Ze waren gewoon op Ticketmaster.nl te halen.quote:
Acceptable in the 80'squote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef sander89 het volgende:
Nog nooit van hem gehoord, even kijken of die wat goede nummer heeft.
COLOURS! Merrymaking!quote:Op woensdag 8 april 2009 18:09 schreef sander89 het volgende:
Nog nooit van hem gehoord, even kijken of die wat goede nummer heeft.
helemaal waar.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:29 schreef Maisnon het volgende:
Vind het ook iets te trance, hou ik niet zo van.
Het klinkt lekker, dat wel, maar het is zo repetetief en standaard dat ik er snel weer genoeg van ga krijgen.
Hopelijk gebruikt ie dit gewoon als experiment en blijft ie wel ook iets meer van het oude houden wat ik zo vet vond
Ik ook.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:15 schreef Houniet het volgende:
Ik vind al zijn nummers goed, maar dat kan aan mij liggen.
WTF, maar een uurquote:Op woensdag 13 mei 2009 02:06 schreef Richie_Rich het volgende:
Net terug, vond het wel erg vet. De show was wel vrij kort, net aan een uurtje
Max 1:15, weet het niet zeker meer. Hij begon later dan 21:30 en om +/-22:45 was het al afgelopenquote:
Nee, alleen I'm not Alone als laatste nummerquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:01 schreef Maisnon het volgende:
Deed ie nog meer van die trance nummers?
Wel joh, al dat materiaal van het nieuwe album was een stuk harder.quote:Op donderdag 14 mei 2009 00:26 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Nee, alleen I'm not Alone als laatste nummer
Nog niks over bekend raar genoeg.quote:
Ah, harder=trance...quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:20 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wel joh, al dat materiaal van het nieuwe album was een stuk harder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |