SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem toen al tof.quote:Op maandag 16 maart 2009 17:14 schreef Houniet het volgende:
Ja die had ik ook gezien, maar daaruit kon je niet echt goed meten.
Je hebt toch niet alleen die radiorip he, van I'm not Alone? Die had ik eerst ook, maar daar wordt op een gegeven moment doorheen geluld.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:04 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja, ik heb de cd ook origineel.
Nice.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 20:17 schreef Houniet het volgende:
Ik heb inmiddels de goede, en de Deadmau5 Remix.
Waar woon je dan, A'dam is keicentraal. Ik kom ook gewoon vanuit de buurt van Tilburg.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 11:54 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Wat een kutremix van Tiësto.
Ik ga misschien de 12e heen, de afstand is alleen een probleem.
Kijk eens, dit is nog eens een post !quote:
Die vind ik ook geweldigquote:Op zaterdag 28 maart 2009 14:23 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kijk eens, dit is nog eens een post !
Hebben jullie dat foute nummer van Dizzee Rascal samen met Calvin Harris al eens gehoord? Dat klinkt gewoon... te fout gewoon dat het goed is.![]()
Vlakbij Emmen.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 13:01 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waar woon je dan, A'dam is keicentraal. Ik kom ook gewoon vanuit de buurt van Tilburg.
Jup, helaas.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |