je niet druk maken jongen! soms is met de hand lekkerder. met andere woorden: laat de vrouwen maar verreken, ik heb twee handen om te trekken...quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik zit met een probleem, nouja, ik vind het zelf een probleem.
Ik ben nu 18 en ik ben nog maagd.Iedereen vraagt altijd hoe dat nou komt,
en ik moet altijd weer antwoorden
dat het er gewoon niet van gekomen is.
IK ben zo wanhopig, dat ik gisteravond 40 year old virgin met een zak zand heb
zitten kijken.
Ik lees wel eens die weekend posts van afcajos, maar die zegt dat hij nooit meer weet hoe hij het voor
elkaar kreeg omdat hij dronken was.
En dan vraag je hoe hij het deed en dan wordt er gewoon een heel SC topic aan je gewijdt.![]()
Ik ben dus opzoek naar manieren om aan een meisje te komen.
Iemand tips?
weyhey ap, blijf bij-de-tijd. In de moderne samenleving is er een afsplitsing van de gothic wereld dat Emo heet. Hierin is een negatieve instelling heel sexy en kan je daarmee genoeg meidenzielen veroveren.quote:Op maandag 24 november 2008 20:59 schreef Appie7458 het volgende:
Lekkere positieve instelling ook, daar scoor je vast mee
Verroest! Ik kan moeilijk een sarcastische ondertoon toevoegen aan mijn bericht. Al bedoel ik het goed hoor!quote:Op maandag 24 november 2008 21:14 schreef remlof het volgende:
Komt vanzelf goed TS, ik zou alleen geen voorbeeld nemen aan je internethelden, die verzinnen toch alles bij elkaar.
beweer je nou dat onze playert jos eigenlijk een fappende no-life fokker is?quote:Op maandag 24 november 2008 21:14 schreef remlof het volgende:
Komt vanzelf goed TS, ik zou alleen geen voorbeeld nemen aan je internethelden, die verzinnen toch alles bij elkaar.
er wordt gewoon veel geneukt?quote:Op maandag 24 november 2008 21:41 schreef mgerben het volgende:
Er loopt net een topic over Malie. Ik ben er zelf helaas nooit geweest maar het schijnt een romantische vakantiebestemming te zijn waar de ongecompliceerde liefde in de lucht hangt en veel vonken overspringen.
door ordinaire Engelse sloeries die zelfs een kalende IT-manager nog de WC op sleuren, volgens het topic.quote:Op maandag 24 november 2008 22:29 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er wordt gewoon veel geneukt?
Aah the finer joys of life. Die ordinaire Engelse sloeries.quote:Op maandag 24 november 2008 22:48 schreef mgerben het volgende:
[..]
door ordinaire Engelse sloeries die zelfs een kalende IT-manager nog de WC op sleuren, volgens het topic.
Lijkt me dat TS in een andere setting eens wat verschillende benaderingsmethoden kan uitproberen.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:47 schreef Cypress_Hill het volgende:
Ik zit met een probleem, nouja, ik vind het zelf een probleem.
Ik ben nu 18 en ik ben nog maagd.Iedereen vraagt altijd hoe dat nou komt,
en ik moet altijd weer antwoorden
IK ben zo wanhopig, dat ik gisteravond 40 year old virgin met een zak zand heb
zitten kijken.
Ik lees wel eens die weekend posts van afcajos, maar die zegt dat hij nooit meer weet hoe hij het voor
elkaar kreeg omdat hij dronken was.
En dan vraag je hoe hij het deed en dan wordt er gewoon een heel SC topic aan je gewijdt.![]()
Ik ben dus opzoek naar manieren om aan een meisje te komen.
Iemand tips?
Gaan mensen daarna weleens slechte woordgrapjes maken?quote:en ik moet altijd weer antwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |