Mja, van de week mocht ik niet reserveren. Er waren er 16 voor heel Den Helder (incl ons dorp) binnengekomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar wel gek dat ze er maar 5 haddeneigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
Daarom ging Peet alquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef jellyrose het volgende:
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan![]()
(ja, beter laat dan nooit..)
Glad vooral, en ook nog wat restjes sneeuw op de wegen. Gisteren hebben ze gestrooid, maar vandaag niet. Was toch eigenlijk best handig geweestquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef huuphuup het volgende:
grussgot Rewimo![]()
ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?
Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend![]()
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
ja nouhou, maar hij is groot en ik is kleinquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft![]()
Juist omdat ik geen rijles heb gehad met dit soort weer ga ik vandaag geen boodschappen doen. Ga morgenochtend wel samen met mijn tantequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend![]()
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |