Na een maand tussen neus en lippen door eens wat informeren opeens binnen 3 dagen een release met nog en bak extra features eisen is ook niet alles.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voortgangsrapportages.
Hoe amateuristisch.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De tv is de box van pandora.
Doe eens niet zo ongelukkig.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:12 schreef sigme het volgende:
Uitzending van Zembla, inzake grand cafe de Rechter
quote:Dennis Slettenhaar, Typisch Almelo
Schuld van Amerika.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongelukkig.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Sam_Spade het volgende:
Schuld van Eva.
Er hing een heel spel, maar veel kaarten zijn door mijn gewoel van de muur af getrokken.quote:
De horecaondernemers wordt ook nog eens geteefd: Uitzending van Zembla, inzake grand cafe de Rechterquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:00 schreef Yildiz het volgende:
Ik heb onlangs Zembla gekeken. Welk een beschamende tentoonstelling van de gemeente Almelo.
De ene tent geen vergunning geven en vele keren de termijnen overschrijden. Die tent met een dwangsom sluiten, en dat soort dingen.
De gemeente volgt zijn eigen regels dus niet op, maar is daar niet eens consistent in. Een andere horecaondernemer heeft bijvoorbeeld gewoon 5 tenten, zonder vergunningen, die geen dwangsom tot sluiting krijgt. Je vraagt je toch af waar regels voor zijn, als zelfs de gemeente ze niet volgt.
Flauw.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:08 schreef Sam_Spade het volgende:
[..]
Er hing een heel spel, maar veel kaarten zijn door mijn gewoel van de muur af getrokken.
Teeven?quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
De horecaondernemers wordt ook nog eens geteefd: Uitzending van Zembla, inzake grand cafe de Rechter
Ik weet ik niet wat ik erger vind, dat die man in dienst was van justitie of het feit dat 'ie nu in de kamer zit.
Held ben je ook hequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:37 schreef sigme het volgende:
[..]
De horecaondernemers wordt ook nog eens geteefd: Uitzending van Zembla, inzake grand cafe de Rechter
Ik weet ik niet wat ik erger vind, dat die man in dienst was van justitie of het feit dat 'ie nu in de kamer zit.
Burgemeesters en wethouders willen geen antwoord geven. Vertegenwoordigers sturen cameraploegen tijdens een interview weg en corrigeren nota bene de projectleider. Dat lijkt mij genoeg poging tot wederhoor, of niet?quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:04 schreef Clara het volgende:
Zembla biedt anders zelf ook nog wel eens beschamende voorstellingen. Ik ben daarom benieuwd naar hoor en wederhoor uit andere bronnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |