Inderdaad.... te slecht voor woordenquote:Op woensdag 26 november 2008 09:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is echt het vreemdste telefoongesprek ooit. Lijkt wel een slecht geacteerde dialoog uit Goede tijden, slechte tijden; vreemde klemtonen, vage praat..
http://www.foxnews.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralObject=3223069&referralPlaylistId=playlistquote:AMSTERDAM - Paul van der Sloot reageerde niet verrast toen hij werd geconfronteerd met het verhaal over zijn zoon Joran, die Natalee Holloway zou hebben verkocht en zijn vader daarvan op de hoogte zou hebben gebracht...
Volgens een journalist van Foxnews was Paul van der Sloot moeilijk te vinden, maar lukte het uiteindelijk om hem te spreken over het interview met Joran. De reporter beweert dat Van der Sloot geen enkele keer heeft ontkend dat hij met Joran heeft gesproken over de verkoop van Natalee. Ook zou hij niet verbaasd gereageerd hebben toen hij ermee geconfronteerd werd. Hij vroeg enkel een kopie van het transcript en liep zijn kantoor binnen..
Vaag weer hoor. Echt 'journalistiek' uit het riool.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:27 schreef ES57 het volgende:
Confronting Joran's dad.
foxnews
[..]
http://www.foxnews.com/video/index.html?playerId=videolandingpage&streamingFormat=FLASH&referralObject=3223069&referralPlaylistId=playlist
yep ...quote:
Tsja, dat gaat niet zo makkelijk hè... Gelukkig.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef LintuxCx het volgende:
Opsluiten
Ehh wellicht omdat je onschuldig bent to het tegendeel wettig en ondubbelzinnig bewezen?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:47 schreef LintuxCx het volgende:
Waarom blijven alle media die mediageile rukker nou geven wat 'ie wil? Opsluiten en negeren, ik snap niet waarom ik deze knul jaren later nog steeds haast dagelijks in het nieuws moet zien soms.
Inderdaadquote:Op woensdag 26 november 2008 09:40 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat is echt het vreemdste telefoongesprek ooit. Lijkt wel een slecht geacteerde dialoog uit Goede tijden, slechte tijden; vreemde klemtonen, vage praat..
wel een beetje jaquote:Op woensdag 26 november 2008 13:27 schreef waht het volgende:
Eigenlijk kudo's voor Joran voor het belachelijk maken van FOX met z'n nieuwe waarheid.
Greta van Susteren. Dan schaam je je toch om Nederlander te zijn? Dat wij als volk, dát hebben voortgebracht?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:16 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Zal vast al gezegd zijn, maar is de bovenlip van die presentatrice vastgelijmd of is ie nog wat stijfjes van het harsen van d'r snor?
quote:Op woensdag 26 november 2008 14:24 schreef DS4 het volgende:
Ik ben toch wel een beetje verbaasd over PRdV.
Eerst "toont" hij aan dat Joran een gewetenloze mensenhandelaar is.
Vervolgens vertelt Joran dat hij een gewetenloze mensenhandelaar is.
PRdV: "dat moet een leugen zijn".
Ik bevind mij inmiddels in coocooland geloof ik...
Vraag me af oftie wel in staat is iemand te vermoorden, dan vind ik nog steeds de theorie van PRdV het meest voor de hand liggend. Ben benieuwd wat Arubaanse OM hiermee doet.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:51 schreef charleen het volgende:![]()
en we wachten geduldig met zijn allen op de ontknoping, want al is de leugen nog zo snel....
ik heb in elk geval sinds een paar dagen het idee (en de hoop) dat het allemaal een heel anders is gegaan dan menigeen kon vermoeden en dat Joran over de ware toedracht van die ene avond met niemand nog een woord heeft gerept....
Nee, een verdachte mag alles bij elkaar liegen. Gelukkig maar...quote:Op woensdag 26 november 2008 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
zo vaak totaal andere dingen verklaren is toch strafbaar?
Ik heb begrepen dat hij bij de politieverhoren juist gezwogen (quote:Op woensdag 26 november 2008 17:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, een verdachte mag alles bij elkaar liegen. Gelukkig maar...
ja maar als hij dit moedwillig de wereld in helpt om het OM op een dwaalspoor te helpen of meer werk te bezorgen word het ander verhaal denk ikquote:Op woensdag 26 november 2008 17:19 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, een verdachte mag alles bij elkaar liegen. Gelukkig maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |