Ik voorspel dat het winnende lotnummer NIET onderstaande lotnummer zal zijn:quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:47 schreef Netsplitter het volgende:
Moeten we nog zo lang wachten???
Voorspel dan ook meteen ff het winnende lotnr van de oudejaarstrekking.
dood en toch lichtgewond?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik voorspel dat iemand die in deze thread zal posten zal verongelukken voor het einde van het jaar maar er lichtgewond van af zal komen.
Yes! Dan zit ik nog veilig!quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:19 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het winnende lotnummer NIET onderstaande lotnummer zal zijn:
AB 01 10 19
Je gaat er met mijn voorspelling vandoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:45 schreef L.Denninger het volgende:
Om mijn eigen paranormale gaven eens te proberen wil ik een test aangaan.
Ik wil een paar voorspellingen doen, en kijken of ik het vaker dan gemiddeld bij het rechte eind heb.
Mijn eerste voorspelling :
Op 10 December 2008 zullen er geen ufo's landen.
Niks, Nada, Noppes, Nergens.
Geen federatie van licht, geen schotel met reptilians, zilch.
Ik wacht af.
Dat had je kunnen zien aankomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je gaat er met mijn voorspelling vandoor
Scherpquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:11 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat had je kunnen zien aankomen.
Vervolg 23 december 2008:quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik gooi er een coldread voorspelling in: iemand uit deze thread zal voor het eind van dit jaar van baan veranderen. Die persoon weet dit nu nog niet en het zal dan ook redelijk onverwacht voor HAAR zijn.
wow, je bent goed. Derek zou jaloers op je zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Hoezo, mijn coldread statement moet nog uitkomen hoor!
Ligt er in jouw huis een oranje kussen?
Nee? Dan is de verborgen camera verkeerd gemonteerd, damn.
dat gaat vast over mij...quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:10 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik gooi er een coldread voorspelling in: iemand uit deze thread zal voor het eind van dit jaar van baan veranderen. Die persoon weet dit nu nog niet en het zal dan ook redelijk onverwacht voor HAAR zijn.
Wellus, maar alleen op graanvelden dus als je in de stad woont heb je sowieso niks te vrezen.quote:
Heul nie:quote:Op woensdag 3 december 2008 09:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Wellus, maar alleen op graanvelden dus als je in de stad woont heb je sowieso niks te vrezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodra die geland is, is het dan een ULO (Unidentified Landed Object)? Of een USO (Unidentified Standing Object)?quote:
Ik voorspel dat er een slotje op dit topic komt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:47 schreef senesta het volgende:
We hebben toch ook ooit een voorspellingen topic gehad in TRU.
* senesta gaat zoeken
Dat is een beetje een makke voorspelling, maar inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
Voor senesta omhoog gehaald, want:
[..]
Ik voorspel dat er een slotje op dit topic komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |