wat Reinhilde al zegt, t lijkt me doodengquote:Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Webkim het volgende:
Ik bedoelde eerder vanavond de de Marsupi. Gemakkelijker kan bijna niet. En veilig tot een kilo of 20. Maar let wel op; het schijnt dat klitteband een levensduur heeft van een keer of 5000. Dus als je een elftal wil gaan baren, zal je die niet allemaal ombeurten in dezelfde drager kunnen dragen, daar is de levensduur van zo'n Marsupi dan niet lang genoeg voor.
goed voornemenquote:Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik had nooit in dit topic moeten gaan postenzie veel teveel leuke dingen...
voordeel is wel dat ik nu, mocht ik deze ronde zwanger zijn, iets leuks weet om voor kerst te vragen! Elk nadeel heb zn voordeel
Ja en ja.quote:Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef Reinhilde het volgende:
Webkim, heb je die drager ook zelf gezien en geprobeerd? het ziet er aan de ene kant comfortabel en makkelijk uit, en aan de andere kant doodeng, vanwege het klittenband!
ohmygosh ik zie een nieuw projectquote:Op maandag 24 november 2008 22:57 schreef huuphuup het volgende:
aaaaaah kijk nou!!
[ afbeelding ]
nou wil ik een peuter én een baby én een draagdoek én een minidraagdoek![]()
*zucht*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |