Het ziet er naar uit dat het de R5 release is, dat ziet er vast goed uit. Je moet er alleen wat monotoongeluid op de koop toe nemen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.![]()
En is beeldkwaliteit van Megan Fox de film okay?
Is The Unarchiver sneller? Overigens kon het ook metquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.![]()
En is beeldkwaliteit van Megan Fox de film okay?
Ik ken het. Gelukkig heb ik nog een 'bay' vrij ..quote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, mijn tweede 1TB externe HD is vol: leve Usenet, HD movies en AppleTV.
Even Sinterklaas mailen voor een 2TB dan maar.
De beveiliging van HD video beelden via Displayport en HDMI.quote:
Atheros versus Broadcom, en dan ook nog eens de alu behuizing.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is hdcp? Wifikaart zal waarschijnlijk 1x2 zijn ipv 2x2. Testresultaten hier laten met 1x2 vaak een beter signaal zien dan een 2x2 ivm optimalisatie van de antenne positie.
Ergo, geen problemen met wifi.
Maar hee... als jij blij bent met een gma950...
Je kunt eens bij ifixit.com kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:31 schreef jpjedi het volgende:
Wie weet toevallig waar ik online een fan voor de laatste witte Macbook kan bestellen?
Zal vast wel ergens een webshop zijn die onderdelen verkoopt.
Gewoon je MacBook niet dicht smijten, maar gewoon normaal dicht doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:05 schreef Swindler het volgende:
Het is weer zover , de magneetstrip van me beeldscherm heeft me case weer laten afbreken.
Kan ik dan wel weer onder garantie kunnen laten repareren maar toch.
Weet iemand of dit probleem bij de nieuwe macbooks opgelost is?
Misschien toch een idee om me oude dan maar in te ruilen bij Icentre of krijg je daar belachelijk lage prijzen?
thanks.. heb daar inderdaad het onderdeel gevonden en met die gegevens een 30 USD goedkopere besteld bij pbparts.comquote:Op woensdag 26 november 2008 15:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kunt eens bij ifixit.com kijken.
Gewoon een paar uurtjes mee spelen, komt allemaal goed en beginnen met Tap Tap Revenge uit de App Store downloaden..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
heb net mn ipod touch binnenmaar ik snap er nog niet echt veel van..
Wat snap je er niet aan? Er is genoeg info op de Apple site te vinden.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet,quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:25 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet,
gekkie
Zonder een extra wifi-kaart??quote:Op woensdag 26 november 2008 19:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan WEP hacken met een macbook![]()
en hoe doen we dat dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan WEP hacken met een macbook![]()
sorry buurtjes voor het downloaden van acs4mcddosx...
De nieuwe is aluminum. die brokkelt niet af. En hij sluit niet met een magneet.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:05 schreef Swindler het volgende:
Het is weer zover , de magneetstrip van me beeldscherm heeft me case weer laten afbreken.
Kan ik dan wel weer onder garantie kunnen laten repareren maar toch.
Weet iemand of dit probleem bij de nieuwe macbooks opgelost is?
Misschien toch een idee om me oude dan maar in te ruilen bij Icentre of krijg je daar belachelijk lage prijzen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |