Lekker eenzijdig beeld.quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:43 schreef du_ke het volgende:
Inderdaad je bent er goed in geslaagd dat topic te laten ontsporen halcon.
Open er een topic over.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef Halcon het volgende:
Had er geen afsplitsing gemaakt kunnen worden? Het was immers best een interessante discussie.
Het is offtopic inderdaad, maar een afsplitsing had mijn voorkeur gehad. Zeker omdat er een flink aantal posts waren geplaatst.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Terecht.
Mijn complimenten aan het adres van icecreamfarmer_NL.
dat gaat niet zomaar ten eerste en ten tweede koste het teveel werk alles te gaan editten dat heb ik 3 posts gedaan toen pas zag ik dat het halve topic om zeep was, dus heb ik het merendeel verwijderdquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is offtopic inderdaad, maar een afsplitsing had mijn voorkeur gehad. Zeker omdat er een flink aantal posts waren geplaatst.
tja klopt het inhoudelijk niet (als in was de moefti niet bevriend met hitler en was arafat niet een oogappeltje van de moefti).quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waarom staat dit in POL? De nazi-wortels van Arafat
In C&H wordt dit sprookje regelmatig van stal gehaald, dus daar hoeft het niet. De voor de hand liggende oplossing is dus het slotje, he?quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:58 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
tja klopt het inhoudelijk niet (als in was de moefti niet bevriend met hitler en was arafat niet een oogappeltje van de moefti).
Hij moet dat kunnen zeggen, het is dubieus idd maar in c&h past het ook niet
leuk en aardig maar ik heb geen idee of het waar is ja dan wel te nee en het lijkt mij nogal onzinnig om een topic te sluiten zonder te weten of hij bnw verhalen aan het posten isquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In C&H wordt dit sprookje regelmatig van stal gehaald, dus daar hoeft het niet. De voor de hand liggende oplossing is dus het slotje, he?
Het zeuren om een ban, wat doet men daarmee? Daarnaast is het erg zielig om als je het in de discussies niet kunt winnen hier te gaan zeuren om een ban.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:16 schreef Monidique het volgende:
Kan die Halcon niet gewoon weer geband worden? Ik zie het wel zitten.
Dat is de conclusie niet, aangezien een internetforum zich aan de Nederlandse wet heeft te houden en ontkenning van de Holocaust strafbaar is.quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef DennisMoore het volgende:
Jij zegt dat alle 'meningen' moeten kunnen op een internetforum, mits 'op normale wijze gepresenteerd'.
Dan is de conclusie dat jij vindt dat Holocaust-ontkenningen op fok ook moeten kunnen.
Maar gefeliciteerd, je hebt het topic dichtgetrolld, internetheld.
En nu je op de consequenties bent gewezen, maak je ineens de toevoeging dat niet alle meningen mogen?quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef Halcon het volgende:
Dat is de conclusie niet, aangezien een internetforum zich aan de Nederlandse wet heeft te houden en ontkenning van de Holocaust strafbaar is.
Snap je het verschil tussen frustratie en irritatie? Zo niet: www.vandale.nl.quote:Ben je gefrustreerd of doe je alsof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |