Hmmm dan moeten we de hele beurs afschaffenquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:21 schreef Llotyhy het volgende:
Dat wordt toch algemeen aangenomen als een van de oorzaken van de beurskrach van de jaren '80? Computers die automatisch begonnen te verkopen overal...
A, duidelijk. Dat valt nog mee... Ben benieuwd wanneer de echte klap komt voor de VS, of worden de huizenverkopen hier niet in mee genomen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:39 schreef pberends het volgende:
VS economische groei KW3 gewijzigd naar -0,5% van -0,3% 14:30:00
VS economische groei KW3 verwachting was -0,6% 14:30:00
En wat is er om half 4 dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:48 schreef M.Melandri het volgende:
Gewoon wachten tot half 4 gebeurt tot nu toe geen 1ne flikker...gaap
Dat vind jij meevallen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:40 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
A, duidelijk. Dat valt nog mee... Ben benieuwd wanneer de echte klap komt voor de VS, of worden de huizenverkopen hier niet in mee genomen?
Daarom durf ik geen TT te nemen . Voor een aandelenuitgifte of een claimemissie.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:03 schreef pberends het volgende:
BRUSSEL (AFN) - Bierbrouwer Inbev geeft ruim 986 miljoen nieuwe aandelen uit om een deel van de overname van de Amerikaanse brouwer Anheuser Busch te financieren. Dat maakte de brouwer, onder de nieuwe naam Anheuser Busch-Inbev, maandag bekend.
Uitstaande aandelen 610,00 miljoen
OMG, gewoon even 150% extra aandelen uitgeven... echt een stel gestoorde mafkezen zijn het.
Zit dus niet in aandelen van een bedrijf dat op het moment overnames doet. TomTom next met een aandelenemissie?
Net zo goed als die van jou!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef pberends het volgende:
07:24 Fugro; koersdoel verlaagd naar EUR28 van EUR74,50. Het advies blijft buy - ING Wholesale Banking.
Ook niet te geloven die adviezen.
Ik las t verkeerd omquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:02 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Dat vind jij meevallen?Dat is heel erg flink hoor... 0,5% is dramatisch slecht en het schokkende is, dit is pas het derde kwartaal, de kwartaalcijfers in januari/februari van het vierde kwartaal gaan helemaal schokkend zijn.
Als het niet om echt geld zou gaan, maar puur voor de lol, zou ik TS260's kopen, de AEX staat op knappen door de veel te sterke stijging van Arcelor Mittal.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Tja ik wil weer eens wat met turbo`s proberen maar op het moment is het zo`n disco dat ik geen idee heb wat wijsheid is nu.![]()
Dat terwijl mijn order van dit weekend voor de TL220`s is misgelopen.Toen was ik er aardig van overtuigd maar nu zou ik het niet weten. Ik wacht wel even af tot we weten welke kant het op gaat schommelen.
Ik zou op dit punt geen turbo's meer nemen, geen longs en geen shorts. Daarvoor zit de AEX nu veels te veel in een situatie waar het beide kanten op kan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:06 schreef jpjedi het volgende:
Tja ik wil weer eens wat met turbo`s proberen maar op het moment is het zo`n disco dat ik geen idee heb wat wijsheid is nu.![]()
Dat terwijl mijn order van dit weekend voor de TL220`s is misgelopen.Toen was ik er aardig van overtuigd maar nu zou ik het niet weten. Ik wacht wel even af tot we weten welke kant het op gaat schommelen.
Zat ik ook aan te denken maar als de US nu ineens opveert door die FED aankondiging kan het zo maar ineens de andere kant op donderen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als het niet om echt geld zou gaan, maar puur voor de lol, zou ik TS260's kopen, de AEX staat op knappen door de veel te sterke stijging van Arcelor Mittal.
Maar iets zegt me dat de beleggers het volledig normaal gaan vinden als straks Mittal twee keer achter 19% wint.
Mittal stond 2 weken geleden nog op 24 euro. Die 18,5 euro van dit moment is echt niet absurd. Alhoewel ik Mittal op lange termijn nog wel naar de 9 euro zie gaan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:27 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Als het niet om echt geld zou gaan, maar puur voor de lol, zou ik TS260's kopen, de AEX staat op knappen door de veel te sterke stijging van Arcelor Mittal.
Maar iets zegt me dat de beleggers het volledig normaal gaan vinden als straks Mittal twee keer achter 19% wint.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken maar als de US nu ineens opveert door die FED aankondiging kan het zo maar ineens de andere kant op donderen.
http://www.cash.be/articles/index.jsp?siteID=73§ionID=1087&articleID=124019quote:Faber ziet dollar onderuit gaan
25/11/2008 06:50
De kolossale bedragen die de overheden in het financieel systeem pompen kunnen eventueel leiden tot een sterke rally op de financiële markten, zo merkt Marc Faber op.
Faber waarschuwt echter dat het uitblijven van zo'n rally zou kunnen resulteren in een depressie erger dan die van 1929. De meeste activaklassen zijn zwaar oververkocht, terwijl de beleggers vluchten in dollars en staatsobligaties.
Faber, uitgever van The Gloom, Boom & Doom Report, verwacht in de komende drie maanden niettemin een sterk herstel van de beurskoersen, gekoppeld aan een koersdaling bij staatsobligaties. De dollar zou op een later tijdstip eveneens zwaar onderuit gaan.
Die stem van Faber blijftquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Interview met Faber:
http://www.cnbc.com/id/15840232/?video=935450306&play=1
Een beetje zo'n evil-German-scientist stem. Hij denkt dus dat het misschien nog erger kan worden dan 1929-1932, interessant, dat had ik nog niet eerder gehoord.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:57 schreef Llotyhy het volgende:
[..]
Een beetje zo'n evil-German-scientist stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |