Apple Developer worden. En een cursusje volgen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef BillyOcean het volgende:
Mijn baas is zo goed geweest om zo'n fijne 3g 16Gb iPhone voor me te kopen..
Nou zit ik te klooien met allemaal leuke apps/widgets... Weet iemand hoe ik die zelf kan maken? Is daar een programma voor?
Dat is voor nerds en sukkels.quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef BillyOcean het volgende:
Mijn baas is zo goed geweest om zo'n fijne 3g 16Gb iPhone voor me te kopen..
Nou zit ik te klooien met allemaal leuke apps/widgets... Weet iemand hoe ik die zelf kan maken? Is daar een programma voor?
Wellicht, wellicht...quote:Op maandag 24 november 2008 16:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
tenzij iemand hier interesse heeft.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:00 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat is voor nerds en sukkels.
Hap.quote:
Ja pop... of verbind je met een exchange server?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Push Mail werkt toch al sinds 2.1 firmware? Tenminste ik zie af en toe gewoon een 1 of 2 bij m'n envelopje linksonderin staan...
1x Pop en 2x IMAP (is dat hetzelfde als Exchange trouwens?)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja pop... of verbind je met een exchange server?
Nee feitelijk is dat pull.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
1x Pop en 2x IMAP (is dat hetzelfde als Exchange trouwens?)
Ja ben ik mee eens, vandaar Gmail, dat werkt ook met IMAP, volgens mij kun je daar ook nog je agenda afspraken van Google Calender in kwijt. Nu nog een iCal synchronisatie.. (en nee geen Mobile Me)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:29 schreef Jarno het volgende:
IMAP ivm POP is echt heaven. Overal dezelfde mail, of je nou op je PC zit, op je laptop of achter welke willekeurige PC waar dan ook.
Heb nog drie accounts vrij op mijn family-accountquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ben ik mee eens, vandaar Gmail, dat werkt ook met IMAP, volgens mij kun je daar ook nog je agenda afspraken van Google Calender in kwijt. Nu nog een iCal synchronisatie.. (en nee geen Mobile Me)
mail wat door exchange wordt binnen gehaald wordt op server niveau afgeleverd aan de exchange server die dat verdeeld. Je kan dus niet naam@adres.nl ophalen vanaf de server. Meestal in Batch SMTP afgeleverd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah zo, maar ik zie eigenlijk nog niet echt het voordeel van Exchange t.o.v IMAPWat is er tegen om meteen de mail van de server af te halen? Of werken jullie ook met enkel interne mail-adressen?
ziet er uit dat je het eerst ff moet uitpakken met een programma dat rar bestanden aankan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een video gedownload, maar ik kan 'em nergens mee openen. Het is een mapje vol met de volgende bestandsnamen :
p-htlf.r00
p-htlf.r01
p-htlf.r02
etc.
Waar kan ik dat mee afspelen?
Een koekje voor de gene die weet om welke film het gaat.
Split & Concat gebruiken om de bestanden samen te voegen. Daarna gewoon uitpakken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een video gedownload, maar ik kan 'em nergens mee openen. Het is een mapje vol met de volgende bestandsnamen :
p-htlf.r00
p-htlf.r01
p-htlf.r02
etc.
Waar kan ik dat mee afspelen?
How to lose friends and alienate people?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef super-muffin het volgende:
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt allemaal! Met Split & Concat is het gelukt, de film is inderdaad How To Lose Friends.
Hier is het koekje, wel eerlijk verdelen
[ afbeelding ]
Stuffit Expander werkt hier ook altijd primaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.![]()
En is beeldkwaliteit van Megan Fox de film okay?
Al een PRAM en SMC reset uitgevoerd? De batterijen al in een andere computer kunnen testen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef CabinFever het volgende:
Misschien dat iemand me hier nog advies kan geven voordat ik morgen naar de Apple Dealer ga , ik heb het bekende probleem met de X over het batterij symbool , ik heb alle stappen van de site al geprobeerd. Ook heb ik een nieuwe accu aangeschaft maar deze is blijkbaar leeg. Echter als ik deze plaats laad hij nog steeds niet op. Iemand hier ervaringen mee ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |