Saai. Ik ben benieuwd wanneer ze content gaan toevoegen. Ik kon geen eens een FOK! clubhuis maken. Boo.quote:Op maandag 24 november 2008 23:53 schreef jslavenburg het volgende:
Ja hoe is het nu met de Home beta...?
Die is er alquote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Saai. Ik ben benieuwd wanneer ze content gaan toevoegen. Ik kon geen eens een FOK! clubhuis maken. Boo.
Dan ga ik die zo zoeken! En vaag dat die PSN het niet meer doet, want ik kon m nog wel binnenhalen!quote:
Nope.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en beta keys uitdelen voor een product waarbij je de fans iedere keer hebt moeten teleurstellen met een uitstel.
Wat een gedrocht.
Bij mij werkt deze...quote:username:ps-home@live.nl
password:home@ever1234
deze werkt wel minimaal tot morgen vroeg open
Misschien omdat die er al is?quote:Op maandag 24 november 2008 23:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Saai. Ik ben benieuwd wanneer ze content gaan toevoegen. Ik kon geen eens een FOK! clubhuis maken. Boo.
Hey bowlingbaasquote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Remake het volgende:
Wie is de eigenaar van het fok clubhuis?
Doe mij is wat meer rechten geven
TheDutchNelson
Volledig mee eens.quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Fallen het volgende:
Cybje, je laat je wel erg kennen.
Je probeert het 1x, werkt het niet... en het is meteen Royal Sadness...
Probeer die logingegevens nog een aantal keer, meerdere andere mensen waren wel succesvol. Ik heb met die gegevens van gisteren ook 3x moeten proberen voordat het werkte....
IK HEB HET VERDOMME 5 KEER GEPROBEERD, 5 KEER DAMMIT, 5 KEEEEEEEEEEEEEER!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:03 schreef Fallen het volgende:
Cybje, je laat je wel erg kennen.
Je probeert het 1x, werkt het niet... en het is meteen Royal Sadness...
Probeer die logingegevens nog een aantal keer, meerdere andere mensen waren wel succesvol. Ik heb met die gegevens van gisteren ook 3x moeten proberen voordat het werkte....
In de wiki moet toch geen topic linkje staan? En in de OP kan je toch zelf aanpassen? Wat snap ik niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[PS3#155] Waar NFS Undercover dé topgame is!
Wie wil dit deel even aan de wiki toevoegen? Bij voorbaat dank.
quote:
Wat op pagina 1 staat; werkt!quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:07 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
IK HEB HET VERDOMME 5 KEER GEPROBEERD, 5 KEER DAMMIT, 5 KEEEEEEEEEEEEEER!!
De hele beta is gewoon EPIC FAIL met hun kansloze beta keys. Die mogen ze lekker in hun reet douwen.
Home
Onze eeuwige azijnpisser cybje vervrolijkt het topic lekkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 00:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
In de wiki moet toch geen topic linkje staan? En in de OP kan je toch zelf aanpassen? Wat snap ik niet?
quote:Vanwege aanhoudende spam heb ik deze pagina beveiligd. Maak een account aan (aanmelden in het rechterbovenhoekje); daarna kan je de pagina wijzigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |