Die vind ik wel tof, ik vind alleen dat laatste nummer een beetje raar en Relax is ook een beetje misplaatst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Slickk het volgende:
Flashback niet?
Ik ben het met je eens, toen ik zag dat I'm Not Alone van Calvin Harris was schrok ik toch wel even.
Maar welke nummers vind je misplaatst dan? Zijn eerdere singles zoals I'm Not Alone en Dance Wiv Me?
Flashback was ik vergeten, klinkt ook goed.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef Slickk het volgende:
Flashback niet?
Ik ben het met je eens, toen ik zag dat I'm Not Alone van Calvin Harris was schrok ik toch wel even.
Maar welke nummers vind je misplaatst dan? Zijn eerdere singles zoals I'm Not Alone en Dance Wiv Me?
Staat gewoon op iTunes, daar heb ik 'm ook vandaan, was niet als mp3 te vindenquote:Op vrijdag 4 september 2009 20:39 schreef Slickk het volgende:
Haha je hebt zeker gelijk maarre... Greatest Fear? Die kan ik niet vinden?
Jaaah! Zag hem gisteren, lekkere plaat! Onze baby is er ook helemaal blij vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Even een flinke rotschop. Calvin moet weer eens naar Nederland komen. ZIjn nieuwe track:
Wat een kneiter.
Goede kickquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Even een flinke rotschop. Calvin moet weer eens naar Nederland komen. ZIjn nieuwe track:
Wat een kneiter.
Vind hem maar matig. Sowieso is Calvin Live niet meer cool. Hij speelt niet meer live en doet enkel nog DJ.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:30 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat een kneiter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |