Maffemuts... tjee... wat een verhaal zeg! Da's niet niks! Ik kan me goed voorstellen dat je erg geschrokken bent. Je zult wel hebben gedacht 'oh nee, daar gaan we weer!'. Hoe is het nu met je?
Raissa... wat wáárdeloos zeg, dat ze echt over alles zo lijnrecht tegenover elkaar staan. Wat lijkt me dat vermoeiend. En dan denk je dat je in het ziekenhuis goed advies krijgt...
Estrys, wat fijn dat je geen last meer hebt van je kaak. Dat zal een hele opluchting zijn!
Diaan; je laatste dagje zit erop!! Olé!!

Lekker genieten nu!
Igraine, gefeliciteerd met je dochter! Geniet ervan!
Tessie, fijn dat je echo goed was... mooi, he, om zo'n klein mensje in wording te zien... en dat groeit zomaar in jouw buik... 't blijft een wonder...
Miss_Sly, fijn dat die bloeduitslag in ieder geval goed was!!!

Ik hoop dat de tijd naar 8 december voorbij vliegt voor je! Voor nu gewoon maar lekker genieten van die roze wolk waar je op zit. Je zegt het zelf ook al zo mooi 'die twee weken genieten, pakken ze me dan niet meer af!'
Dakota, spannend, hoor! Je houdt de spanning er in ieder geval goed in hier in dit topic...! Succes voor zometeen!
Ik heb morgen mijn laatste werkdag!! Grappig trouwens dat er hier nou ineens een stel met verlof gaan... zo ongeveer tegelijk!
Wat een super leuke knuffel-doek-dingen trouwens!! Hoe heten die dingen en waar kun je die krijgen?