Groupies.quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef erkel het volgende:
Iedereen die naar deze film gaat is of vrouw of gay.
Whehehe. Failquote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Maisnon het volgende:
"Action" Marco Borsato wilde wel dat er geen enkel van z'n eigen covers nummers gebruikt werden in de film zodat alle associaties met Marco de zanger weg waren.
Ben wieder zu hause, was maar voor twee producties dus vrijdag heen, maandag terug. Vet veel sneeuw, suuuupermooi, al is vliegen met die sneeuw wel scary...quote:Op maandag 24 november 2008 22:32 schreef Maisnon het volgende:
Hoe is het in Zweden, ben je niet helemaal ingesneeuwd nu
quote:"Action" Marco Borsato wilde wel dat er geen enkel van z'n eigen covers nummers gebruikt werden in de film zodat alle associaties met Marco de zanger weg waren.
Nooitquote:
Nou ik moet zeggen, gebaseerd op die trailer... Dat ie dat niet kan.quote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef Jajong het volgende:
Misschien kan hij wel heel goed acteren, weet jij veel. (rhetorische vraag, ik weet dat je niet zoveel weet. )
nog beter dan zingenquote:Op maandag 24 november 2008 23:02 schreef Jajong het volgende:
Misschien kan hij wel heel goed acteren, weet jij veel. (rhetorische vraag, ik weet dat je niet zoveel weet. )
Epic fail; een trailer bekijken en gelijk weten dat een film ruk isquote:Op maandag 24 november 2008 23:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, gebaseerd op die trailer... Dat ie dat niet kan.
Je bedoelt dat jij vindt dat hij dat niet kan. Je moet je persoonlijke opinie niet verabsolutiseren, dat staat arrogant en vooral heel dom.quote:Op maandag 24 november 2008 23:07 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, gebaseerd op die trailer... Dat ie dat niet kan.
Jij kent Toeps, zeker nog niet. Moet je eens toeps en arrogant intikken in google. Je wil niet weten wat er allemaal over haar gezegd wordt.quote:Op maandag 24 november 2008 23:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je bedoelt dat jij vindt dat hij dat niet kan. Je moet je persoonlijke opinie niet verabsolutiseren, dat staat arrogant en vooral heel dom.
Mijn naam is bond, Marco Bondquote:Op maandag 24 november 2008 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
Marco Borsato is de logische opvolger van Daniel Craig in de rol van Bond.
Wist je dat je uitnodigingen ook kunt weigeren?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:19 schreef RSie het volgende:
Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar de premiere dus een verslagje volgt spoedig daarna. (nee, RSie = geen Marco Borsato fan maar is uitgenodigd )
Ja, kan!quote:Op woensdag 26 november 2008 09:43 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Wist je dat je uitnodigingen ook kunt weigeren?
Kom op... als je met een beetje een kritische blik naar die kop van hem kijkt als hij quasi-stoer 'SAVEEE TEHHH CHILDUREEN!!11" o.i.d. roept kun je toch alleen maar in lachen uitbarsten.quote:Op woensdag 10 december 2008 09:14 schreef RSie het volgende:
Ben er uiteindelijk niet heen geweest!
mijn vriendin wel en die was onder de indruk van de film.
Volgens haar zitten er best veel "harde" momenten in en brengt de film de boodschap die hij zou moeten overbrengen ook heel erg goed.
het acteerwerk van Marco was niet echt iets op aan te merken.
maar goed,... dat was haar mening, en zij kijkt er met andere ogen naar dan mij. (door haar werk, soort belangangenverstrelling zeg maar)
Je kunt anders een hoop lol aan die film beleven:quote:Op woensdag 10 december 2008 09:24 schreef 16meter het volgende:
Mensen die Marco Borsato als acteur serieus kunnen nemen.
erg ondoordachte opmerking.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:55 schreef Silvercrest het volgende:
Gaat hij nu ook voedsel pakketen uitdelen bij de voedsel bank, of krijgt hij hier genoeg aandacht mee.
Fout de aandacht gaat naar Marco Borsato.quote:Op woensdag 10 december 2008 14:26 schreef RSie het volgende:
[..]
erg ondoordachte opmerking.
Marco is ambassadeur van WarChild, het gehele Wit licht project is gedaan met warchild in het achterhoofd en de film is voornamelijk bedoeld om daar aandacht voor te vragen.
dat ligt aan de manier waarop de pers het oppakt.quote:Op woensdag 10 december 2008 15:30 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Fout de aandacht gaat naar Marco Borsato.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |