quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
SPOILER: MEER INFO OVER MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deel volgebaggerd? De OP vind je hier.
De laatste poster opent het nieuwe topic, wie dit verzaakt kan een weekban verwachten. (Volgens Adelol is de laatste poster niet de laatste poster, maar degene met post #301)
De disclaimer hieronder hoef je niet serieus te nemen, maar dan bestaat de kans wel dat je op het strafbankje terecht komt.
KLB-SC is een plek binnen Klaagbaak waar users kunnen baggeren en slowchatten wat in de normale Klaagbaak topics niet is toegestaan. Er zijn regelmatig wat irritaties tussen users van KLB-SC, en dat is niet de bedoeling. Vandaar wat waarschuwingen:
Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had
Ook kunnen je berichten/foto's etc. gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
Post ook geen persoonlijke Hyves (of dergelijk profielen), foto's, of andere gegevens van elkaar
Het is in principe niet verboden om te linken naar een openbare profielensite zoals Hyves, MAAAR als dat gedaan wordt om elkaar te irriteren of zwart te maken dan is het zeker niet gewenst en zullen die links verwijderd worden en krijgen die users een note. Probeer verder zelf met elkaar in contact treden als iets jullie niet bevalt, jullie zijn oud (en wijs) genoeg (nemen wij aan).
Als iemand de laatste post heeft en geen nieuw topic opent, ga dan niet in KLB-FB huilen
Maar open hem liever zelf. Elke volgende post in KLB-FB mbt het voorgaande wordt onherroepelijk verwijderd en levert een note op wegens vervuiling van het KLB-FB topic!!!![]()
Niet liegen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef remlof het volgende:
Ik hoopte even dat jullie zelf de stekker er uit hadden getrokken
Wut?quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen ze niet van de topic voor de lapo de lapo maken?
Ik heb altijd de 299ste post
Ik heb altijd de 300e postquote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen ze niet van de topic voor de lapo de lapo maken?
Je zei expres geen poesje, ofwat?quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ben ik weer.Was even kroelen met de kittens.
Relmof maak even een mooie paint die kan dienen als strafbankjequote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef remlof het volgende:
IJdele hoop.quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef remlof het volgende:
Je vind het hier wel genieten.quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef remlof het volgende:
Kut, dat had ik eigk wel motten posten joah.quote:Op maandag 24 november 2008 20:20 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Je zei expres geen poesje, ofwat?
quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef Broekpaling het volgende:
Ben ik weer.Was even kroelen met de kittens.
De lapo is toch niet de lapo volgens Adelol. En zoals jij het zegt is het trouwens ook een tijdje geweestquote:Op maandag 24 november 2008 20:19 schreef Florian_ het volgende:
Kunnen ze niet van de post voor de lapo de lapo maken?
Die PIquote:
Ben ook jaloers op het feit dat jij de hele dag achter de PC zit om zoveel mogelijk posts te halenquote:Op maandag 24 november 2008 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je bent alleen maar jaloers dat je geen huisdieren mag van pa en ma.
Die paalt Rihanna toch? Held!quote:
quote:
Jij zit nog met een kookwekker achter de pc?quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ben ook jaloers op het feit dat jij de hele dag achter de PC zit om zoveel mogelijk posts te halen
quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zit nog met een kookwekker achter de pc?
En dan de gene die na hem is over zijn rug heen kijkt zodat hij niet naar B&H kan.quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij zit nog met een kookwekker achter de pc?
Soppen ftw.quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
JA IEL WTF HIJ ZEI RUKKEN !! BAHBAH BAH KANKERZIEK !!!
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En dan de gene die na hem is over zijn rug heen kijkt zodat hij niet naar B&H kan.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
En dan de gene die na hem is over zijn rug heen kijkt zodat hij niet naar B&H kan.
Florian ook?quote:
Ja want dat is te vergelijken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind dat die rappers en r&b mannetjes altijd zo keihard falen qua liveoptredens. Ze lopen een beetje over dat podium te rennen met hun "crew" en roepen af en toe een woordje uit het nummer tussen alle "YOYO's" en "PUT YOUR HANDS UP's" doorAls je bijvoorbeeld kijkt naar een liveoptreden van Pink Floyd oid daarentegen
Heb niks gehoordquote:
Ja, nu kan je het nog eens posten, want je wist niet dat het niet mocht!quote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heb niks gehoord
Of het moet tussen die 117 bagger PM's staan die ik in één dag heb gekregen
Schijnt dat Cypress Hill goed is live, maar heb nog niet de kans gehad om ze te zienquote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind dat die rappers en r&b mannetjes altijd zo keihard falen qua liveoptredens. Ze lopen een beetje over dat podium te rennen met hun "crew" en roepen af en toe een woordje uit het nummer tussen alle "YOYO's" en "PUT YOUR HANDS UP's" doorAls je bijvoorbeeld kijkt naar een liveoptreden van Pink Floyd oid daarentegen
Nou,quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
Tja wie ziet het verschil Joran of Joris..
Sterk punt.quote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pink Floyd is inderdaad superieur.
Er is maar één artiest superieur en dat weet jij ookquote:Op maandag 24 november 2008 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Pink Floyd is inderdaad superieur.
Pedoboi?quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er is maar één artiest superieur en dat weet jij ook
Ik luister nu billie jean. Die vind ik het bestquote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Er is maar één artiest superieur en dat weet jij ook
Ik had in datzelfde topic een pedobear gepostquote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heeft florian er ook ergens gepost dan?
KINDERCHOCOLA!quote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef RickoKun het volgende:
Ik had natuurlijk ook deze er kunnen posten:
[ afbeelding ]
Heeft Gerard Joling die ook gezongen dan?quote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik luister nu billie jean. Die vind ik het best![]()
Die bass is echt cool.
Godverdomme, ik verzin hier een briljante one-liner en niemand reageert.quote:Op maandag 24 november 2008 20:31 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nou,
Hij betaalt chicks om te neuken, en ik geef ze hun verdiende loon.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef BigKahuna het volgende:
BP, heb je deze film wel eens gezien??
[ afbeelding ]
Of ie briljant is, bepalen wij he, niet jijquote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Godverdomme, ik verzin hier een briljante one-liner en niemand reageert.
Hij was op z'n minst geniaal en dat weet jij ook.quote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Of ie briljant is, bepalen wij he, niet jij
quote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heeft Gerard Joling die ook gezongen dan?
Wat een kankerone-liner.quote:Op maandag 24 november 2008 20:33 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Godverdomme, ik verzin hier een briljante one-liner en niemand reageert.
JA, SAMEN MET EEN ZAK ZANDquote:Op maandag 24 november 2008 20:32 schreef BigKahuna het volgende:
BP, heb je deze film wel eens gezien??
[ afbeelding ]
Als een debiele jojo-josti als jij hem niet sjiek vindt, dan is hij tofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definitie van jojo-josti?quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Als een debiele jojo-josti als jij hem niet sjiek vindt, dan is hij tof.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Hij was op z'n minst geniaal en dat weet jij ook.
quote:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:34 schreef Florian_ het volgende:
Kan iemand voor mij het album van Department of Eagles en de nieuwe van Mr. Oizo downloaden?
Een baasquote:
Girls, Blackzilla is watching you!quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef BigKahuna het volgende:
Vrijdag schoolfeest, een hele zaal vol kleine meisjes![]()
Die heb ik ook gezien ja.quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Appeltaart voelt chiller, tenminste, volgens Jim in American Pie 1
quote:Op maandag 24 november 2008 20:36 schreef Silentalarm het volgende:
SUFJAN STEVENS DOOR DE SPEAKERSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iron & Wine bij mijPrimum non nocere
quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef BigKahuna het volgende:
Vrijdag schoolfeest, een hele zaal vol kleine meisjes![]()
Dus je vindt me een baas?quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Een baas.
Want jojo'en was echt de shit in mijn basisschooltijd. Ik was echt de baas daarin, ik kon hem 'uitlaten', salto's laten maken, ik kon hem verdomme bijna de krant uit de brievenbus laten halen
.
Respect voor iedereen die hier post.
Niet? Oh.quote:Op maandag 24 november 2008 20:37 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik vind de nieuwe mr oizo niet goed!
Open er zelf eentje in R&P dat je gepest wordt..gaan wij je advies gevenquote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Nog meer te zeiken? Anders open je een topic over mij.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Open er zelf eentje in R&P dat je gepest wordt..gaan wij je advies geven
LAATAAHquote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga naar huis, het is hier echt rustig en moet morgen weer om 0600 ur werken...
maar ga vanuit thuiis nog wel ff fokken, ben zo niet moe!!!
Houd je bek.quote:Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
Hebben jullie ook dat het veel intressanter is om meisjes te versieren, als ze je niet gelijk leuk lijken te vinden dan dat ze gelijk aan je voeten liggen?
Zeg maar het hardtoget effect?
Latur Kali!quote:Op maandag 24 november 2008 20:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik ga naar huis, het is hier echt rustig en moet morgen weer om 0600 ur werken...
maar ga vanuit thuiis nog wel ff fokken, ben zo niet moe!!!
Je t'aime.quote:
Ik heb meestal dat ik een meisje helemaal te gek vindt...en dan ga ik superveel moeite doen om dr te versieren. Is het eindelijk gelukt, en dan is de lol erafquote:Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
Hebben jullie ook dat het veel intressanter is om meisjes te versieren, als ze je niet gelijk leuk lijken te vinden dan dat ze gelijk aan je voeten liggen?
Ja. Al is een sletje dat alles voor je doet af en toe ook wel prettigquote:Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef Silentalarm het volgende:
Dat komt me bekend voorquote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ik een meisje helemaal te gek vindt...en dan ga ik superveel moeite doen om dr te versieren. Is het eindelijk gelukt, en dan is de lol eraf
quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb meestal dat ik een meisje helemaal te gek vindt...en dan ga ik superveel moeite doen om dr te versieren. Is het eindelijk gelukt, en dan is de lol eraf
Depends.quote:Op maandag 24 november 2008 20:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Je t'aime.
Ik zit met een dilemma mn besteVrijdag schoolfeest dus .. to hustle or not to hustle?
quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Florian_ het volgende:
Herken je je een beetje in deze situaties BP?
Volgens mij gaat ze wel, maar ik hoop van nietquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Depends.
Gaat Mevrouw S. ook? En kun jij goed hossels camoufleren?
Persoonlijk zou ik S. checken, en daarmee over de hele party flaneren.
Sounds like your mother to me.quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef Florian_ het volgende:
Of dat een meisje mij leuk vindt, en ik haar niet zo --> Gaat ze verder met een andere gast ofzo, en dan vind ik dr opeens wel heel erg leuk en vind ik het stom dat ik niks met dr heb gedaan
Ook niet.quote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezoend, of dat ook niet?
Je bent 15?quote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze wel, maar ik hoop van niet
Jeweetz al die 13 en 14-jarige meisjes zijn fan van me dus dat gaat lastig worden om me in te houden
Whehehequote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu voel ik me een beetje Nostradamus.
Brrrrr.
Nooit chicks zoenen op een schoolfeestquote:Op maandag 24 november 2008 20:43 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezoend, of dat ook niet?
Je had mijn kloon kunnen zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook niet.
Kanker, nu maken jullie me helemaal dood.![]()
Daarom moet je ook niet te vaak te lang met 1 meisje gaan.quote:Op maandag 24 november 2008 20:42 schreef Florian_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al deze verhalen komen me zeer bekend voor, maar het is mn examenjaar dus ik wil nog één jaar een grootse indruk achterlaten bij de kleine meisjesquote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nooit chicks zoenen op een schoolfeest
Ik heb dat dus een keer gedaan, daarna nog bij die chick thuis geweest etc. Ze vond me helemaal geweldig, en ik za het meer als "voor de lol". Toen kwam ik op school na de vakantie, hele klas zeiken en vragen hoe het ging etc etc. Echt terrorToen heb ik dr verder genegeerd en toen kreeg ik die hele vriendinnnengroep op mn dak
Middelbare school
quote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook niet.
Kanker, nu maken jullie me helemaal dood.![]()
Waarom ik nou niet?quote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Alleen BP en KoP hoorquote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Florian_ het volgende:
Gasten wtf, zelfs ik heb gezoend
Ik dacht dat jullie bazen waren
irl zijn we allemaal n00bs jeweettoch.quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Florian_ het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Waarom ik nou niet?
Alstu
Baggerse!
Altijdquote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Devvie het volgende:
[..]
Boh NB, nog die natte noorse genoikt?
die zijn ook opquote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
PAK JE TOCH NORMALE OF LIGHT????
Wow, die niggas zijn omringd door bitchesquote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef RickoKun het volgende:
Wohhh, die niggers komen hard kijk ze clippen
Ik doe het ook expres ofzo.quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Florian_ het volgende:
Ik ben ook 18.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op maandag 24 november 2008 20:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
irl zijn we allemaal n00bs jeweettoch.
Neenquote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
WIT ZEKER HE?!![]()
lees: baarmoeder van Mirre![]()
Slechte garp
Zet je tv aan.quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wow, die niggas zijn omringd door bitches
Jij ging naar huis!quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB OOK WELEENS GEZOEND, DAS BEST LACHEN ZO MET DIE TONGEN ENZO....HAHAHAH@12!@!
Als ze niet gaat en haar vriendinnen ook niet gebruik maken van de situatie.quote:Op maandag 24 november 2008 20:44 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze wel, maar ik hoop van niet
Jeweetz al die 13 en 14-jarige meisjes zijn fan van me dus dat gaat lastig worden om me in te houden
En ze heeft een vriendjequote:ik kwam later want ik had de eerste 2 uur vrijen toen ik op school kwam begon ze enz. dat ze zaterdag echt na genoten had enz. en dat ze tom wel knap vond
en toen meost ik ook wel ff toegeve dat ik jou ook knap vond
en toen hebbe we het een beetje de hele dag over jullie gehad
![]()
hehe, fans zijn echt cool. Ik heb zo'n meisje, die is een jaar jonger als mij. En als ik helemaal geen vangst heb op een feestje ofzo, ga ik maar met haar, omdat ze best lekker is. Maar dat liep op begeven moment een beetje uit de hand, en toen wilde ze na een feestje met me zoenen en toen draaide ik mijn hoofd weg, was ze ook niet zo blij meequote:Op maandag 24 november 2008 20:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nooit chicks zoenen op een schoolfeest
Ik heb dat dus een keer gedaan, daarna nog bij die chick thuis geweest etc. Ze vond me helemaal geweldig, en ik za het meer als "voor de lol". Toen kwam ik op school na de vakantie, hele klas zeiken en vragen hoe het ging etc etc. Echt terrorToen heb ik dr verder genegeerd en toen kreeg ik die hele vriendinnnengroep op mn dak
Middelbare school
quote:Op maandag 24 november 2008 20:49 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik ben ook 18.Wat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Gast, pm me eens een foto, ik beloof dat ik het niet hier neerzetquote:
Ik ben echt geen puistenkop nerd ofzo hoor.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Gast, pm me eens een foto, ik beloof dat ik het niet hier neerzet
Na het zien van dat plaatje dat Sackboy heeft gepost met die mongolische jongen die een chick batst ben ik van mening dat ieder levend wezen recht heeft op sex. Al helemaal in Assendelft, waar de fucking struikelt over de mbo-kb sletjes
Is al gevraagd.quote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Devvie het volgende:
[..]
heb je weleens gezoend? of is dat al langsgekomeng?
Waarom ik nou niet?quote:Op maandag 24 november 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mêng, mijn garpen.quote:Op maandag 24 november 2008 20:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oooh dus je bent een echte schipper?![]()
slechte garp 2
Alles komt goedquote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is al gevraagd.
Antwoord: Nee.
![]()
Kras*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Er staat ene serieuze post in het topic.quote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Cypress_Hill het volgende:
Willen jullie niet baggeren?
[..]
Waarom ik nou niet?
Alstu
Baggerse!
Ik zou d'r helemaal kapot neuken.quote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef BigKahuna het volgende:
' Romii (L) says:
Vrydag, kgaa niiet weg vOor iik mt jOu hb gedanst hOowr!! (A)
Romy:
[ afbeelding ]
IcK dEnkKk dAwTt R0mii w3l eewn d0oRsm33rbEuRtJjj KaNn g3bruiikennquote:Op maandag 24 november 2008 20:51 schreef BigKahuna het volgende:
' Romii (L) says:
Vrydag, kgaa niiet weg vOor iik mt jOu hb gedanst hOowr!! (A)
Romy:
[ afbeelding ]
En natuurlijk een fipo van jouquote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat ene serieuze post in het topic.
Jullie haten me gewoon.quote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou d'r helemaal kapot neuken.
Als ik geen vriendin had![]()
hoi
Ik toch nie?quote:Op maandag 24 november 2008 20:53 schreef Rhythm het volgende:
Jongens, waarom negeren jullie mij vandaag.
En BK, mooi meisje.
Nou, doe er je voordeel meequote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er staat ene serieuze post in het topic.
quote:laat de vrouwen maar verreken, ik heb twee handen om te trekken...
quote:Op maandag 24 november 2008 20:55 schreef Broekpaling het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/8562/1/-Seks.-Mag-dat?.html
KANKERCOLLUM![]()
![]()
![]()
Post esquote:Op maandag 24 november 2008 20:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
Omg, stort er eentje dr hart uit in mijn pm box over dat topic in R&P
Stuur is door.quote:Op maandag 24 november 2008 20:57 schreef Cypress_Hill het volgende:
Omg, stort er eentje dr hart uit in mijn pm box over dat topic in R&P
Kan ik niet maken imho, volgens mij is ze namelijk best liefquote:
Remlof !quote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef remlof het volgende:
In R&P gaan zieken is een maandban, minstens. Dat jullie het even weten.
Ja ik heb een bijna-vriendin dus. Aan de ene kant wil ik niet m'n eigen glazen bij haar in gooien. Maar aan de andere kant zijn er zoveel sletjes daar te vinden dat ik niet weten of ik me ga kunnen inhouden. Ik twijfelquote:Op maandag 24 november 2008 20:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zou d'r helemaal kapot neuken.
Als ik geen vriendin had![]()
hoi
Of een appeltaart, dan kan hij eerst de kaarsjes uitblazen en er dan die avond van genieten.quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Florian_ het volgende:
BP wanneer is je verjaardag?
Dan stortten we allemaal geld op het KLB-SC fonds en dan kopen we een fleslight voor je..gewoon..zodat je kan meemaken hoe het ongeveer moet voelen
Nee joh, twee kipfilets zijn genoeg.quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Dan stortten we allemaal geld op het KLB-SC fonds en dan kopen we een fleslight voor je..gewoon..zodat je kan meemaken hoe het ongeveer moet voelen
quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Florian_ het volgende:
doe dan 2kipfiletjes en een stiekje, kunnen we voor de rest bier kopenquote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Het zijn meer een stel users hier in KLB die het voor alle anderen op het forum verzieken. Get your facts straight.quote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Remlof !
Altijd hier,
Voor het bederven van plezier !
quote:
beetje jammer ditquote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef hitler het volgende:
Haha echt zo'n pakketje op de mat "voor Broekpaling, van je SC maten" Maakt ie em open, 2 kipfiletsquote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, twee kipfilets zijn genoeg.
Waarom bestaat er geen middelvinger PI?quote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
wel gek..
beetje met je pik in een vrouw roeren_!11
Waarom?quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn meer een stel users hier in KLB die het voor alle anderen op het forum verzieken. Get your facts straight.
Een paar KLB'ers die het voor ALLE anderen verzieken? Ik zeg: Prestatie op zich.quote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn meer een stel users hier in KLB die het voor alle anderen op het forum verzieken. Get your facts straight.
net als voetbalhooligans die het voor de rest verziekenquote:Op maandag 24 november 2008 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
Mensen, vraagje..
Ik heb vrijdag een sletje geprepareerd, en ze wil dolgraag met me afspreken. Ze heeft een vriendje 100km verderop. Ze is niet heul knap, maar wel geil.
Wat te doen?
Ook als je zoals ik maar 1 note hebt?quote:Op maandag 24 november 2008 20:58 schreef remlof het volgende:
link dr door naar mijquote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
Mensen, vraagje..
Ik heb vrijdag een sletje geprepareerd, en ze wil dolgraag met me afspreken. Ze heeft een vriendje 100km verderop. Ze is niet heul knap, maar wel geil.
Wat te doen?
KANKERKANKER HARD NEUKEN JAWOHLquote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
Mensen, vraagje..
Wat te doen?
neuqenquote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
Mensen, vraagje..
Wat te doen?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:00 schreef Florian_ het volgende:
Gast, je gaat toch niet alles neuken wat je kan krijgen of wel dan?quote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
Mensen, vraagje..
Wat te doen?
De meesten van jullie wel, over het algemeen. Wat jullie hier doen maakt me ook niet zoveel uit, zolang het maar niet de policy overschrijdt. Maar buiten dit topic en zeker in de serieuze fora zijn we veel minder tolerant.quote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Waarom?
We blijven toch over het algemeen best netjes in de SC?
Ik ben ook een jongen met hormonen.quote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Gast, je gaat toch niet alles neuken wat je kan krijgen of wel dan?
Jawelquote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wat verzieken we danquote:Op maandag 24 november 2008 21:04 schreef remlof het volgende:
[..]
De meesten van jullie wel, over het algemeen. Wat jullie hier doen maakt me ook niet zoveel uit, zolang het maar niet de policy overschrijdt. Maar buiten dit topic en zeker in de serieuze fora zijn we veel minder tolerant.
Ik wou net zeggen, dat doe je toch neit..quote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Boh niet doen gek, die vriend is militairquote:Op maandag 24 november 2008 21:02 schreef Rhythm het volgende:
Mensen, vraagje..
Wat te doen?
Niet alles.quote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, ook dan, jullie zijn bij deze gewaarschuwd.quote:Op maandag 24 november 2008 21:03 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Ook als je zoals ik maar 1 note hebt?
Krijg je er ook voor betaald of niet?quote:Op maandag 24 november 2008 21:04 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Ik ben ook een jongen met hormonen.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boh niet doen gek, die vriend is militair![]()
[ afbeelding ]
en in PUB?quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ook dan, jullie zijn bij deze gewaarschuwd.
quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Boh niet doen gek, die vriend is militair![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Krijg je er ook voor betaald of niet?
Doe je nu even gezellig met ons mee relmof? Post even wat tetten van Keeley Hazell !quote:Op maandag 24 november 2008 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, ook dan, jullie zijn bij deze gewaarschuwd.
Ach, je moet het zelf weten, maar het zou niet mijn keus zijn, maar dat was al duidelijk.quote:
Ik weet toevallig nog wel een topic....quote:
Gevaarlijk!quote:
Ik zit in dubio. Moet ik mijn piemel achterna lopen, die altijd verstandig is, of moet ik mijn hersenen volgen, die het wel eens laten afwetenquote:Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, je moet het zelf weten, maar het zou niet mijn keus zijn, maar dat was al duidelijk.
!11!!111!quote:Op maandag 24 november 2008 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan het hier zo dicht bij gebrek aan posters
Remlof, als ik mijn sma aan jou geef, laat je ons dan met rustquote:Op maandag 24 november 2008 21:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kan het hier zo dicht bij gebrek aan posters
Pedopraktijken hieroquote:Op maandag 24 november 2008 21:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Remlof, als ik mijn sma aan jou geef, laat je ons dan met rust?
Hoezo, hou je van glurenquote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Komt er nog iets hosselbaars op de miet?
BP en hosselen in één zin?quote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
Jos en gers.quote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
BP OP DE HOSSELTOER!quote:Op maandag 24 november 2008 21:13 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op maandag 24 november 2008 21:12 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Remlof, als ik mijn sma aan jou geef, laat je ons dan met rust?
quote:Op maandag 24 november 2008 21:14 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
BP OP DE HOSSELTOER!Ach je moeder is ook pas 32SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |