quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Elounda het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat uitlopen van X-factor elke week.
En maar volhouden dat de Pfaffs om 23.00 uur beginnen, nou niet dus, meestal pas rond half twaalf.
Afgelopen vrijdag kwam eerst rustig het nieuws om 23.30 uur en dáárna pas de Pfaffs. Dit keer niet uitgekeken want ik viel echt om van de slaap. Balen jullie hier nou niet van?
Ja ik vind het belachelijk. X-factor rekt het veel te lang waardoor de Pfaffs op een onmogelijk tijdstip wordt uitgezonden. En dan vallen straks natuurlijk de kijkcijfers tegen en dan is hetquote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef Elounda het volgende:
Waar ik zo moe van wordt is dat uitlopen van X-factor elke week.
En maar volhouden dat de Pfaffs om 23.00 uur beginnen, nou niet dus, meestal pas rond half twaalf.
Afgelopen vrijdag kwam eerst rustig het nieuws om 23.30 uur en dáárna pas de Pfaffs. Dit keer niet uitgekeken want ik viel echt om van de slaap. Balen jullie hier nou niet van?
wie vind je arrogant geworden dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef El_Che het volgende:
Ik neem het gewoon opOndanks het feit dat sommige Pfaffjes wel erg arrogant worden, blijft het een leuke serie
Zij hebben een typische "ik kan niet met en niet zonder je" relatie!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef El_Che het volgende:
Ja, Debby en Nicholas vind ik een beetje een verhaal apart. Die zijn niet écht veranderd. Het valt me wel op dat hun relatie nogal door een dalletje lijkt te gaan
Ik zie vooral dat ze niet "met" elkaar kunnenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:23 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zij hebben een typische "ik kan niet met en niet zonder je" relatie!
Ik heb bij hen eigenlijk nooit een "topje" gezien in hun relatiequote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:00 schreef El_Che het volgende:
Ja, Debby en Nicholas vind ik een beetje een verhaal apart. Die zijn niet écht veranderd. Het valt me wel op dat hun relatie nogal door een dalletje lijkt te gaan
Ja die heb ik dus gemist..quote:Op maandag 4 mei 2009 17:51 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
heb je dan de blote billen van nicolas gemist?!
Oke, ik wist namelijk niet zeker of het altijd zo is geweestquote:Op dinsdag 5 mei 2009 17:26 schreef peterfan het volgende:
[..]
Ik heb bij hen eigenlijk nooit een "topje" gezien in hun relatie
Hoi!quote:Op maandag 11 mei 2009 10:31 schreef GardenOfBlackRoses het volgende:
Hoihoi,
Ik ben nieuw hier en heb even een vraagje over de Pfaffs.
Weten jullie waar je seizoen 7 (en misschien ook 8) kan downloaden?
Ik kan het namelijk nergens vinden..
Yeps, na het journaal kwam het nog.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:29 schreef peterfan het volgende:
Werd het vrijdag uitgezonden eigenlijk? Dan heb ik het gemist..
Ja het kwam zo midden in de nacht ongeveer.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeps, na het journaal kwam het nog.
Debby is gewoon verkouden en daarom dus hees volgens mij.
Reactie van hoogstaand niveau weer.quote:
Wat moet ik dan zeggen? Oh oh wat erg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:29 schreef tisauch het volgende:
[..]
Reactie van hoogstaand niveau weer.
Eens kijken hoe jij erbij zit als je op je gezicht valt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:07 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos, Carmen... wat was die schouder dik zeg!
Sneu voor haar...
En ik moet trouwens ook zeggen dat ik Nicolas ook steeds leuker begin te vinden. Niet als in sexy, maar gewoon lekker nuchter niet te moeilijk.
Sam aan het klussen was heerlijk entertainment
Dat was ZO enorm ranzig!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:03 schreef Rianne84 het volgende:
wat is die JM toch vreselijk afhankelijk, hij doet niet eens moeite iets zelf te doen...
en hoe hij die rauwe worst op at
Dat was echt ongelooflijk!quote:
Carmen is gevallen en daardoor is de kop van haar schouder van zijn steel afgebroken. Ze krijgt een operatie waarin ze met een plaatje de kop weer op dat steeltje bevestigen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:49 schreef Ireentje het volgende:
Ik had het al een tijdje niet gezien, terwijl ik het eerst altijd keek.
Maar gisteravond zag ik het laatste stukje, maar wat was Debby opeens liefzo ken ik haar echt niet, toen ik haar stem hoorde dacht ik zelfs dat het Carmen was.
Wat is er trouwens met Carmen dat ze in het ziekenhuis lag?
Lag het nou aan mij of deden ze er echt zo verdomd lang over voorrdat ze die vrouw eindelijk naar de dokter brachten?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Carmen is gevallen en daardoor is de kop van haar schouder van zijn steel afgebroken. Ze krijgt een operatie waarin ze met een plaatje de kop weer op dat steeltje bevestigen.
ja dat vond ik ook, als carmen ligt te piepen van de pijn is er echt wel iets aan de hand.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef Day het volgende:
[..]
Lag het nou aan mij of deden ze er echt zo verdomd lang over voorrdat ze die vrouw eindelijk naar de dokter brachten?
Kon het niet meer eens met je zijn. Krijg er zelf danig de pip van dat het allemaal zoooo lang moest duren.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:18 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja dat vond ik ook, als carmen ligt te piepen van de pijn is er echt wel iets aan de hand.
ik vond dat ziekenhuis ook wel pauper trouwens, onderdelen bestellen en wachten tot de chirurg een keer z'n bed wil uitkomen...
Kelly was de enige die een beetje praktisch handelde met die geïmproviseerde mitella en dat kussen achter haar rug. Nicolas en Dave voerden alleen maar discussie over het wel of niet zelf proberen te zetten van die schouder. Debby was in geen velden of wegen te bekennen. JM wist zich volgens mij totaal geen raad met de situatie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef Day het volgende:
[..]
Lag het nou aan mij of deden ze er echt zo verdomd lang over voorrdat ze die vrouw eindelijk naar de dokter brachten?
Ik heb de Pfaffs nu pas voor het eerst een paar keer gezien en dat viel me als eerste opquote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:16 schreef peterfan het volgende:
[..]
En ik zag Debby volgens mij lachen vandaag!!
(ik bedoel deze aflevering die ik vandaag pas heb gezien
)
Ligt het nou aan mij, dat JM normaal altijd vrolijk lijkt en nu z'n vrouw wat heeft de echte man weer boven komt (lees: zodra de vrouw van huis is, loopt alles in het water en worden ze wat meer humeurigquote:Op zondag 31 mei 2009 02:24 schreef Nizno het volgende:
Lampjes uit doen. Ik geloof dat ik medelijden heb met Carmen, als JM altijd zo afhankelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |