Als ik bij die bom komt zegt dat ding dat ik niet goed genoeg ben.quote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef RickoKun het volgende:
HOI ED
VOLGENS MIJ MOET JE NAAR MORIARTY'S SALOON GAAN EN MET MR BURKE PRATEN EN DAN MOET JE DUS ZOE DIE BOM DOEN ONTPLOFFEN DOOR ER OP TE DRUKKEN ALS JE ER DICHT BIJ STAAT!!!
GROETJES,
CAPS-LOCK
Mentats nemenquote:Op maandag 24 november 2008 20:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als ik bij die bom komt zegt dat ding dat ik niet goed genoeg ben.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:17 schreef Cyberia18 het volgende:
ELPRESAAAAAAAAAAAADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
Goed spel joh.quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel enorm of ik Call of Duty moet kopen. Wie kan mij overhalen
super spel, alleen welke wil je gaan halen?quote:Op maandag 24 november 2008 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel enorm of ik Call of Duty moet kopen. Wie kan mij overhalen
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
super spel, alleen welke wil je gaan halen?
Laatste.quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 november 2008 20:26 schreef mrfool het volgende:
[..]
inderdaad een goede keuze. Alleen ik zelf heb gekozen om alle delen te kopen en begin netjes bij call of duty 2, pas overgestapt van pc versie naar xbox omgeving.quote:Op maandag 24 november 2008 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Laatste.
Deel 4 vond ik wel ok.
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.quote:Op maandag 24 november 2008 20:25 schreef mrfool het volgende:
Heb mijn xbox gemarkeerd, zo kan ik dadelijk zien als ik een nieuwe krijg of niet
foto gemaakt van de achterkant dus serienummer heb ik. hopelijk krijg een nieuwe terug met HDMI uitgang. sowieso krijg je weer een maandje gold live gratis erbij, voor het ongemak denk ikquote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef PP. het volgende:
[..]
Of je noteert gewoon ff 't serienummer e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 97% gewijzigd door Rkatier op 24-11-2008 20:53:27 ]Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |