Dat jij er serieus op reargeertquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Ja want je draagt 1 muts de rest van je leven
quote:Groot aantal Ajax-supporters trekken richting Hamburg
Het UEFA Cup-duel van Ajax tegen Hamburger SV in Hamburg is in trek bij de supporters van Ajax. In Hamburg maakt men zich op voor het arriveren van ongeveer 3.000 Ajax-supporters in Duitsland.
Duitse autoriteiten zijn niet bang voor ongeregeldheden. Er wordt een kleine 1.000 man ingezet om alles in goede banen te leiden. Naast de 3.000 supporters zullen er ook een aantal Nederlandse journalisten aanwezig zijn, die verslag uitbrengen van het UEFA Cup-duel.
quote:Lindgren: "Vooral slim spelen"
De vorige week van Rasmus Lindgren was een zeer wisselvallige. Met Ajax won hij van PSV, maar zondag was AZ met 2-0 te sterk. Tussendoor maakte de Zweed bovendien zijn debuut voor het nationale elftal.
"Een week van pieken en dalen", zo beschijft Lindgren de week in het AD. Donderdag strijdt Lindgren met Ajax tegen Hamburger SV. Bij afwezigheid van Maarten Stekelenburg en Klaas-Jan Huntelaar is hij zelfs aanvoerder.
Een opvallende keuze. Lindgren oogt rustig en in het begin van het seizoen was hij bovendien nog reserve. "Rasmus heeft een mening in de kleedkamer en daar komt hij voor uit", zo legt trainer Marco van Basten uit.
"De trainer heeft mij nooit persoonlijk verteld dat ik derde aanvoerder was", zegt Lindgren zelf. "We moeten er ook niet een te grote zaak van maken. Het is best leuk om het een keertje te zijn. Ja, ik geef mijn mening in de kleedkamer. Ik probeer mijn visie op het spel over te brengen, maar zo bijzonder is dat niet. Het moet zelfs, communiceren over de zaken die gebeuren in het veld. Eigenlijk ben ik altijd al zo geweest, ik ben zeker niet verlegen."
Donderdag wacht dus Hamburger SV. "Ik hoop niet dat het sneeuwt. Al mag dat nooit een excuus zijn. Als het sneeuwt, hebben beide teams daar last van. Tegen AZ ging het net harder sneeuwen na hun tweede doelpunt. Dan is het moeilijker terug in de wedstrijd te komen. Ik stuurde waar mogelijk, als centrale middenvelder en aanvoerder. Het lukte niet.’’
Eerder verloor Ajax in de UEFA Cup van Aston Villa. Lindgren denkt dat de tegenstander van donderdag met die ploeg te vergelijken is. "Villa en HSV zijn ongeveer even sterk. Van de wedstrijd in Engeland hebben we geleerd dat er voor ons ook mogelijkheden liggen als we in de wedstrijd maar weinig kansen krijgen. Hoe we moeten spelen? Vooral slim, dat is belangrijk."
Die quote heb je er 3 min in laten staan ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat jij er serieus op reargeert
Is dat nou het geweldige lichtsysteem?quote:
lol hoe zie je dat?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:18 schreef versteegrob het volgende:
Veld ziet er mooi uit, ben benieuwd naar zondag nu
Sinds 2004 inderdaad alquote:Op woensdag 26 november 2008 00:20 schreef BB-boy het volgende:
Psv heeft het geloof ik al een jaar of 5 dat systeem
Maar ja beter laat dan nooit.
Ze hebben een hennepkwekerij gemaakt in de ArenA voor als er niet gespeeldwordt?quote:
quote:Ajax heeft zich via zaakwaarnemer Rodger Linse laten informeren of een eventuele terugkomst bespreekbaar is, zo meldt de fansite Ajaxfans.nl. Of Maduro ook werkelijk interesse heeft in de terugkomt is nog maar de vraag. De ex-Ajacied kan maar moeilijk aarden in Valencia en wilt in de winterstop graag ruilen van club en natuurlijk is de lin naar Ajax dan weer snel gelegd.
Maduro die halverwege vorig seizoen werd gehaald door Ronald Koeman, kan niet rekenen op een basisplaats bij Los Ché. De speler zou graag wat meer speelminuten pakken maar dat zit er ook dit seizoen niet in. 'Tegen Sevilla mocht ik de laatste tien minuten meedoen en dat waren mijn eerste speelminuten in de competitie. Ik heb mijn best gedaan al kan ik in tien minuten niet laten zien waartoe ik in staat ben', aldus de middenvelder in de Spaanse sportkrant AS.
Jij ookquote:Op woensdag 26 november 2008 09:22 schreef Riro het volgende:
Ik ga nu vertrekken!
Veel plezier iedereen
Valt nog meequote:Op woensdag 26 november 2008 09:35 schreef denthemen het volgende:
Morgen overdag:
Mist / Bewolkt
Maximum: 7 °C
Wind: 23 km/h - ZW
Luchtvochtigheid: 94%
Kans op neerslag: 10%
Zonsopgang: 8:06 uur
Avond:
Bewolkt
Minimum: 3 °C
Wind: 23 km/h - ZZW
Luchtvochtigheid: 91%
Kans op neerslag: 10%
Zonsondergang: 16:09 uur
Klote voor je, beterschap manquote:Op woensdag 26 november 2008 10:13 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het is de bedoeling dat ik vanmiddag om half 5 zou vertrekken, maar dat zit er niet in vrees ik.
Wat een waardeloze timing om ziek te worden zeg
Dat plaatje kwam ik een tijd geleden ook al tegen, niet echt nieuwquote:
quote:Lindgren: "HSV en Villa ongeveer even sterk"
Donderdagavond staat Ajax in Hamburger tegenover HSV. Voor de Rasmus Lindgren was de afgelopen week een speciale week, hij speelde namelijk eerst tegen PSV en won, daarna debuteerde hij in het Zweedse team en afgelopen zondag verloor hij als aanvoerder van Ajax tegen AZ. "Een week van pieken en dalen", zo beschrijft de Zweed in AD Sportwereld.
Door het blessureleed van Maarten Stekelenburg en Klaas-Jan Huntelaar is de verdedigende middenvelder zelfs aanvoerder. "De trainer heeft mij nooit persoonlijk verteld dat ik derde aanvoerder was. We moeten er ook niet een te grote zaak van maken. Het is best leuk om het een keertje te zijn. Ja, ik geef mijn mening in de kleedkamer. Ik probeer mijn visie op het spel over te brengen, maar zo bijzonder is dat niet. Het moet zelfs, communiceren over de zaken die gebeuren in het veld. Eigenlijk ben ik altijd al zo geweest, ik ben zeker niet verlegen", vertelt een nuchtere Lindgren.
Donderdagavond wacht de confrontatie met HSV. "Ik hoop niet dat het sneeuwt. Al mag dat nooit een excuus zijn. Als het sneeuwt, hebben beide teams daar last van. Tegen AZ ging het net harder sneeuwen na hun tweede doelpunt. Dan is het moeilijker terug in de wedstrijd te komen. Ik stuurde waar mogelijk, als centrale middenvelder en aanvoerder. Het lukte niet."
De Zweed denkt dat HSV en Aston Villa van het zelfde kaliber ploegen zijn en denkt dat Ajax best kan winnen, al zal het daarvoor wel slim moeten spelen: "Villa en HSV zijn ongeveer even sterk. Van de wedstrijd in Engeland hebben we geleerd dat er voor ons ook mogelijkheden liggen als we in de wedstrijd maar weinig kansen krijgen. Hoe we moeten spelen? Vooral slim, dat is belangrijk", aldus de aanvoerder.
quote:4000 Ajax fans verwacht in Hamburg
Politie in Hamburg houdt er rekening mee dat er maar liefst 4000 Ajax fans naar Hamburg zullen afreizen, zo meldt Hamburger Abendblatt. Ook wordt er vanuit gegaan dat er maximaal 700 risico-supporters zullen komen. Daar tegenover zou een groep van 200 probleemsupporters van de Duitsers staan. Om die reden is de politie-inzet vergoot naar 800 man voor het duel.
jawelquote:Op woensdag 26 november 2008 12:14 schreef Fides het volgende:
Zit er eigenlijk geen dak op dat HSV stadion?
Donequote:Op woensdag 26 november 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
Willen de mensen die naar uitwedstrijden gaan even deze zeer simpele enquete invullen? Ik moest er 1 voor mijn studie maken (Waarom weet ik nog steeds niet...)
http://www.studentenenquete.nl/vragen/index.php?sid=68968&lang=nl
Ingevuld.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
Willen de mensen die naar uitwedstrijden gaan even deze zeer simpele enquete invullen? Ik moest er 1 voor mijn studie maken (Waarom weet ik nog steeds niet...)
quote:Duitse politie op scherp rondom HSV - Ajax
Achthonderd Duitse politieagenten moeten er voor zorgen dat er rondom het UEFA Cup-duel tussen Hamburger SV en Ajax geen supportersproblemen ontstaan. De Duitsers hebben angst voor de komst van de Ajax-fans.
Waarschijnlijk reizen zo'n drieduizend Ajax-supporters af naar Hamburg voor het Europese duel. Politiewoordvoerder Ralf Meyer geeft aan dat de Duitse politie een goed beeld heeft van het aantal relschoppers dat zich tussen de voetbalfans begeeft. "Ongeveer zevenhonderd van hen staan bekend als probleemsupporters. Daarbij moet je niet uitgaan van hooligans, maar zelfs een niveautje erger."
Ook de fans van Hamburger SV staan niet bekend als lieverdjes. Meyer verwacht zo'n tweehonderd 'geweldadige' fans van HSV in bedwang te moeten houden. Om problemen te voorkomen worden de Ajax-fans na aankomst in de stad direct naar het stadion begeleid. "We gaan ervan uit dat het uiteindelijk allemaal goed zal verlopen. Ajax heeft dit seizoen al meerdere uitwedstrijden gespeeld zonder problemen."
Nee suffert jij past je post aan nadat ik er op heb gereageerd.quote:Op woensdag 26 november 2008 00:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Die quote heb je er 3 min in laten staan ?
Ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Die lampen hebben jullie toch al een tijdje?
Kijk, dit is nog eens een enquete die ik met plezier invul.quote:Op woensdag 26 november 2008 12:45 schreef denthemen het volgende:
Dat gebeurt wel vaker met EU-uitwedstrijden hoor. Zie Bremen en Birmingham bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:32 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Kijk, dit is nog eens een enquete die ik met plezier invul.. En wtf willen de Polizei met de supporters naar het stadion begeleiden? Iedereen komt op een ander tijdstip ergens anders in de stad aan.
Ze doen wel moeilijk hoor, die moffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |