loser! Je zult later wel meer dingen moeten doen die je niet leuk vind. CKV is misschien saai, maar als je daar niet eens een voldoende voor kunt halen, ben je niet eens vmbo waardquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef Mourir het volgende:
Momenteel zit ik in Havo 4 en sta ik voor elk vak minstens een 8 behalve voor CKV. Je moet allemaal opdrachten doen die niet relevant zijn voor mijn toekomst en het is veel te veel werk. Ook moet je toneelstukjes doen waar ik een hekel aan heb(Ik heb toch godverdomme geen drama gekozen) en je moet de domste dingen tekenen
Iedereen is goed in CKV...quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:05 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die tof doen dat ze goed waren in CKV.
sad..
Mensen die nooit CKV hebben gehad omdat ze op de mavo zatenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:05 schreef Posdnous het volgende:
Mensen die tof doen dat ze goed waren in CKV.
sad..
Joran?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:07 schreef Birra het volgende:
Herkenbaar.
Is ook de reden dat ik gestopt ben met school, en nu op mijn yachtje in Jamaica aan het chillen ben.
Ik ben blijven zitten in vwo 4..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iedereen is goed in CKV...'t Is meer een vak voor in de sociale werkplaats.
Dat moet ik ook doenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:15 schreef Joppy het volgende:
CKVWij moesten toendertijd allerlei dingen gaan bezoeken in onze vrije tijd, toneel, museum filmpje enzovoort en er een verslagje van maken. Met uitzondering van de film heb ik volgens mij geen enkele andere activiteit echt uitgevoerd. Kwestie van ergens een oud toegangskaartje regelen (als bewijs
) en slap lullen in het verslagje.
quote:
Ik denk dat TS inderdaad beter op het VMBO past als hij dat niet zelf kan bedenkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:28 schreef zquing het volgende:
dan zet je je toch ff over 't feit dat 't kut is en haal je gewoon je cijfers voor ckv?
algemene ontwikkeling is overgewaardeerdquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef teamlead het volgende:
wat the fuck is CKV nou weer voor modernistisch baggervak
Ik deed eerst ook gewoon de opdrachten maar die leraar had gewoon een hekel aan mij en gaf mij overal ene onvoldoende voor en de rest van de klas niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik denk dat TS inderdaad beter op het VMBO past als hij dat niet zelf kan bedenken
Waar hoor jij dan thuis met de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening als man?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef rene90 het volgende:
Ik denk dat TS inderdaad beter op het VMBO past als hij dat niet zelf kan bedenken
algemene ontwikkeling doet het onderwijs in Nederland al jaren niet meer aan...quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:34 schreef zquing het volgende:
[..]
algemene ontwikkeling is overgewaardeerd
als ik zou zeggen dat 't geen modernistisch baggervak is, maar een deel van de algeme ontwikkeling is, is 't dan wel een antwoord op je vraag?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
algemene ontwikkeling doet het onderwijs in Nederland al jaren niet meer aan...
maar da's geen antwoord op mijn vraag
Culturele Kunstzinnige Vorming. Volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
algemene ontwikkeling doet het onderwijs in Nederland al jaren niet meer aan...
maar da's geen antwoord op mijn vraag
nee, want dan geef je alleen aan in welke mate het (altans in jouw beleving) een nuttige bijdrage kan leveren aan de ontwikkeling van de leerlingquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef zquing het volgende:
[..]
als ik zou zeggen dat 't geen modernistisch baggervak is, maar een deel van de algeme ontwikkeling is, is 't dan wel een antwoord op je vraag?
Culturele en kunstzinnige vorming toch? Al durf ik het niet met 100% zekerheid te zeggen, aangezien ik de 4e klas nooit gehaald hebquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:32 schreef teamlead het volgende:
wat the fuck is CKV nou weer voor modernistisch baggervak
ah, kunstgeschiedenis en aanverwante crap dus?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Culturele Kunstzinnige Vorming. Volgens mij.![]()
Oftewel het gaat weer nergens over.
Altijd hequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:03 schreef Vandaw het volgende:
Mensen die moeite hebben met CKV
In de tijd dat ik dat vak had, tekende ik een boom en vertelde ik erbij dat het een aanklacht was tegen het postmodernisme in onze maatschappij. De leraar vond het prachtig natuurlijk.
Cultureel Kunstzinnige Vorming , gaven ze ook bij mij op het VWOquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:54 schreef Metal_Jag het volgende:
Wtf is CKV ??
Geven ze dat soort bagger tegenwoordig op de HAVO? What happened to Engels / Nederlands / Wiskunde e.d. ?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:59 schreef Posdnous het volgende:
Jaja, en daarom moet je naar het VMBO, lul toch niet man.
staat die '81' in je nick voor je geboortejaar? ...quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:48 schreef Walter81 het volgende:
Ja ik klink als een ouwe lul door te zeggen dat het vroeger beter was, maar dat is het voordeel van 'een ouwe lul', die heeft vroeger meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |