Alles heej is VVV!VVV-Venlo, de huidige trots van het zuiden heeft aangekondigd dat ze een nieuwe trainer hebben aangetrokken. De keuze is gevallen op donroyco, een niet-ervaren manager, maar wel met de nodige expertise in huis. VVV heeft het niet breed; een salarisbudget van 97K per week en een transferbudget van 30 duizend euro, niet echt iets om een ster mee aan te trekken. Om mijn budgetten wat te versterken heb ik eerst de grootste verdieners de laan uitgestuurd. Doel is promotie, terwijl het bestuur de nacompetitie wil halen. De eerste wedstrijden ging nog niet echt goed, ik denk dat het team een stoomlocomotief is.Wedstrijden![]()
In het begin was het nogal aftasten, de eerste competitiewedstrijd speelde Calabro nog mee en scoorde in de 95e minuut het verdiende winnende doelpunt (met een luchtje van buitenspel). Sjaak Polak zou Sjaak Polak niet zijn als ie de beslissing niet gaan aanvechten, voor zijn commentaar op de leiding kreeg hij geel. Twee gelijke spelen verder hoop ik dat het team er staat. We zullen zien!
Transfers
AankoopVan Bergen MLC, zorgenkindje van VVV, eerst
weggestuurd, ging toen
bij de concurrent spelen en nu weer met open armen ontvangen. Hij kwam
gratis over van hoofdklasser SV Venray. AZ werd mijn moederclub, dus moesten er ook spelers vandaan gehaald worden, Jonathas, een jonge aanvaller kreeg de voorkeur. Lezcano (ook spits) is een klein talent die ik niet kon laten voetballen (
40K) in de Alpen, nu maar in
De Koel proberen. Om mijn middenveld te versterken heb ik even de jeugdopleiding van Ajax leeggeplukt, Donald (AMRC) komt de zijkant versterken, het is altijd handig een snelle speler te hebben. Anita (VM/MC) maakte het middenveld compleet.
VerkoopCalabro (
150K), Reekers (
220K) en Mampuya (
240K) zijn nou niet zo'n topspelers, en aangezien ze een aardig centje kunnen opleveren en bovendien aardig op het salarisbudget drukten (1K eronder) waren ze vrij snel verkocht. De overige drie spelers zijn jeugdspelers die niet in aanmerking komen voor een plaats in het eerste elftal. Hun contracten waren al afgelopen. Auassar (
180K) zat alleen maar te zeuren, ben blij dat hij weg is.
Selectie
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(