Die mislukte Nederlander heeft geen idee dat je tieten hebt!quote:
En mooie blauwe ogen, mooie blond krullend haar dat danst in de zonquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die mislukte Nederlander heeft geen idee dat je tieten hebt!
ohhh ggeelluukkiiggquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:51 schreef Magneet het volgende:
nee tis Quinny maar
Bewijzen willen we zien!quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Die mislukte Nederlander heeft geen idee dat je tieten hebt!
Kutjood, ga eens terug naar 020quote:
Volgens mij was dat altijd als ik een topic opendequote:Op dinsdag 25 november 2008 17:32 schreef Chocobo het volgende:tijd geleden dat we een n00b zagen bij de Gijsjes
Zag het vanmorgen op het nieuws.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Chocobo het volgende:
Ben die kanker extremisten een beetje zatAltijd dat gedreig,..... kom dan een keer man,... kankerventjes
http://www.geenstijl.nl/m(...)vond_in_netwerk.html
Klik ook op de geenstijl versie van de video,... daar moest ik dan wel weer om lachen: We zijn er weer bij en dat is feest![]()
![]()
Sorry voor de kenkers,..... ben die lafaards zat!
Gewoon negeren, dit soort video's in het nieuws gooien is precies wat ze willen. Angst zaaien. Er moet gewoon een keer op de rode knop gedrukt worden zodat zo'n land eventjes stil is.quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:44 schreef Chocobo het volgende:
Ben die kanker extremisten een beetje zatAltijd dat gedreig,..... kom dan een keer man,... kankerventjes
http://www.geenstijl.nl/m(...)vond_in_netwerk.html
Klik ook op de geenstijl versie van de video,... daar moest ik dan wel weer om lachen: We zijn er weer bij en dat is feest![]()
![]()
Sorry voor de kenkers,..... ben die lafaards zat!
Ja hebt gelijk,.... en sorry voor het schelden, maar ik heb geen angst Gijs,.... eerder woede,... ze dwingen me het geloof te gaan haten. Het is moeilijk objectief te blijven. Dat dreigen met die maskertjes,.... kom niet naar openbare plaatsen,.... tyftstraal toch eens lekker op manquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gewoon negeren, dit soort video's in het nieuws gooien is precies wat ze willen. Angst zaaien. Er moet gewoon een keer op de rode knop gedrukt worden zodat zo'n land eventjes stil is.
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
Precies dat ja. Ik ken ook een flink aantal prima Moslims, maar deze figuren verpesten het. Ik poep op ze. Trieste figurenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk,.... en sorry voor het schelden, maar ik heb geen angst Gijs,.... eerder woede,... ze dwingen me het geloof te gaan haten. Het is moeilijk objectief te blijven Dat dreigen met die maskertjes,.... kom niet naar openbare plaatsen,.... tyftstraal toch eens lekker op man
Geachte Dhr/Mevr,quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef Magneet het volgende:
zow, ontslagbrief in elkaar geknutseld, donderdag maar even persoonlijk afgeven
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:14 schreef Strolie75 het volgende:
Noot, heeft VGP jouw Chrono Trigger al geshipped?
Mmmm...die van mij (nog) niet.quote:
pff, zorg dan gewoon voor een goede manier om user-reviews te plaatsenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat is dit nu weer?
Reviews & Productbeoordelingen
Leuke vakantie !quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef kepler het volgende:
nieuwe blog
http://devliegeropreis.nl/?p=153
Gisteren met Olaf ff gelachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:29 schreef gijsje79 het volgende:
Net Tropic Thunder gezien.
Leuke film, wel gelachen.
Ik moet nog steeds lachen als ik screens van die game ziequote:Op woensdag 26 november 2008 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Mass Effect trouwensZit er weer helemaal in!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds lachen als ik screens van die game zieDie pakjes die ze aanhebben
Dat kun je toch niet serieus gamen hequote:
Nee je hebt gelijk,.... ik doe Mario maar meteen weer in mijn Wii,... zoveel coolerquote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus gamen he
Heb het spel zelf goed doorgespeeld, alle planeten wel gezien en het was een toffe game, maar nu wel klaar mee ook.. die add on komt voor mij te laat.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet serieus gamen he
Ik speel de meeste goede games minstens 2 keer.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heb het spel zelf goed doorgespeeld, alle planeten wel gezien en het was een toffe game, maar nu wel klaar mee ook.. die add on komt voor mij te laat.
Enige minpuntje was dat de bunkers op elkaar leken.
Ik heb 'm losgekoppeld gister. Nu brandt het lampje niet eens meerquote:Op woensdag 26 november 2008 10:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk,.... ik doe Mario maar meteen weer in mijn Wii,... zoveel cooler![]()
[ afbeelding ]
Kan me het heel goed voorstellen Gijs,............. ondanks het extreme succes is het voor mij een fail,..... ik verkoop hem niet omdat Daan zich er prima mee vermaakt zo nu en dan! Hij vind Zelda geweldig!quote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm losgekoppeld gister. Nu brandt het lampje niet eens meerVraag me af wanneer hij weer eens aan mag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |