quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!![]()
Nee, ik hoef je sma'tje niet.quote:Op maandag 24 november 2008 21:15 schreef Silentalarm het volgende:
Remlof reageer eens op mij zeg. sjonge
Quotefailquote:
Latah!quote:Op maandag 24 november 2008 21:25 schreef Noorsbloed het volgende:
WTF
Kut Fok!
Maar goed.
Ik ga naar mijn werk
Werkse NB!quote:Op maandag 24 november 2008 21:25 schreef Noorsbloed het volgende:
WTF
Kut Fok!
Maar goed.
Ik ga naar mijn werk
totzoquote:Op maandag 24 november 2008 21:25 schreef Noorsbloed het volgende:
WTF
Kut Fok!
Maar goed.
Ik ga naar mijn werk
Wat was je titel dan?quote:Op maandag 24 november 2008 21:25 schreef Opperkwal het volgende:
waarom wordt mijn titel telkens verandert
Is ze lekker?quote:Op maandag 24 november 2008 21:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Wat was je titel dan?
Deze titel is niet van toepassing op de meesten hier trouwens. Alleen BP, Maar die heeft binnenkort mn zusje
Lees je PM.quote:Op maandag 24 november 2008 21:30 schreef Opperkwal het volgende:
[R&P SC #474] maagden verzamelt allen
[ afbeelding ]
bij de vorige was [KLB LAPO #473] verandert
[ afbeelding ]
Hij pakt jullie terecht aan toch? Het is te treurig voor woorden dat driekwart SC een ban heeft.quote:Op maandag 24 november 2008 21:28 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoi, ben jij in net zo'n vrolijke bui als relmof?
Remlof stijl: Volgens de Policy, en omdat ik jullie gewoon niet mag, , blablablablaquote:Op maandag 24 november 2008 21:29 schreef Florian_ het volgende:
Remlof zegt dat we geen topics in R&P mogen verpesten omdat we anders een maandban krijgen. Dit betekent dat als wij hier in KLB een serieus topic over tieten en bier hebben en er komt zo'n emo zn hele levensverhaal aan ons vertellen dat diegene dan ook een maandban krijgt![]()
Of zo werkt het zeker niet
Gelezen, thnxquote:
Dat bepalen jullie hoor, wij niet.quote:Op maandag 24 november 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij pakt jullie terecht aan toch? Het is te treurig voor woorden dat driekwart SC een ban heeft.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Remlof stijl: Volgens de Policy, en omdat ik jullie gewoon niet mag, , blablablabla
Zo werkt het bij dieren ook he. Je sluit ze op en legt ze beperkingen op en ze gaan helemaal door het lintquote:Op maandag 24 november 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het is te treurig voor woorden dat driekwart SC een ban heeft.
Met mijquote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer een ban gehad, en dat van maar 48 uur wegens mij taalgebruik.
Eigenlijk ben ik wel een van de braafsten hier
Overschrijden policy met als gevolg een ban. We leven alleen de regels na.quote:Op maandag 24 november 2008 21:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat bepalen jullie hoor, wij niet.
Geeft idd aan hoe treurig de bans zijn. Duidelijk selectief bannen, aangezien er voor sommige plaatjes SC leden geband werden, en voor precies dezelfde plaatjes/opmerkingen/watdanook niet KLB-SCers niet geband werden.quote:Op maandag 24 november 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij pakt jullie terecht aan toch? Het is te treurig voor woorden dat driekwart SC een ban heeft.
Bio 0 bans.quote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer een ban gehad, en dat van maar 48 uur wegens mij taalgebruik.
Eigenlijk ben ik wel een van de braafsten hier
Daarom dat strafbankje.quote:Op maandag 24 november 2008 21:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maak er je sig van:quote:Op maandag 24 november 2008 21:33 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zo werkt het bij dieren ook he. Je sluit ze op en legt ze beperkingen op en ze gaan helemaal door het lint
Ja, heb me afgetrokken op je 'Oke'.quote:
En daar gaat het fout. En als je dat niet inziet, haal dan die plaat weg voor je bakkes want het belemmerd je denken.quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Daarom dat strafbankje.
Om deze onverlaten uit te lachen en te beschimpen. Om ze publiekelijk te kijk te zetten. Om de tomaten te gebruiken!
Om te aanbidden.
Ik ook, maar denken sommigen toch anders overquote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Overschrijden policy met als gevolg een ban. We leven alleen de regels na.
Voordat ik mod werd. En ook mods kunnen tegen een ban aanlopen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij bent modje, dus dat is logisch.
Wat een kutmod moet je dan zijn zegquote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Voordat ik mod werd. En ook mods kunnen tegen een ban aanlopen.
Dat is rhythmquote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En daar gaat het fout. En als je dat niet inziet, haal dan die plaat weg voor je bakkes want het belemmerd je denken.
Silentalarm: 0 bans/4 notesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 21:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, heb me afgetrokken op je 'Oke'.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:37 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Silentalarm: 0 bans/4 notes![]()
![]()
3bans 38notesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarvan 2 notes onterecht![]()
Nee, want het stimuleert voor veel users de grens op te zoeken en te overschrijden. Je wil niet weten hoeveel lui er hier op FOK! er zijn die ergens bij willen horen. Klinkt kansloos, maat het is toch echt een gegeven.quote:Op maandag 24 november 2008 21:37 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dat is rhythm
Maar even serieus: strafbankje is wel handig om in één oogopslag te zien wie er allemaal geband zijn. Anders krijg je elk nummer weer van die mensen die vragen van "waar is die" etc. Hoeft geen sjieke banner te zijn ofzo, maar een lijstje van namen kan toch wel?
Je hebt toch geen geld betaald om ze in te zien he?quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
3bans 38notes
waarvan 2 notes onterecht
Waarvoor wordt een mod dan zoal geband?quote:Op maandag 24 november 2008 21:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja.quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
is dat weleens gebeurd?
zo niet dan wil ik de eerste zijn
Hehehee, NG gaat zijn vriendin ook weer eens zien.quote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb echt supaaaaaahveel zin in de meet![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde als jullie. Policy overschrijdende rotzooi. Als ik een Tubgirl post, en het is de eerste keer, dan ga ik er ook 48 uur af.quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarvoor wordt een mod dan zoal geband?
3 banns waarvan 2 onterecht waarvan 1 eerder vrijuit en 36 notes waarvan 35 onterechtquote:Op maandag 24 november 2008 21:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
3bans 38notes
waarvan 2 notes onterecht
Je blijft dan wel gewoon mod?quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hetzelfde als jullie. Policy overschrijdende rotzooi. Als ik een Tubgirl post, en het is de eerste keer, dan ga ik er ook 48 uur af.
Dare.quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hetzelfde als jullie. Policy overschrijdende rotzooi. Als ik een Tubgirl post, en het is de eerste keer, dan ga ik er ook 48 uur af.
Ja en wij een maand.quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hehehee, NG gaat zijn vriendin ook weer eens zien.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Opperkwal het volgende:
Mensen, mensen, het niveau.
quote:
We moeten gewoon zorgen dat Remlof+de modjes Tubgirls posten, als zij geband zijn, kunnen wij niet meer geband worden, en kunnen we hier normaal praten zonder een lurkende lama.quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
Oeh
We moeten remlof even uitlokken zodat ie systematisch elke 48 uur een tubgirl post
Gewoon net als irl de vader net zo lang slaan tot hem duidelijk is wie hier de baas is.quote:Op maandag 24 november 2008 21:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wel treurig eigenlijk. Dat wij op een internetforum moeten luisteren naar een soort van vader die ons dingen verbiedt
neequote:Op maandag 24 november 2008 21:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Je hebt toch geen geld betaald om ze in te zien he?
Ja, tenzij het echt iets was wat niet kan/kon.quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je blijft dan wel gewoon mod?
Uitlokken is zelf een ban krijgen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef Florian_ het volgende:
Oeh
We moeten remlof even uitlokken zodat ie systematisch elke 48 uur een tubgirl post
Ik wel, met mijn geniale opmerkingen, zeg nou zelf..quote:Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]! Die maand krijg je niet omdat je één keer iets deed. De lui die nu een maand hebben, hebben deze gekregen voor hun complete, herhaaldelijke repertoire.
Niet als je eerder een ban hebt gehad.quote:Op maandag 24 november 2008 21:42 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Als ik dadelijk mijn eerste tubgirl post ben ik maar 2 dagen weg?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:40 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
3 banns waarvan 2 onterecht waarvan 1 eerder vrijuit en 36 notes waarvan 35 onterecht
Hoe serieus denk je dat ik jullie neem op een schaal van 1 tot 10quote:
Waarvoor was jij eigenlijk geband?quote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wel, met mijn geniale opmerkingen, zeg nou zelf..
Die opmerking van jou was gewoon gayquote:Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wel, met mijn geniale opmerkingen, zeg nou zelf..
Geen speculaties Noellekequote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Bio, hoeveel % van de klb-sc'ers maakt ooit kans om een mod te worden?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]wat een kwal ben jij zeg, je weet nieteens waar je het over hebt!
Ik vroeg me al af hoe jullie dat bij hielden, maar er zijn dus zogenaamde notes!quote:Op maandag 24 november 2008 21:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]! Die maand krijg je niet omdat je één keer iets deed. De lui die nu een maand hebben, hebben deze gekregen voor hun complete, herhaaldelijke repertoire.
7.5quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe serieus denk je dat ik jullie neem op een schaal van 1 tot 10
Ach, nog steeds zere tenen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die opmerking van jou was gewoon gay
ik denk ongeveer 7.34723quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hoe serieus denk je dat ik jullie neem op een schaal van 1 tot 10
Ieuw, een meisje in de SC.quote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe jullie dat bij hielden, maar er zijn dus zogenaamde notes!
Kan ik mijn notes ook zien?
jij weet niet waar je het over hebt, jij bent pas een dev (hihiquote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Devvie het volgende:
[..]wat een kwal ben jij zeg, je weet nieteens waar je het over hebt!
Denk dat ik hier wel had meegepost ja.quote:Op maandag 24 november 2008 21:46 schreef Rhythm het volgende:
Biogarde, als je geen mod was geweest, had je ons dan wel grappig gevonden?
Iedereen kan het en heeft het wellicht in 'm. Geen idee eigenlijk. Ik was/ben zelf ook een baggeraar.quote:Op maandag 24 november 2008 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Bio, hoeveel % van de klb-sc'ers maakt ooit kans om een mod te worden?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ieuw, een meisje in de SC.
Ga weg voordat BP je ziet![]()
![]()
![]()
!!!
ik kan je helpen, stuur pmquote:Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoe jullie dat bij hielden, maar er zijn dus zogenaamde notes!
Kan ik mijn notes ook zien?
Jij baggert topics vol ipv slotjes te zetten, faalbaasquote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
BP?
Zou BP wel weten in welk gaat je hij hem moet stoppen? Of moeten we hem dat ook even uitleggen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:48 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ieuw, een meisje in de SC.
Ga weg voordat BP je ziet![]()
![]()
![]()
!!!
Ik ben dan ook geen mod.quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij baggert topics vol ipv slotjes te zetten, faalbaas
Wie heeft mij dan die ban aangenaaid? Jij?quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op het moment vond ik het niet zo tof, maar 3 seconden later was ik het alweer vergeten
Zullen we het risico niet nemen?quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou BP wel weten in welk gaat je hij hem moet stoppen? Of moeten we hem dat ook even uitleggen?
Is KLB nou niet minder leuk geworden, zou zelf geen mod willen zijn van KLB, dan gaat allen plezier weg, kun je niet meer baggeren en zulks. Wel lekker notes uitdelen en topicjes sluitenquote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat ik hier wel had meegepost ja.
[..]
Iedereen kan het en heeft het wellicht in 'm. Geen idee eigenlijk. Ik ben zelf ook een baggeraar.
Ze hebben je hersenen aangesloten op die van remlof?quote:Op maandag 24 november 2008 21:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Denk dat ik hier wel had meegepost ja.
[..]
Iedereen kan het en heeft het wellicht in 'm. Geen idee eigenlijk. Ik was/ben zelf ook een baggeraar.
idd.quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou BP wel weten in welk gaat je hij hem moet stoppen? Of moeten we hem dat ook even uitleggen?
Au mên.quote:Op maandag 24 november 2008 21:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Nee, niet eens.quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wie heeft mij dan die ban aangenaaid? Jij?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
idd.
BP, anaal bewaar je meestal voor de 2e date
Ja, sluiten is idd da bom EINZZWEIHITKERDABEI!111quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
Is KLB nou niet minder leuk geworden, zou zelf geen mod willen zijn van KLB, dan gaat allen plezier weg, kun je niet meer baggeren en zulks. Wel lekker notes uitdelen en topicjes sluiten
Ze hebben in jouw geval het nageboorte gehouden en de beebie weggeflikkerd?quote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ze hebben je hersenen aangesloten op die van remlof?
jammer, had ze graag met je gedeeldquote:Op maandag 24 november 2008 21:51 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Kijk, het is een kwestie van ruilhandel.
Nee.quote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Rhythm het volgende:
Ik vraag me af wat BP denkt als hij een keer voor gesloten deuren komt te staan, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Clit?quote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Daar kun je de clit wel vinden toch BP?
je moeder in een pot zure augurken.quote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, sluiten is idd da bom EINZZWEIHITKERDABEI!111![]()
111
!
[..]
Ze hebben in jouw geval het nageboorte gehouden en de beebie weggeflikkerd?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je moeder in een pot zure augurken.
Dat voordeel heeft beffen dan wel weer.quote:Op maandag 24 november 2008 21:53 schreef Rhythm het volgende:
Ik vraag me af wat BP denkt als hij een keer voor gesloten deuren komt te staan, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
Beffengquote:Op maandag 24 november 2008 21:56 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat voordeel heeft beffen dan wel weer.
Maar toch:
[ afbeelding ]
Ik probeerde je juist te helpen!quote:Op maandag 24 november 2008 21:54 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
jammer, had ze graag met je gedeeld
Nee hoezo, ik kan dat terug verwachtenquote:Op maandag 24 november 2008 21:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dit wordt toch geen note ofzo he?
Nee, over mijn sterrenbeeld.quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Hebben we het nog steeds over beffen?
Pijpen beffen wippen lekker naaien!quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Sommige wel jaquote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef Breathtaking het volgende:
Mooiquote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee hoezo, ik kan dat terug verwachten
weet ik, maar ze was al te dom om te begrijpen dat ik een PM wouquote:Op maandag 24 november 2008 21:58 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik probeerde je juist te helpen!
Wat ben jij een irritant pestventje geworden zegquote:Op maandag 24 november 2008 21:59 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tja, van jou zijn we wat anders gewend of niet..
Challaz,quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef Silentalarm het volgende:
Slaap lekker alvast jongens. En BP, Probeer het gaatje te vinden!
Doeei dushi's <333333333
Zullen we een keertje samen iemand beffenquote:
Wie de baal kaatst..quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat ben jij een irritant pestventje geworden zeg
Nou, ik zag jou net ook kanker gebruikenquote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
neuken, trekken, dikke tieten graaien, pikke voelen, kittelaartje likken, klaarkomenm, sperma slikken, shaamlippen, penis, anus, vingeren, met je lange piemel slingeren, hete wijven, met je klote knallen, op je ballen naar de wallen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Pijpen beffen wippen lekker naaien!
quote:Op maandag 24 november 2008 22:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is goed, mits foto's van slachtoffer voorafquote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zullen we een keertje samen iemand beffen?
Dat is wel quality time voor ons, en dan is het voor ons beiden de eerste keerhoe leuk is dat!
quote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
neuken, trekken, dikke tieten graaien, pikke voelen, kittelaartje likken, klaarkomenm, sperma slikken, shaamlippen, penis, anus, vingeren, met je lange piemel slingeren, hete wijven, met je klote knallen, op je ballen naar de wallen.
Wat heeft dat er mee te maken dan?quote:Op maandag 24 november 2008 22:02 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nou, ik zag jou net ook kanker gebruiken.
Slachtofferquote:Op maandag 24 november 2008 22:03 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Is goed, mits foto's van slachtoffer vooraf.
Niks mis met the bloodhound gang!quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef BigKahuna het volgende:
BP is dus een 18jarige maagd die fan is van the bloodhound gang?
Mer vreuger gebroekste dich auch noets kankerquote:Op maandag 24 november 2008 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken dan?
KOP weet duidelijk de betekenis van "" niet. Kan ie ook niks aan doen na zo'n tijd uit de running geweest te zijn.
Okay, pic graagquote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slachtofferdiegene zou de gelukkigste persoon op aarde moeten zijn!
Ga van iedereen hier een profiel maken.quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef BigKahuna het volgende:
Vind ik niet zo aardig dat je BT zo noemt.quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Slachtofferdiegene zou de gelukkigste persoon op aarde moeten zijn!
...die tevens nog nooit heeft gezoend en 1000x per dag op fok post?quote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef BigKahuna het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind ik niet zo aardig dat je BT zo noemt.
Sinds wanneer dat nu weer?quote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
![]()
het posten van BT is toch banwaardig?
Mijn kloon wat doe jequote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
...die tevens nog nooit heeft gezoend en 1000x per dag op fok post?
quote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
en een ipwn heeftquote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Jawel, alleen in uitzonderlijke gevallen en dat was er ook weer 1quote:Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Mer vreuger gebroekste dich auch noets kanker.
Excusez-moiquote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef Opperkwal het volgende:
[..]
![]()
het posten van BT is toch banwaardig?
nee die zijn geweldig, maar het is zo'n clichéquote:Op maandag 24 november 2008 22:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niks mis met the bloodhound gang!
quote:Op maandag 24 november 2008 22:07 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
linkquote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Uit jouw hyves-vriendinnen-lijst?
Hyvesquote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Kins dich mien dialect leze?quote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, alleen in uitzonderlijke gevallen en dat was er ook weer 1
quote:Op maandag 24 november 2008 22:10 schreef BobbyB het volgende:
WHAHHA Ricko heeft zelfs een PM banHoe krijg je dat nu weer voor elkaar
Hij had zijn spuitende vleeschmans pic (of met een k?) in een kindertopic in OUD gepost.quote:Op maandag 24 november 2008 22:10 schreef BobbyB het volgende:
WHAHHA Ricko heeft zelfs een PM banHoe krijg je dat nu weer voor elkaar
quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij had zijn spuitende vleeschmans pic (of met een k?) in een kindertopic in OUD gepost.
Ja hoor, surequote:Op maandag 24 november 2008 22:09 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ja, maar zo moeilijk is dat nu ook weer nietquote:
Ja, dat weet ik, maar dat ie ook een PM ban heeft, dan ben je echt een faalbaas.quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hij had zijn spuitende vleeschmans pic (of met een k?) in een kindertopic in OUD gepost.
BT heeft niks te zeggenquote:
Ja terecht die PM ban, ik heb gvd de helft van de gebanden al moeten blokken door een overload aan pmquote:Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar zo moeilijk is dat nu ook weer niet
[..]
Ja, dat weet ik, maar dat ie ook een PM ban heeft, dan ben je echt een faalbaas.
quote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dit zal je bezurenquote:Op maandag 24 november 2008 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BT heeft niks te zeggen
Oh kut, zei ik dat hardop waar BT bij is....
quote:Op maandag 24 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja terecht die PM ban, ik heb gvd de helft van de gebanden al moeten blokken door een overload aan pm!
quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef BobbyB het volgende:
Wil iemand even tegen Danny zeggen dat ie z'n 486 thuisservertje even vervangt voor een sneller exemplaar?
Uhoh, 3 zweepslagen voor mijquote:
Mag hij hem wel PMen?quote:Op maandag 24 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit zal je bezuren![]()
!
En rhythm, niet mn hyves posten hoor, serieus.
Ohjoh, niks van aantrekken.quote:
Ik ook! Zullen we samen?quote:
Doe ik toch niet, ik omzeil het. Maar is Rachelle wel goedquote:Op maandag 24 november 2008 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit zal je bezuren![]()
!
En rhythm, niet mn hyves posten hoor, serieus.
GUDVER!!quote:
KANKER OPquote:
Dat zou me neit verbazen als ik dr foto's ziequote:Op maandag 24 november 2008 22:21 schreef KingOfPop het volgende:
Joris, je kent der heul niet, die meid, is zoeen standaard breezah die in elk KLB-topic verschijnt.
Er zijn genoeg gewillige breezersluts, believe me. Je bent gewoon te veeleisend hequote:
Dat zeg ikquote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat zou me neit verbazen als ik dr foto's zie.
Kom naar Goor, je hebt Sex Sells toch gezien?quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gewillige breezersluts, believe me. Je bent gewoon te veeleisend he?
quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Er zijn genoeg gewillige breezersluts, believe me. Je bent gewoon te veeleisend he?
Ja.quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fascination!quote:Op maandag 24 november 2008 22:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen ik dat las dacht ik dat je die lilluke Gordon bedoeldequote:
Whehequote:Op maandag 24 november 2008 22:20 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Doe ik toch niet, ik omzeil het. Maar is Rachelle wel goed?
Ik ben veel breder dan die gastquote:Op maandag 24 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehedie heeft een vriendje schat. En ik weet toevallig dat hij erg goed in beffen is
!!!
Zo'n kutnummer.quote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Fascination!
Fascination!
It's just the way we feel (yeaaaaah!!)
Alles kan kapot!quote:Op maandag 24 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehedie heeft een vriendje schat.
Ben ik vandaag nog langs geweestquote:Op maandag 24 november 2008 22:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kom naar Goor, je hebt Sex Sells toch gezien?!!
Kan het je niet kwalijk nemen, maar mensenkennis is je vreemd.quote:Op maandag 24 november 2008 22:25 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Jij staat heul niet in BT's lijst.
JA! Maar ik hoor het verdomme iedere keer in m'n kop als Fascination begint te posten. Hoe triest is dat dan?quote:
Met?quote:Op maandag 24 november 2008 22:26 schreef Devvie het volgende:
BP GAAT NEUKEN OP DE MEET jalallalalalala
Wat danquote:
Alsof ik ook maar een schim van jullie kenquote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Kan het je niet kwalijk nemen, maar mensenkennis is je vreemd.
In Goor ja, maar ik zit nu in Groningen.quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik vandaag nog langs geweest!!!
Waar woon jij eigenlijk, je woont in twente he?
Oh en hai allen.
paupers op CSquote:
HALLO!?!??!!?WAT ZEGT MIJN RACHEL??!!?!???DAS OOK WAT!??!?!?!quote:Op maandag 24 november 2008 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehedie heeft een vriendje schat. En ik weet toevallig dat hij erg goed in beffen is
!!!
Muhahahahaahaquote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JA! Maar ik hoor het verdomme iedere keer in m'n kop als Fascination begint te posten. Hoe triest is dat dan?
quote:
Dies wel leuk. Okee, na 10 keer ook niet meer, maar toch.quote:Op maandag 24 november 2008 22:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Muhahahahaaha.
Dankzij memories heb ik dit lied in m'n hoofd
Wat dan? De allochtonies met te harde muziek op hun mobiel, de afgeragte breezahs, de graftakkies, de hoofddoekies, watquote:
Heel erg, Bobby, heeel erg.quote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
JA! Maar ik hoor het verdomme iedere keer in m'n kop als Fascination begint te posten. Hoe triest is dat dan?
quote:Op maandag 24 november 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh en KoP studeer je in Grunn?
nee die homo's die voor een of ander kut callcentre wervenquote:Op maandag 24 november 2008 22:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat dan? De allochtonies met te harde muziek op hun mobiel, de afgeragte breezahs, de graftakkies, de hoofddoekies, wat?
Oh en KoP studeer je in Grunn?
Ooh ja haar ken ik eigenlijk niet eens echtquote:Op maandag 24 november 2008 22:27 schreef Rhythm het volgende:
Okay BT, dr naam is redelijk apart dus zeg ik die niet.
Maar 1e pag, geel shirt en begint met een J.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |