Apple Developer worden. En een cursusje volgen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef BillyOcean het volgende:
Mijn baas is zo goed geweest om zo'n fijne 3g 16Gb iPhone voor me te kopen..
Nou zit ik te klooien met allemaal leuke apps/widgets... Weet iemand hoe ik die zelf kan maken? Is daar een programma voor?
Dat is voor nerds en sukkels.quote:Op maandag 24 november 2008 16:22 schreef BillyOcean het volgende:
Mijn baas is zo goed geweest om zo'n fijne 3g 16Gb iPhone voor me te kopen..
Nou zit ik te klooien met allemaal leuke apps/widgets... Weet iemand hoe ik die zelf kan maken? Is daar een programma voor?
Wellicht, wellicht...quote:Op maandag 24 november 2008 16:08 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
tenzij iemand hier interesse heeft.
quote:Op maandag 24 november 2008 20:00 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Dat is voor nerds en sukkels.
Hap.quote:
Ja pop... of verbind je met een exchange server?quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Push Mail werkt toch al sinds 2.1 firmware? Tenminste ik zie af en toe gewoon een 1 of 2 bij m'n envelopje linksonderin staan...
1x Pop en 2x IMAP (is dat hetzelfde als Exchange trouwens?)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja pop... of verbind je met een exchange server?
Nee feitelijk is dat pull.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
1x Pop en 2x IMAP (is dat hetzelfde als Exchange trouwens?)
Ja ben ik mee eens, vandaar Gmail, dat werkt ook met IMAP, volgens mij kun je daar ook nog je agenda afspraken van Google Calender in kwijt. Nu nog een iCal synchronisatie.. (en nee geen Mobile Me)quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:29 schreef Jarno het volgende:
IMAP ivm POP is echt heaven. Overal dezelfde mail, of je nou op je PC zit, op je laptop of achter welke willekeurige PC waar dan ook.
Heb nog drie accounts vrij op mijn family-accountquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ben ik mee eens, vandaar Gmail, dat werkt ook met IMAP, volgens mij kun je daar ook nog je agenda afspraken van Google Calender in kwijt. Nu nog een iCal synchronisatie.. (en nee geen Mobile Me)
mail wat door exchange wordt binnen gehaald wordt op server niveau afgeleverd aan de exchange server die dat verdeeld. Je kan dus niet naam@adres.nl ophalen vanaf de server. Meestal in Batch SMTP afgeleverd.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ah zo, maar ik zie eigenlijk nog niet echt het voordeel van Exchange t.o.v IMAPWat is er tegen om meteen de mail van de server af te halen? Of werken jullie ook met enkel interne mail-adressen?
ziet er uit dat je het eerst ff moet uitpakken met een programma dat rar bestanden aankan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een video gedownload, maar ik kan 'em nergens mee openen. Het is een mapje vol met de volgende bestandsnamen :
p-htlf.r00
p-htlf.r01
p-htlf.r02
etc.
Waar kan ik dat mee afspelen?
Een koekje voor de gene die weet om welke film het gaat.
Split & Concat gebruiken om de bestanden samen te voegen. Daarna gewoon uitpakken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef super-muffin het volgende:
Ik heb een video gedownload, maar ik kan 'em nergens mee openen. Het is een mapje vol met de volgende bestandsnamen :
p-htlf.r00
p-htlf.r01
p-htlf.r02
etc.
Waar kan ik dat mee afspelen?
How to lose friends and alienate people?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef super-muffin het volgende:
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef super-muffin het volgende:
Bedankt allemaal! Met Split & Concat is het gelukt, de film is inderdaad How To Lose Friends.
Hier is het koekje, wel eerlijk verdelen
[ afbeelding ]
Stuffit Expander werkt hier ook altijd primaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.![]()
En is beeldkwaliteit van Megan Fox de film okay?
Al een PRAM en SMC reset uitgevoerd? De batterijen al in een andere computer kunnen testen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:28 schreef CabinFever het volgende:
Misschien dat iemand me hier nog advies kan geven voordat ik morgen naar de Apple Dealer ga , ik heb het bekende probleem met de X over het batterij symbool , ik heb alle stappen van de site al geprobeerd. Ook heb ik een nieuwe accu aangeschaft maar deze is blijkbaar leeg. Echter als ik deze plaats laad hij nog steeds niet op. Iemand hier ervaringen mee ?
Het ziet er naar uit dat het de R5 release is, dat ziet er vast goed uit. Je moet er alleen wat monotoongeluid op de koop toe nemen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
The Unarchiver pakt een hele boel ingepakte bestanden. Die raad ik je ook van harte aan.![]()
Is The Unarchiver sneller? Overigens kon het ook metquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:17 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik ken het. Gelukkig heb ik nog een 'bay' vrij ..quote:Op woensdag 26 november 2008 11:23 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, mijn tweede 1TB externe HD is vol: leve Usenet, HD movies en AppleTV.
Even Sinterklaas mailen voor een 2TB dan maar.
De beveiliging van HD video beelden via Displayport en HDMI.quote:
Atheros versus Broadcom, en dan ook nog eens de alu behuizing.quote:Op woensdag 26 november 2008 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is hdcp? Wifikaart zal waarschijnlijk 1x2 zijn ipv 2x2. Testresultaten hier laten met 1x2 vaak een beter signaal zien dan een 2x2 ivm optimalisatie van de antenne positie.
Ergo, geen problemen met wifi.
Maar hee... als jij blij bent met een gma950...
Je kunt eens bij ifixit.com kijken.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:31 schreef jpjedi het volgende:
Wie weet toevallig waar ik online een fan voor de laatste witte Macbook kan bestellen?
Zal vast wel ergens een webshop zijn die onderdelen verkoopt.
Gewoon je MacBook niet dicht smijten, maar gewoon normaal dicht doen.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:05 schreef Swindler het volgende:
Het is weer zover , de magneetstrip van me beeldscherm heeft me case weer laten afbreken.
Kan ik dan wel weer onder garantie kunnen laten repareren maar toch.
Weet iemand of dit probleem bij de nieuwe macbooks opgelost is?
Misschien toch een idee om me oude dan maar in te ruilen bij Icentre of krijg je daar belachelijk lage prijzen?
thanks.. heb daar inderdaad het onderdeel gevonden en met die gegevens een 30 USD goedkopere besteld bij pbparts.comquote:Op woensdag 26 november 2008 15:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kunt eens bij ifixit.com kijken.
Gewoon een paar uurtjes mee spelen, komt allemaal goed en beginnen met Tap Tap Revenge uit de App Store downloaden..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
heb net mn ipod touch binnenmaar ik snap er nog niet echt veel van..
Wat snap je er niet aan? Er is genoeg info op de Apple site te vinden.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet,quote:Op woensdag 26 november 2008 15:56 schreef -Rebelle het volgende:
quote:Op woensdag 26 november 2008 17:25 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet,
gekkie
Zonder een extra wifi-kaart??quote:Op woensdag 26 november 2008 19:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan WEP hacken met een macbook![]()
en hoe doen we dat dan?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Je kan WEP hacken met een macbook![]()
sorry buurtjes voor het downloaden van acs4mcddosx...
De nieuwe is aluminum. die brokkelt niet af. En hij sluit niet met een magneet.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:05 schreef Swindler het volgende:
Het is weer zover , de magneetstrip van me beeldscherm heeft me case weer laten afbreken.
Kan ik dan wel weer onder garantie kunnen laten repareren maar toch.
Weet iemand of dit probleem bij de nieuwe macbooks opgelost is?
Misschien toch een idee om me oude dan maar in te ruilen bij Icentre of krijg je daar belachelijk lage prijzen?
wat is datquote:Op woensdag 26 november 2008 16:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gewoon een paar uurtjes mee spelen, komt allemaal goed en beginnen met Tap Tap Revenge uit de App Store downloaden..
ja misschien wel slim om dit even door te lezenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:08 schreef Junkie het volgende:
[..]
Wat snap je er niet aan? Er is genoeg info op de Apple site te vinden.
Eh ja. Broadcom is zeker niet beter ofzo hoor. Atheros wordt bv in elke DLINK router gebruikt.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:40 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Atheros versus Broadcom, en dan ook nog eens de alu behuizing.
Nogmaals, mijn wifi bereik is niet gewijzigd.quote:En ik ben blij met mijn 32-bits en GMA950 hoor. Moet er niet aan denken dat ik niet zo'n heerlijk wifi bereik meer heb
Elke videocamera wordt uitgeleverd met een USB interface. Firewire is dood. Misschien moet je eens producten kopen die up to date zijn.quote:, mijn videocamera niet aan kan sluiten
Koop een desktop, ben je van al je issues af.quote:en ik hem niet meer makkelijk aan allerlei beeldschermen en monitoren kan hangen (plus mijn films overal op kan kijken).
Gezien het feit dat zowel mijn oude als nieuwe macbook gigabit hebben had het me prettiger geleken als ze de migratie over ethernet iets beter uitgewerkt hadden. De snelheid is geen issue.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:41 schreef Geqxon het volgende:
Een vierde van alle huidige videocamera's heeft Mini-DV, waar FireWire nummer 1 is. Op het moment zijn er volgens kieskeurig.nl 102 camera's met FW en 156 zonder FW beschikbaar.
Het hele punt van de 13" Macbook is dat het een ideaal notebookje is om je films mee te importeren, te bewerken, op DVD te branden, naar je webspace te uploaden, fototje erbij, muziekje erbij.... en zonder firewire vind ik dat jammer.
Goed, waar het om ging is dat ik nu heel zuinig met mijn Macbook ga doen omdat IK nooit van mijn leven een 13" Alu Macbook wil.
En zeg eens eerlijk, was de Mac naar Mac transfer over WiFi / Ethernet niet enorm kut? Had je het niet prettiger gevonden een rechtstreekse 400 megabit DMA link te hebben?
Nee, je moet zo'n apple aansluiting daarvoor hebben.quote:Op woensdag 26 november 2008 21:38 schreef Piles het volgende:
Ik ben bezig met het bestellen van de iPod Classic, ik ben eindelijk om
Maar nu wil ik 'm ook kunnen opladen in het stopcontact, maar is elke oplader daar geschikt voor? Heb namelijk nog een usb-lader van mn Creative Zen Micro liggen![]()
Hmm, jammerquote:Op woensdag 26 november 2008 21:56 schreef eer-ik het volgende:
Nee, je moet zo'n apple aansluiting daarvoor hebben.
Oh, dat ding zal wellicht ook werken.quote:Op woensdag 26 november 2008 22:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, jammer
Maar zo'n ding: http://www.chear.nl/Chear_Muziek/Muziek_Accessoires/7090011/ is goed genoeg dan toch?
En nee, haal 'm niet bij Apple zelf, dat scheelt me teveel
Wist niet dat iPod geen standaard mini-usb-aansluiting hadquote:Op woensdag 26 november 2008 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, dat ding zal wellicht ook werken.
Je moet iig gewoon een USB input hebben volgens mij.
Heb je de rechstreekse link geprobeerd van de Apple Developer website?quote:Op donderdag 27 november 2008 00:00 schreef portier het volgende:
[ afbeelding ]
Al 3x geprobeerd, steeds dezelfde foutmelding. Iemand tips? Ik kan ook geen torrent voor 2.2 SDK vinden.
Maar dan ben je wel L33T! Hacking Basics - Backtrackquote:Op donderdag 27 november 2008 01:20 schreef Geqxon het volgende:
Dat BackTrack is iets te nerdy voor mij.
Ik ben meer van Jailbreak achtige applicaties. Gewoon een knopje en even wachten..quote:Op donderdag 27 november 2008 02:33 schreef Junkie het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel L33T! Hacking Basics - Backtrack![]()
![]()
Speedtouches hacken is dan misschien meer jouw ding.![]()
speedtouchkey
Default key algorithm in Thomson and BT Home Hub routers
[ afbeelding ]
Ben ik toch blij dat Apple wat meer doet aan beveiliging.
Dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 27 november 2008 08:53 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben meer van Jailbreak achtige applicaties. Gewoon een knopje en even wachten..
Zelfde probleem, ongeveer halverwege krijg ik die foutmelding...quote:Op donderdag 27 november 2008 00:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je de rechstreekse link geprobeerd van de Apple Developer website?
http://developer.apple.co(...)2.2_9m2621_final.dmg
Overigens wel eerst ingelogd op de website
Ik geef ze geen ongelijk. Mensen zijn al blij zat dat de connectie uberhaupt beveiligd is, dat is al mooi genoeg. Het is voor de consument vrij ingewikkeld het WPA password te wijzigen.quote:Op donderdag 27 november 2008 09:35 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.![]()
Die speedtouches zijn te hacken door hun standaard SSID in te voeren. En daar komt het standaard wachtwoord dan uit, en dat is waar 90% van de mensen hem op laat staan.
Ik heb em gisteren gewoon met 800 kb/s binnen kunnen halen, Image bestand van 1,6GB groot. Probeer het anders eens met een netwerkkabel ofzo.. misschien dat het weer afvallige Airport drivers zijn, van pas...quote:Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef portier het volgende:
[..]
Zelfde probleem, ongeveer halverwege krijg ik die foutmelding...
Waarom wil je em weer kwijt danquote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Jarno het volgende:
Hier nog iemand interesse in een Aiport Express?
Simpele-oplossingen-eerst modus:quote:Op donderdag 27 november 2008 10:38 schreef portier het volgende:
[..]
Zelfde probleem, ongeveer halverwege krijg ik die foutmelding...
Ik heb er net een gekocht!quote:Op donderdag 27 november 2008 11:07 schreef Jarno het volgende:
Hier nog iemand interesse in een Aiport Express?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |