Stand-in voor Sno? Hij wilt dus graag 6de keus ofzo zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Blijf maar weg Maduro, je wilde je toch zo graag verder ontwikkelen in het buitenland? En bovendien hebben we Donald en Sno al om als langzame lange middenvelders te fungeren.
Pics?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:54 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar trainde vandaag met een AFCA-muts.![]()
![]()
Nee hoor....was gewoon een Adidas muts....quote:
Dat was gister...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee hoor....was gewoon een Adidas muts....
[ afbeelding ]
Daar stond eerst toch echt woensdag. Vandaar dus mijn teleurstelling omdat ik eerst woensdag zie en ik er dus vanuit ga dat het woensdag is. Hadden het misschien iets duidelijker kunnen zetten (bv op de hoofdpagina?).quote:
Stond er een week geleden al op volgens mij hoor, heb het hier ook nog gepost volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch echt woensdag. Vandaar dus mijn teleurstelling omdat ik eerst woensdag zie en ik er dus vanuit ga dat het woensdag is. Hadden het misschien iets duidelijker kunnen zetten (bv op de hoofdpagina?).
Maarja, niets aan te doen. Wel balen zijn altijd leuke potjes. En die lauwe broodjes bal waren de vorige keer tijdens de bekerwedstrijd nog wel zo lekker
Klopt, diegene die zich hebben opgegeven voor de SMS dienst wbt uitwedstrijden hebben zelfs nog een sms gekregen hierover.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stond er een week geleden al op volgens mij hoor, heb het hier ook nog gepost volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef Devz het volgende:
Donderdag even HSV overklassen. We blijven Ajax natuurlijk.
Geen twijfel, we zijn namelijk ook de beste van Duitsland!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef Devz het volgende:
Donderdag even HSV overklassen. We blijven Ajax natuurlijk.
Op wiens plek zou hij moeten spelen dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Ik zal wel zo ongeveer de enige zijn, maar ik zie Maduro graag weer in een Ajax-shirt.
quote:Babel ontevreden in Liverpool
Uitgegeven: 25 november 2008 12:29
Laatst gewijzigd: 25 november 2008 12:30
AMSTERDAM - Het geduld van Ryan Babel begint steeds meer op te raken bij Liverpool. De Oranje-international speelt weinig in Engeland. Daarover is hij teleurgesteld, maar een vertrek is nog niet aan de orde.
“Ik wil niet weg. Mijn contract loopt nog tot 2012, zo snel geef ik de moed niet op”, zegt hij in de dinsdag nieuw verschenen Sportweek. “De manager (Rafael Benitez, red.) heeft een keer gezegd dat ik me moet richten op de spitspositie”, gaat Babel verder.
“Maar dat blijkt nergens uit. Als ik al speel, doe ik dat aan de linkerkant. Ik moet hard werken en wachten op mijn kans, krijg je dan te horen. Ik heb genoeg geduld getoond. Ik wil spelen.”
(c)Infostrada Sports
link: nusport.nl
Zijn die AFCA-mutsen eigenlijk nog ergens verkrijgbaar?quote:
In het supportershomequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn die AFCA-mutsen eigenlijk nog ergens verkrijgbaar?
Zondag meteen maar eens eentje halen danquote:
Ik vind Vertonghen nu al verder als Maduro was bij Ajax.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Ik zal wel zo ongeveer de enige zijn, maar ik zie Maduro graag weer in een Ajax-shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |