Maakt niet uit, die dalen / stijgen toch aan de hand van de onderliggende waarde.quote:Op maandag 24 november 2008 17:05 schreef pberends het volgende:
Wat is jullie ervaring eigenlijk met turbo's op het einde van de dag? Massale sell-off of valt dat mee?
Over zijn bearrally-voorspelling.quote:Op maandag 24 november 2008 17:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
wat zegt ie?of heb je het over zn voorspelling?
En toch zeg ik je dat ik denk dat je er winst op gaat maken.quote:Op maandag 24 november 2008 16:38 schreef ItaloDancer het volgende:
put op de AEX gekocht
+15% MT en +11% RDS vind ik wat overdreven, en daar draait de hele AEX op![]()
Dow +4% zie ik ze niet vasthouden.
Ik ga me er niet meer aan wagen. Aegon gaat nog tientallen miljarden afschrijven op beleggingen en hypotheken.quote:Op maandag 24 november 2008 17:34 schreef star_gazer het volgende:
Hmm.. Mooi instapmoment aegon... 3 euro
volgens mij is dat vóór dit jaar (of misschien wel vóór vandaag, not sure) nog nooit gebeurd idd.quote:Op maandag 24 november 2008 17:31 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dat was theoretisch bezien toch niet mogelijk voor 2008...?
ik heb lopen middelenquote:Op maandag 24 november 2008 17:34 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
En toch zeg ik je dat ik denk dat je er winst op gaat maken.
Flink teruggevallen al, het was +70%quote:Op maandag 24 november 2008 17:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://finance.google.com/finance?q=NYSE:C
+58%
Ik snap hier idd ook niks van,afgelopen vrijdag 3,5miljoen verkoop... nu staan ze vol ni de plus en koopt iemand ze weer ?:Squote:Op maandag 24 november 2008 17:39 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Weer het olifantje... waarom koopt de olifant aandelen als het al +20% staat.
Zag 't iddquote:Op maandag 24 november 2008 17:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Flink teruggevallen al, het was +70%
Een hele onzekere miljardair is het.quote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik snap hier idd ook niks van,afgelopen vrijdag 3,5miljoen verkoop... nu staan ze vol ni de plus en koopt iemand ze weer ?:S
Op de hoogste koers van de dagquote:Op maandag 24 november 2008 17:42 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik snap hier idd ook niks van,afgelopen vrijdag 3,5miljoen verkoop... nu staan ze vol ni de plus en koopt iemand ze weer ?:S
Gebeurt iedere dag zowat bij Aegon...quote:Op maandag 24 november 2008 17:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Een hele onzekere miljardair is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |