Stand-in voor Sno? Hij wilt dus graag 6de keus ofzo zijn?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:45 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]Blijf maar weg Maduro, je wilde je toch zo graag verder ontwikkelen in het buitenland? En bovendien hebben we Donald en Sno al om als langzame lange middenvelders te fungeren.
Pics?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:54 schreef Silenus het volgende:
Huntelaar trainde vandaag met een AFCA-muts.![]()
![]()
Nee hoor....was gewoon een Adidas muts....quote:
Dat was gister...quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:44 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee hoor....was gewoon een Adidas muts....
[ afbeelding ]
Daar stond eerst toch echt woensdag. Vandaar dus mijn teleurstelling omdat ik eerst woensdag zie en ik er dus vanuit ga dat het woensdag is. Hadden het misschien iets duidelijker kunnen zetten (bv op de hoofdpagina?).quote:
Stond er een week geleden al op volgens mij hoor, heb het hier ook nog gepost volgens mij.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Daar stond eerst toch echt woensdag. Vandaar dus mijn teleurstelling omdat ik eerst woensdag zie en ik er dus vanuit ga dat het woensdag is. Hadden het misschien iets duidelijker kunnen zetten (bv op de hoofdpagina?).
Maarja, niets aan te doen. Wel balen zijn altijd leuke potjes. En die lauwe broodjes bal waren de vorige keer tijdens de bekerwedstrijd nog wel zo lekker
Klopt, diegene die zich hebben opgegeven voor de SMS dienst wbt uitwedstrijden hebben zelfs nog een sms gekregen hierover.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Stond er een week geleden al op volgens mij hoor, heb het hier ook nog gepost volgens mij.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef Devz het volgende:
Donderdag even HSV overklassen. We blijven Ajax natuurlijk.
Geen twijfel, we zijn namelijk ook de beste van Duitsland!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:51 schreef Devz het volgende:
Donderdag even HSV overklassen. We blijven Ajax natuurlijk.
Op wiens plek zou hij moeten spelen dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Ik zal wel zo ongeveer de enige zijn, maar ik zie Maduro graag weer in een Ajax-shirt.
quote:Babel ontevreden in Liverpool
Uitgegeven: 25 november 2008 12:29
Laatst gewijzigd: 25 november 2008 12:30
AMSTERDAM - Het geduld van Ryan Babel begint steeds meer op te raken bij Liverpool. De Oranje-international speelt weinig in Engeland. Daarover is hij teleurgesteld, maar een vertrek is nog niet aan de orde.
“Ik wil niet weg. Mijn contract loopt nog tot 2012, zo snel geef ik de moed niet op”, zegt hij in de dinsdag nieuw verschenen Sportweek. “De manager (Rafael Benitez, red.) heeft een keer gezegd dat ik me moet richten op de spitspositie”, gaat Babel verder.
“Maar dat blijkt nergens uit. Als ik al speel, doe ik dat aan de linkerkant. Ik moet hard werken en wachten op mijn kans, krijg je dan te horen. Ik heb genoeg geduld getoond. Ik wil spelen.”
(c)Infostrada Sports
link: nusport.nl
Zijn die AFCA-mutsen eigenlijk nog ergens verkrijgbaar?quote:
In het supportershomequote:Op dinsdag 25 november 2008 14:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Zijn die AFCA-mutsen eigenlijk nog ergens verkrijgbaar?
Zondag meteen maar eens eentje halen danquote:
Ik vind Vertonghen nu al verder als Maduro was bij Ajax.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Ik zal wel zo ongeveer de enige zijn, maar ik zie Maduro graag weer in een Ajax-shirt.
quote:'Duel met HSV mooie uitdaging'
Geschreven op dinsdag, 25 november om 15:19
Marco van Basten verwacht niet dat Hamburger SV aanstaande donderdag vanaf het begin druk zal zetten. In de AOL Arena staat het derde UEFA Cup-duel van Ajax op het programma. Na de nederlaag tegen Aston Villa en de nipte overwinning op MSK Zilina lijkt minimaal een gelijkspel bij de Bundesliga-club een goed resultaat.
"HSV zal de wedstrijd serieus aanpakken", vertelt Van Basten dinsdag op de clubsite. "Ik denk niet dat HSV ons direct vanaf het begin onder druk zal zetten. Zo hebben ze de laatste tijd in ieder geval niet gespeeld. Ook gezien het spel in de Bundesliga verwacht ik dat HSV iets meer zal inzakken en het initiatief bij de opponent zal leggen. Vergeleken met de wedstrijd tegen AZ denk ik dat wij donderdag wel meer speelruimte zullen krijgen. Dat kan het voetballen moeilijker maken. Gezien hun fysieke kracht en lengte moeten we vooral op onze hoede zijn bij spelhervattingen."
Het elftal van Van Basten zal wat samenstelling betreft weinig verschillen van de ploeg die afgelopen weekend in actie kwam tegen AZ. Luis Suárez zal in de spits beurtelings Joris Mathijsen en Bastian Reinhardt tegenover zich vinden. "Mathijsen is een speler met weinig zwakke plekken", benadrukte de oud-bondscoach nog maar eens.
Miralem Sulejmani is weer helemaal fit, maar heeft nog een kleine conditionele achterstand. De Servische aanvaller speelde zondag een uur mee in de verloren competitiewedstrijd tegen AZ. "Wat betreft kracht is hij weer honderd procent’’, vervolgde Van Basten. "Conditioneel zit hij nu op tachtig procent."
"We moeten leren om elke wedstrijd negentig minuten lang samen te presteren", besloot Van Basten. "De wedstrijd tegen HSV is in ieder geval een mooie uitdaging. Al zit er wel druk op de ketel. Ook gezien de stand in de poule. Wij willen altijd goed presteren, ook tegen een goede tegenstander als HSV. Die opvatting hoort bij Ajax."
Het zegt misschien niet veel, maar toen Ajax echt z'n best deed tegen Arsenal zag ik toch echt veel genialiteit op het veld (was wel met Aissati en Huntelaar erbij). Vaak speelt Ajax bij vlagen ook echt goed, en als we dan niet scoren dan zijn we genaaid. De kunst is dus om dit 90 minuten vol te houden, zoals Marco ook al aangeeft. Ik denk dat dat het verschil is tussen een Europese topclub en Ajax (naast het feit dat ze vaak meer geld en dus kwaliteit hebben).quote:
Why? Of heeft hij in Spanje zijn handelingssnelheid vertienvoudigd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:42 schreef Radegast het volgende:
Kuffour die ff een rotschop in z'n kanis krijgt.quote:
Naar mijn mening één van de beste wedstrijden die ajax ooit gespeelt heeft!quote:
quote:Toby Alderweireld is in de selectie van Ajax opgenomen voor de uitwedstrijd in de groepsfase van de UEFA Cup tegen Hamburger SV van donderdag. De verdediger krijgt de voorkeur boven Vurnon Anita, die afgelopen zondag in de verloren competitiewedstrijd tegen AZ nog wel op de bank zat.
Vergeleken met het duel in Alkmaar is Alderweireld de enige nieuweling in het keurkorps van achttien spelers van Ajax. De Amsterdamse club verloor eerder in de groepsfase van de UEFA Cup van Aston Villa (2-1) en was met 1-0 te sterk voor MSK Zilina.
Zijn verslag bij de 1-0 tegen Milan is al jarenlang m'n ringtone.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef jna het volgende:
radioverslagen_met_Jack_van_Gelder_tijdens_de_Champions_league_seizoen_1994-1995.mp3![]()
Gooi eens online?quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef jna het volgende:
radioverslagen_met_Jack_van_Gelder_tijdens_de_Champions_league_seizoen_1994-1995.mp3![]()
Helaas is het allemaal zolang geledenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:30 schreef jna het volgende:
6-12 bedoel jequote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef Silenus het volgende:
De Graafschap-uit wordt trouwens vrij vervoer en 20,80 euro. Verkoop start 6-11 voor voorrang en week daarna voor normale uitkaarthouders.
Ik heb het clublied. Altijd mensen die raar opkijken als je in de trein of bus wordt gebeld.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zijn verslag bij de 1-0 tegen Milan is al jarenlang m'n ringtone.
Ik heb 'm ook. Waar kan ik 'm het best uploaden?quote:
http://www.mp3-upload.net/quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik heb 'm ook. Waar kan ik 'm het best uploaden?
Komt eraan. Zal wel ff een paar minuten duren.quote:
Nice, vrij vervoer.quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef Silenus het volgende:
De Graafschap-uit wordt trouwens vrij vervoer en 20,80 euro. Verkoop start 6-11 voor voorrang en week daarna voor normale uitkaarthouders.
Radio-commentaar van Van Gelder in de CL-campagne 1994/95:quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Komt eraan. Zal wel ff een paar minuten duren.
Hopelijk heb ik weer mazzel danquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:49 schreef Silenus het volgende:
Heldquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:09 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Radio-commentaar van Van Gelder in de CL-campagne 1994/95:
http://www.megaupload.com/?d=V5AKMY8A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |