden, extra missies vrijspelen, characters combineren voor extra bonus abilities, etc etc etc.
Samen met Uncharted en MGS4 absoluut de beste game die ik op de PS3 heb gespeeld. Ik zou zelf zo ver willen gaan als hem een console seller te noemen!
Ik ga hem volgend jaar nog eens halen. Desnoods in V&A voor een tientje. Mijn save heb ik nog.quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:56 schreef Chocobo het volgende:
Kopen en nog eens spelen,.... herhaaldelijk,... ja,... maar wel leuk. Ik ben niet meegegaan in de algemene indruk van het spel,... mijn eigen mening gevormt,.... ben gek op verzamelgames,... unlock shit enzo. En ben stiekum erg benieuwd naar het 2e deel. Als Ubisoft ook nog eens naar het commentaar luistert dan kan AC2 nog wel eens heel goed worden
Weinig tot geen games in die setting,.... lijkt me geweldig. Met eventuele gameplay verbetering een must have.quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ga hem volgend jaar nog eens halen. Desnoods in V&A voor een tientje. Mijn save heb ik nog.Leuk spel om af en toe tussendoor een uurtje te spelen. Maar de Franse Revolutie! Wat een toffe setting voor een game zeg! Over de daken van Parijs heen renen terwijl de musketten om je oren afgaan!
[ afbeelding ]
Met de gameplay zat het wel goed! Ik wil wat meer afwisseling in de missies!quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:08 schreef Chocobo het volgende:
Weinig tot geen games in die setting,.... lijkt me geweldig. Met eventuele gameplay verbetering een must have.
Vechten was zo cool,.... ik bleef het doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Met de gameplay zat het wel goed! Ik wil wat meer afwisseling in de missies!
Blocken en op het goede moment counteren, ik hou daar wel van. Stuk eleganter dan eindeloos op iemand inhakken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Vechten was zo cool,.... ik bleef het doen
Nietus, Roy vindt het ook leuk.quote:
We hebben er 2 op het oog. Vanaf volgende week mogen ze het nest verlaten. Dus volgende week zaterdag gaan we kijken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:23 schreef Bastard het volgende:
En hoe staat het met de poesjes Quin?
Ben je nog niet wezen kijken dan?quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:27 schreef Quinny het volgende:
[..]
We hebben er 2 op het oog. Vanaf volgende week mogen ze het nest verlaten. Dus volgende week zaterdag gaan we kijken.
Het zijn 2 broertjes nu ongeveer 9 weken oud. Heel cute
Tis niet echt om de hoek. We moeten helemaal naar Brugge. Maar er is al veel heen en weer gemaild. En foto's gekregen enzo.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ben je nog niet wezen kijken dan?
Lekker veel fotos maken... beesjes groeien zo hard, nu hebben ze nog lekker zon pluizevachtje
Heb nu al medelijden met die katten. Daan vindt het echt geweldigquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:40 schreef Bastard het volgende:
Brugge.. Belgie dan?
Wow.. das wel lekker ver inderdaad
Maar erg tof.. Daan en Jort straks ook helemaal verliefd en aan het zeulen met de katten
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die kunnen wel tegen een stootje toch?
Geen zorgen Gijs, dat verrekenen ze de komende 20 jaar wel door in je premie.quote:Op vrijdag 28 november 2008 13:49 schreef -Struikrover- het volgende:
Ben er net langs geweest, hij is volgende week woensdag weer klaar. Ben blij dat de verzekering alles betaald, heb de onderdelen lijst gezien
Logisch Gijs,... ze kunnen ook niet anders. Het spel draagt met recht de titel van beste RPG ooit gemaakt. Smaken verschillen, maar ik deel die mening,.... gewoon dik on par met FFVII. Top der top,... creme de la creme. Het is alleen voor mij niet zo vernieuwd meer,.... te vaak uitgespeeld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:48 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft Chrono Trigger DS een 10/10.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=320574
Ik hoop maar dat je het trekt. Grafisch is het niet denderend uiteraard. FFVII speel je niet omdat je de 3D graphics niet trekt,........... Gijs,... je mist zo-zo fucking veel in deze, je hebt echt geen idee!quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:21 schreef Strolie75 het volgende:
GodverNa dit "Sjo Game of the Forever" label ben ik helemaal hyped!
Ik heb wel zin in een goede 2D JRPG. Graphics boeit met niet zo, het gaat om het verhaal en de gameplay. Ik vind goede 2D vaak mooier als 3D. Dragon Quest games trek ik toch altijd wat minder. IV op de DS en dat deel op de PS2. Die zijn me toch wat te standaard. Ze missen die magische touch van de oude Square (Enix) games. Erg veel zin in Chrono Trigger. Vooral het tijdreis aspect. Dat was in Day of the Tentacle (oude Lucasarts adventure) ook fantastisch uitgewerkt.quote:Op zaterdag 29 november 2008 09:31 schreef Sjotime het volgende:
Ik hoop maar dat je het trekt. Grafisch is het niet denderend uiteraard. FFVII speel je niet omdat je de 3D graphics niet trekt,........... Gijs,... je mist zo-zo fucking veel in deze, je hebt echt geen idee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste lijkt op Simbaquote:Op zaterdag 29 november 2008 08:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
OK OK [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdagochtend ookquote:Op vrijdag 28 november 2008 19:06 schreef Sjotime het volgende:
Even geil zo op vrijdagavond!!
http://www.trashlist.com/(...)ilation-2-11001.html
Hoe kom je eraan ?quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Playstation Home is wel grappig. Soort Second Life / superuitgebreide Avatar-functie van de 360.
Alleen die laadtijden.
Ik kreeg een mailtje van Sony met een code. Misschien omdat ik me ooit op de website heb geregistreerd. Geen idee hoe je er aan moet komen, ik heb het iig niet aangevraagd.quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:26 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoe kom je eraan ?je sharen las ik
quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
OMG, wat zijn er een hoop sukkels op deze aardbol. 120 euro dokken om een proefrit te mogen maken.
Auto kopen - bijna bij oplichters in getrapt
Het is een fail Gijs,............. ik heb het zelf niet maar zo voelt het wel aan. Wat is nu het nut van Home? Serieus,.... het nut. Drie jaar werk en dan krijg je dit,.... een winkelcentrum,.. en een appartement,....quote:Op zaterdag 29 november 2008 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
Playstation Home is wel grappig. Soort Second Life / superuitgebreide Avatar-functie van de 360.
Alleen die laadtijden.
Tis allemaal erg nieuw voor ons Gijs, maar we hebben er wel erg veel zin in. Vind het belangrijk dat kinderen opgroeien met dieren,.... flinke verrijking! Een twee katertjes is toch wat anders dan een konijn of vis!quote:
quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:48 schreef Sjotime het volgende:
Tis allemaal erg nieuw voor ons Gijs, maar we hebben er wel erg veel zin in. Vind het belangrijk dat kinderen opgroeien met dieren,.... flinke verrijking! Een twee katertjes is toch wat anders dan een konijn of vis!
Och, Fail wil ik het niet noemen. Het is een mwaaaaaaa... leuk omdat het gratis is. Maar absoluut geen hype waard. Ik merk wel dat is steeds minder geef om die onzin. Ik heb niet superveel tijd om te gamen, dus als ik achter een console kruip wil ik GAMEN! Niet uren besteden aan het maken van een virtueel poppetje.quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:24 schreef Sjotime het volgende:
Het is een fail Gijs,............. ik heb het zelf niet maar zo voelt het wel aan. Wat is nu het nut van Home? Serieus,.... het nut. Drie jaar werk en dan krijg je dit,.... een winkelcentrum,.. en een appartement,....Leuk voor even,... maar ze hadden de tijd beter in een nieuw menu mogen steken! Of interactiviteit met je avatar en je menu,.. zoals NXE!
Ik kreeg ook een mail,.... heb hem alleen gedelete,... te laat allemaal. Het boeit me niet meer.
Zoals NXE het heeft gedaan. Niet te weinig,.. maar ook niet teveel. Nadruk blijft liggen op games,.... en gamen. Vind NXE echt geweldig,... een menu boven mijn verwachting. Sneller en leuker,.. maar toch simpel! Heb je al een premium op het oog?quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Och, Fail wil ik het niet noemen. Het is een mwaaaaaaa... leuk omdat het gratis is. Maar absoluut geen hype waard. Ik merk wel dat is steeds minder geef om die onzin. Ik heb niet superveel tijd om te gamen, dus als ik achter een console kruip wil ik GAMEN! Niet uren besteden aan het maken van een virtueel poppetje.
Ik ben ook opgegroeid met honden,.... geweldig. Als ik ooit rustig met pensioen ga wil ik ook een hond. Lijkt me echt heerlijk,... Maar voor nu eerst maar eens twee katten,.... we hebben er wel erg veel zin in. De voorbereiding, mandjes, krabpaal, etc. etc. liggen al klaar, t/m het halen,... ben zo benieuwd!quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger honden. Daar heb ik nog steeds hele fijne (jeugd)herinneringen aan.
Ik geef je groot gelijk Gijs..quote:Op zaterdag 29 november 2008 12:48 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Tis allemaal erg nieuw voor ons Gijs, maar we hebben er wel erg veel zin in. Vind het belangrijk dat kinderen opgroeien met dieren,.... flinke verrijking! Een twee katertjes is toch wat anders dan een konijn of vis!
Voed ze ook op he.. je hoeft niet alles te pikken van ze!quote:Op zaterdag 29 november 2008 13:00 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ben ook opgegroeid met honden,.... geweldig. Als ik ooit rustig met pensioen ga wil ik ook een hond. Lijkt me echt heerlijk,... Maar voor nu eerst maar eens twee katten,.... we hebben er wel erg veel zin in. De voorbereiding, mandjes, krabpaal, etc. etc. liggen al klaar, t/m het halen,... ben zo benieuwd!
quote:Op zaterdag 29 november 2008 14:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voed ze ook op he.. je hoeft niet alles te pikken van ze!Af en toe een draai om hun oren en dat vinden ze leuk ook.. weten ze wat de grenzen zijn.
Ook beetje goed voer geven, eten ze minder van en is gezonder voor ze.. die van mij gaan niet meer naar de dierenarts sinds dat ze goed voer eten. Anders hadden ze nog wel eens een blaasontsteking of moesten ze gecatheteriseerd worden omdat ze steentjes kregen. Royal Canin geven we, goed is wat prijzig maar zoals ik al zei ze eten er minder van.
Maar bovenal, gewoon veel speelplezier Gijs
Ik ga het niet eens aanpassen,...................quote:Op zondag 30 november 2008 01:15 schreef Sjotime het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaap lekker
Whehehequote:Op zondag 30 november 2008 01:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens aanpassen,...................
http://www.hornoxe.com/hornoxecom-picdump-78/
Ja even voor 7 uurquote:
Ik heb het een half uurtje gespeeld ofzo, eerste level tot de baas. Was een stuk in een woestijn, beetje tussen ravijnen, maar ook wat meer open gebieden. Ik ga er vanuit dat de locaties wel gevarieerd zullen zijn. Ik laat het je weten als ik de game hebquote:Op zondag 30 november 2008 01:07 schreef Sjotime het volgende:
@Noot,..... jij hebt Prince of Persia toch gezien? Uit de videoreviews die ik check, zie ik voornamelijk beelden van de prins die langs de rotsen rent,... en meestal tussen twee ravijnen met Jak & Daxter jumps. Zijn er nog wat normalere lagere lokaties,... zoals bossen en of dorpjes en of steden ofzo of is het alleen maar die hoge kijk uit ik val setting?
Waar ik ook kijk,... die fucker hangt en springt alleen maarOveral hoge settings
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thanks Noot!quote:Op zondag 30 november 2008 23:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het een half uurtje gespeeld ofzo, eerste level tot de baas. Was een stuk in een woestijn, beetje tussen ravijnen, maar ook wat meer open gebieden. Ik ga er vanuit dat de locaties wel gevarieerd zullen zijn. Ik laat het je weten als ik de game heb
Ja half om half.quote:Op maandag 1 december 2008 07:56 schreef Bastard het volgende:
En vandaag weer gestopt met roken..![]()
Moet toch een keer lukken zou je zeggen? Ik moet denken aan die bugetgame die ik iedere week weggooi met roken
Gijsje was jij nou ook al gestopt?
Mja das jezelf pestenquote:Op maandag 1 december 2008 08:03 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja half om half.
Rook bijna niet meer.
Ik ga me niet gek maken gijs.quote:Op maandag 1 december 2008 08:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mja das jezelf pestenMag ik een peuk nog niet.. strakjes weer.
Wat je lekker vind natuurlijk.. scheelt ook wij rookte al niet binnen en steeds de kou in maakt het ook niet lekker hoor dat roken. Ff snel snel en weer naar binnen.
Die shaun is toch die lachfilm?quote:Op maandag 1 december 2008 08:13 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren The Big Lebowski gezien.
The Dude.
Shaun of the Dead gekocht.
Zekers, dat valt goed mee!quote:Op maandag 1 december 2008 08:18 schreef gijsje79 het volgende:
Rook nu ook Camel scheelt een euro met Gauloises.
Zit zo'n rond de 3 a 4 peuken per dag valt wel mee toch.
Ja zijn beide lachfilms.quote:Op maandag 1 december 2008 08:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die shaun is toch die lachfilm?
Heb zelf Rattatoulle gekocht, moet nog binnen komen.. en seizoen 1 van The shield dan..
Dus Saints Row 2 word m niet meerquote:Op maandag 1 december 2008 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja zijn beide lachfilms.
2 voor 12,- kon er dus geen miskoop aan doen.
Gears 2 cool spel, speel hem nu solo op hardcore wat goed te doen is.
Hierna maar verder op insane.
Gisteren eindelijk ruler of Albion gehaald. Heb het kasteel gekocht,..... Fable is echt goed uitgespeeld nu!quote:Op maandag 1 december 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus Saints Row 2 word m niet meer![]()
Kheb Fable2 nog niet eens gestartLigt er gewoon .. niet aangeraakt, onderin de la ergens ..
Januari komt er weer een goeie racer uit.. en dan is het klaar.
Race PRO? Die is wel wat voor jou ja!quote:Op maandag 1 december 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb Fable2 nog niet eens gestartLigt er gewoon .. niet aangeraakt, onderin de la ergens ..
Die hoop ik over een flinke tijd te halen. Geld stroomt als het goed is ook binnen als je niet speelt namelijkquote:Op maandag 1 december 2008 08:56 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk ruler of Albion gehaald. Heb het kasteel gekocht,..... Fable is echt goed uitgespeeld nu!
Tuurlijk wel, wou ik zaterdagavond nog met je doen, heb je niet gezien.quote:Op maandag 1 december 2008 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Khad de meiden alleen dit weekend, dus moet er voor zorgen dat ik zondagsochtends om 0630 vrolijk kan zijn voor de gehele dagquote:Op maandag 1 december 2008 09:57 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, wou ik zaterdagavond nog met je doen, heb je niet gezien.
Fable loopt bij mij ook stof te happen, kan me er niet toezetten, misschien met kerst ofzo.
Ik moest er drie weken voor wachten. Kreeg toen ik inlogde de benodigde 750.000Gquote:Op maandag 1 december 2008 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Race PRO? Die is wel wat voor jou ja!
[..]
Die hoop ik over een flinke tijd te halen. Geld stroomt als het goed is ook binnen als je niet speelt namelijk
Ik ben een flink eind op weg. Evil is echt een stuk leuker. Deze week de Oakfield Massacre quest doen.quote:Op maandag 1 december 2008 09:05 schreef Sjotime het volgende:
Zodra de nieuwe DLC uit is begin ik aan een tweede quest! Evil,.... met een chick!!
Ja,... dat is zeg maar de huur die je ontvangt van je ontroerend goed. Ik heb veel huizen gekocht. Van krotten tot villa's en die verhuur ik. Een inkomen van ongeveer 45.000 per dag!quote:Op maandag 1 december 2008 10:54 schreef Bastard het volgende:
Wat grappig, geld telt dus gewoon door als je offline gaat
Ik ken al die questen niet,..... heb echt een halo over mijn hoofd zo lief en goed ben ik. Kan niet wachten totdat ik evil kan gaan doen. Maar eerst wachten op de DLC!quote:Op maandag 1 december 2008 10:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben een flink eind op weg. Evil is echt een stuk leuker. Deze week de Oakfield Massacre quest doen.
Dat is niet eens grappig?quote:Op maandag 1 december 2008 12:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.break.com/index/bad-spotter.html
Nee.. en een overdreven reactiequote:
Helaas zit ik niet in een positie waar het wat oplevert als je me probeert om te kopen.quote:
Ai!!quote:Op maandag 1 december 2008 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee.. en een overdreven reactie
Maar deze wel!http://www.break.com/fami(...)ide-goes-bad1_1.html
hahahahahaquote:Op maandag 1 december 2008 14:13 schreef Bastard het volgende:
Buuf van me vertelde dat haar stoere kater altijd zonder zorgen door de tuin heen liep, en nu steeds op zn hoede is. Zal wel dacht ze zo.
Begon die ook ineens binnen te sproeien.. ja maar hee wat is er hier aan de hand dan?
Zij googlen om achter de reden van zn gedrag te komen... "Zijn er katten bij gekomen in huis?" Euh nee.. maar wel 4 bij de buren![]()
Die komen zodra er maar geluid is meteen naar buiten stormen met zn 4
(Nog) niet gezien inderdaad. VC is FANTASTISCH!!! Ik zal later nog wel wat uitgebreide indrukken posten! Maar het is opzeker de beste strategische JRPG van de laatste jaren. En in tegenstelling tot een Disguae voelt dit echt next-gen aan.quote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef Sjotime het volgende:
Strolie
Het kan zijn dat je door de kansloze PS3 berichtenservice mijn bericht niet gezien hebt of kan vinden,... maar ben erg benieuwd hoe je VC vind na een tijdje gamen
Ben erg benieuwd!quote:Op maandag 1 december 2008 14:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
(Nog) niet gezien inderdaad. VC is FANTASTISCH!!! Ik zal later nog wel wat uitgebreide indrukken posten! Maar het is opzeker de beste strategische JRPG van de laatste jaren. En in tegenstelling tot een Disguae voelt dit echt next-gen aan.
Heb je review op www.gametrailers.com al gekeken? Komt redelijk overheen met mijn mening.quote:
Yep,... maar jouw hypes werken beterquote:Op maandag 1 december 2008 15:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je review op www.gametrailers.com al gekeken? Komt redelijk overheen met mijn mening.
Ja misschien wel.. maar heb ff voldoende liggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:00 schreef gijsje79 het volgende:
Moggel.
@B. Burnout Paradise dan niets voor je.
Komt weer een nieuwe DLC
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spel is budget.
Die komt er ooit wel es.quote:Op dinsdag 2 december 2008 08:02 schreef Strolie75 het volgende:
Gister het eerste level van Left4Dead doorlopen. Godver wat een spel![]()
![]()
[ afbeelding ]
VOL tegen de muurquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dus_niet_moet.html
whahahahahahaquote:Op dinsdag 2 december 2008 08:04 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_dus_niet_moet.html
Blind kopen / naakt gamenquote:Op dinsdag 2 december 2008 07:19 schreef Strolie75 het volgende:
Cho:
http://www.gametrailers.com/player/43231.html?type=mov
Allemaal zonder geluidquote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Sjotime het volgende:
Geweldige Top Gear momenten
http://www.hecklerspray.com/top-14-top-gear-moments/200817391.php
Hier werkt het anders primaquote:
Top Gear +1quote:Op dinsdag 2 december 2008 11:39 schreef Sjotime het volgende:
Geweldige Top Gear momenten
http://www.hecklerspray.com/top-14-top-gear-moments/200817391.php
Ik doe alles full screenquote:
Thnx. Ga ik daar mee aan de slagquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:07 schreef Magneet het volgende:
1024 is toch nog steeds de standaard imho ( FOK! is 800 meen ik )
Gijs.. voordeel van 22" is dat je meerdere applicatiies tegelijk op het scherm kan tonen, niet dat je 1 applicatie onwijs over het beeld uitrektquote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Wat is tegenwoordig een beetje een normale resolutie waar de gewone mens mee browst? FOK!forum is bijvoorbeeld veel te smal naar mijn mening:
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant heeft niet iedereen een 22" monitor natuurlijkDaarom mijn vraag dus, als je een website wil gaan maken, hoe breed maak je 'm dan?
sinds ik een 20" heb doe ik dat dus niet meer, heelrijk meerdere schermen tegelijkertijd zien, hoef ik tenminste geen dual screen meer.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe alles full screenBehalve als ik echt druk bezig ben met een project voor school ofzo, dan wil ik nog wel eens word en excell allebei half op mn scherm zetten.
[..]
Als je verschillende dingen tegelijk doet is dat wel handig op zich, maar niet nodig in mijn situatie meestalquote:Op dinsdag 2 december 2008 14:14 schreef Magneet het volgende:
[..]
sinds ik een 20" heb doe ik dat dus niet meer, heelrijk meerdere schermen tegelijkertijd zien, hoef ik tenminste geen dual screen meer.
one million pixels!quote:Op dinsdag 2 december 2008 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijsjes! Wat is tegenwoordig een beetje een normale resolutie waar de gewone mens mee browst? FOK!forum is bijvoorbeeld veel te smal naar mijn mening:
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant heeft niet iedereen een 22" monitor natuurlijkDaarom mijn vraag dus, als je een website wil gaan maken, hoe breed maak je 'm dan?
Stukje uit een mail van een Nepaleesquote:It will be our pleasure to serve you with smile.
gelul, er is gewoon haast geen post op maandag omdat alles van de vrijdag al op zaterdag wordt bezorgdquote:Op dinsdag 2 december 2008 15:28 schreef Bastard het volgende:
Ik leer vandaag dat er helemaal geen post word bezorgd op maandagen ?
Ligt eraan, bij mn ouwe huis werd er op maandag inderdaad niets bezorgd. Hier nu wel. Maar het is vooral wat Magneet zegt, weekend is gewoon rustiger.quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:28 schreef Bastard het volgende:
Ik leer vandaag dat er helemaal geen post word bezorgd op maandagen ?
Nee ik google er net op.. ik meende ook dat ik vroeger post op maandag kreeg maar tnt doet het niet meer omdat het te duur werd ofzo..quote:Op dinsdag 2 december 2008 15:30 schreef Magneet het volgende:
[..]
gelul, er is gewoon haast geen post op maandag omdat alles van de vrijdag al op zaterdag wordt bezorgd
Chrono Trigger al binnen?quote:
Hij lag net in de brievenbusquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |