abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63490072
Mja, ik wilde verder niet posten, maar ik heb echt een hartgrondige hekel aan leugenaars en mensen die halve waarheden verkopen en vervolgens nog het slachtoffer gaan uithangen Ik had net op m'n werk al 2 screenshots gemaakt van de aangepaste tekst (idd, Google cache is je vriend Huup ), maar vond het niet nodig om ze te posten, maar mijn klomp breekt gewoon echt nu Bereka blijft glashard liegen over die site edit en doet het een beetje luchtig af alsof ik/wij haar aanvallen op spelfouten en dat het nog bijna zielig voor haar is ook. Bah.

http://flickr.com/photos/70077625@N00/3056650860/sizes/o/
http://flickr.com/photos/70077625@N00/3055814839/sizes/o/

Doe ermee wat je wil, maar ik moest het toch nog even gezegd hebben. Als ze al over zoiets liegt zal er wel meer rammelen, denk ik zo.
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 21:28:33 #77
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63490103
Die verschillende Trageschulen hebben soms sterk van elkaar afwijkende meningen. En dat zie je zelfs terug in de handleidingen van doeken.

Het duidelijkste voorbeeld is de ClauWi Trageschule die de kangaroo en rugzak ziet als de ultieme draaghouding en de wikkelkruishouding te beperkend vindt voor de natuurlijke loop van ruggengraat van het kind. De leidster van ClauWi heeft de handleiding voor Storchenwiege geschreven, en de wikkelkruishouding staat daarin dan ook helemaal als laatste genoemd. Trageschule Dresden (waar Webkim net geweest is en ik nog naar toe ga) heeft dan weer flink meegewerkt aan de handleiding van Hoppediz.

Op Duitse fora is er echt onderscheid tussen de TD en ClauWi, stillen-und-tragen.de is de ClauWi hoek en rabeneltern.org is de TD hoek. Volgelingen van beide draagdoekreligies zitten elkaar ook nog wel eens in de haren. Terwijl van allebei toch heus het einddoel is dat ouders hun kinderen dragen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63490115
Huup!

Gij speurder.

Maar als we volgend jaar gaan meeten, dan neem ik wel mijn Binana mee, dan kan je lief die eens zien en voelen. Is helemaal niet gaaaaay, ik heb juist die kleur gekozen zodat Nixxx er ook mee kan lopen.

Fotootje, al eerder geplaatst, maar voor het idee:

pi_63490572
Jaaa die ziet er stoer uit!
Even laten keuren door meneer...

Wat kijkt Nixxx trots zeg haha
en wat zit er nou in? een handdoek?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63490680
mijn lief wilt er ook niet aan hoor. En ik prop de auto gewoon zo vol voor een vakantie dat de buggy niet mee kan. Heb ik toch mijn zin.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63490882
Ik bedoelde eerder vanavond de de Marsupi. Gemakkelijker kan bijna niet. En veilig tot een kilo of 20. Maar let wel op; het schijnt dat klitteband een levensduur heeft van een keer of 5000. Dus als je een elftal wil gaan baren, zal je die niet allemaal ombeurten in dezelfde drager kunnen dragen, daar is de levensduur van zo'n Marsupi dan niet lang genoeg voor.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63490923
nee, het knuffelkonijn van baby .
pi_63491006
Webkim, heb je die drager ook zelf gezien en geprobeerd? het ziet er aan de ene kant comfortabel en makkelijk uit, en aan de andere kant doodeng, vanwege het klittenband!
  maandag 24 november 2008 @ 22:00:58 #84
35189 Troel
scherp en bot
pi_63491202
klittenband is doodeng
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 november 2008 @ 22:01:40 #85
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63491240
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:52 schreef Webkim het volgende:
Ik bedoelde eerder vanavond de de Marsupi. Gemakkelijker kan bijna niet. En veilig tot een kilo of 20. Maar let wel op; het schijnt dat klitteband een levensduur heeft van een keer of 5000. Dus als je een elftal wil gaan baren, zal je die niet allemaal ombeurten in dezelfde drager kunnen dragen, daar is de levensduur van zo'n Marsupi dan niet lang genoeg voor.
wat Reinhilde al zegt, t lijkt me doodeng
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63491312
Ik denk dat ik ook liever een kliksysteem zou hebben ipv klittenband. Maar ik knoop nog liever
pi_63491322
Oeeeeh een elftal
If only... haha. Eerst maar eens eentje. Maar ik vind die wél mooi zeg, die roomwitte vooral.
Hmm, 5000 keer. Ik neem aan dat je dan op een gegeven moment vanzelf wel merkt dat het klitteband los begint te raken toch? Ik ga er vanuit dat je dat niet bijhoudt? hoewel, grofweg 350 dagen x 2 (aan en uit) is 700 = 5000/700 ongeveer 7 jaar levensduur? Of moet ik dat anders zien?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63491430
Pfff ik wil een grote spiegel, enzo. Voor foto's, enzo. Wil zo graag goed laten zien hoe mijn Beco Obi draagt Want zo'n ding is echt super handig in gebruik.
Voor huuphuup: (En mannen kunnen 'm omdraaien, zodat hij helemaal zwart is! *tip*)

Nee, dit ben ik niet, ik heb niet zo'n oranje tas.

Gisteren stond ik in de stand van voedingskleding.nl op de Yunior Beurs, vroeg Petra aan me of dat een Beco was. Want ze had die gezien op een forum..
Hier op Fok dus!

Oh en Bereka, ik was even lid van je Hyve maar snel weer afgemeld. Werd helemaal simpel van al die groepsberichten die je per week verstuurde..
Ik denk dat het je veel klanten kost, je manier van benaderen.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_63491566
Ik had nooit in dit topic moeten gaan posten zie veel teveel leuke dingen...
voordeel is wel dat ik nu, mocht ik deze ronde zwanger zijn, iets leuks weet om voor kerst te vragen! Elk nadeel heb zn voordeel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 24 november 2008 @ 22:14:13 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63491653
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik had nooit in dit topic moeten gaan posten zie veel teveel leuke dingen...
voordeel is wel dat ik nu, mocht ik deze ronde zwanger zijn, iets leuks weet om voor kerst te vragen! Elk nadeel heb zn voordeel
goed voornemen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63491850
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:55 schreef Reinhilde het volgende:
Webkim, heb je die drager ook zelf gezien en geprobeerd? het ziet er aan de ene kant comfortabel en makkelijk uit, en aan de andere kant doodeng, vanwege het klittenband!
Ja en ja.
En persoonlijk geef ik de voorkeur aan knopen.
Want zowel buckles als klittenband vind ik niet zo betrouwbaar als een goede knoop in een lap geweven stof.
Toch vind ik de Marsupi niet eng. Het is ontzettend sterk en hechtbaar klitteband wat er gebruikt is, heel breed, over een lang stuk, en als dat dan niet zo goed meer sluit merk je dat wel en dan zou ik -em niet meer gebruiken.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63492118
@ Webkim, ik denk dat ik deze drager echt zou moeten proberen voordat ik geloof dat het stevig genoeg is, niet omdat ik jou niet vertrouw, maar vanwege het klittenband.

Binnenkort kan ik lekker gaan dragen! Jee!
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 22:50:45 #93
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63492872
Iedere drager en doek zou je eigenlijk moeten kunnen zien en passen/uitproberen alvorens 'm aan te schaffen.

En die mooie Obi van Icicle is uit de productie, maar www.babyracer-and-more.de heeft er nog een paar!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63493090
aaaaaah kijk nou!!

nou wil ik een peuter én een baby én een draagdoek én een minidraagdoek
*zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63493333
huuphuup die zijn echt te schattig
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 24 november 2008 @ 23:16:39 #96
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63493670
een vriendin van me heeft zo'n marsupi

Ze is er helemaal fan van en draagt nu haar tweede kindje erin.

weet alleen niet tot welke leeftijd ze dan draagt / droeg, maar dan nog

Huuphuup, wat ontzettend schattig

Enne, van de yamo heb je ook een hele mooie donkerbruine. dat is echt niet gay
vraag maar aan beefcake en kersjes
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63493802
Hey die Marsupi heb ik in het echt gezien
Op de verjaardag van Eli bij Davinia had iemand een klein babietje in zo'n ding.
Zag er prima stevig uit. Ergonomischer qua houding dan een babybjorn.

Op de website staat trouwens wel dat ze geadviseerd worden tot 8 kilo of 6 maanden. Dan zitten kindjes ook nog behoorlijk stil dus lijkt me dat klittenband wel stevig genoeg.
pi_63494109
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:57 schreef huuphuup het volgende:
aaaaaah kijk nou!!

[ afbeelding ]

nou wil ik een peuter én een baby én een draagdoek én een minidraagdoek
*zucht*
ohmygosh ik zie een nieuw project
Saartje
pi_63494150
Voor de beer van je middelste Maneki
pi_63494231