hij lijkt wel dat jongetje die de N64 voor kerst kreeg hahaquote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach, beter dan het standaard gezwets
Boeie....fuck that...je weettogquote:Op maandag 24 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, maar beetje heel erg veel fuck
Wat dacht je van deze:quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij lijkt wel dat jongetje die de N64 voor kerst kreeg haha
agreed .. net zoals vroeger bij de PU.. de reviews die het gekst geschreven waren gingen over de coolste gamesquote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach, beter dan het standaard gezwets
Vroeger was de PU nog stoerquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed .. net zoals vroeger bij de PU.. de reviews die het gekst geschreven waren gingen over de coolste games
Whehehe die was ernstig jaquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij lijkt wel dat jongetje die de N64 voor kerst kreeg haha
Detailsquote:Op maandag 24 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, maar beetje heel erg veel fuck
Hey crazy-pquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh Moozziej.. dat is dus te laat he
wekker fail..
quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaan mijn contract in april niet verlengen
ghehe doet me denken aan dat duitse jochie die ook helemaal over de rooie gaatquote:
idd met kees, dre, ben. dat waren de toppers!quote:
kan ik hier helaas niet zien. is geblocked.quote:
Hoiquote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Olep het volgende:
HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR IESTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WEER
Wat had je nou weer gedaanquote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Olep het volgende:
Aaaightquote:Op maandag 24 november 2008 11:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd met kees, dre, ben. dat waren de toppers!
nu is het echt kut!
lees de PU al 6 jaar niet meer ofzo..
toen ik mijn abo nam kreeg ik nog een barb wire poster
Deze dan?quote:Op maandag 24 november 2008 11:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan ik hier helaas niet zien. is geblocked.
klerelijers hebben ook mn firefox eraf gegooid. dus zit nu met IE6
quote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Olep het volgende:
gast hoe scoor jij bans aan de lopende band?quote:Op maandag 24 november 2008 11:01 schreef Olep het volgende:
Access Denied (content_filter_denied)quote:
Jou ICTer is goedddquote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Search Engines/Portals;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
skate is Gay! zoals hij alles verteldquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
Skate zat er toen ook nog bij.
En om de zoveel tijd een strip van powerboy (?!?)
Ja werk/ school etc hebben proxy's ingesteld,quote:Op maandag 24 november 2008 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Search Engines/Portals;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
fosho!quote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight
Skate zat er toen ook nog bij.
En om de zoveel tijd een strip van powerboy (?!?)
hmm volgens mij heb ik een andere skate voor mequote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fosho!
![]()
![]()
skate the grate!
skate en kees zijn de muziek in gegaan
en die fotostrips van de redactie waren ook altijd vet cool!
Inderdaadquote:Op maandag 24 november 2008 11:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
fosho!
![]()
![]()
skate the grate!
skate en kees zijn de muziek in gegaan
en die fotostrips van de redactie waren ook altijd vet cool!
Vroegerrrr zat hij ook bij de redactie van de PUquote:Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm volgens mij heb ik een andere skate voor me![]()
[ afbeelding ] ??
Neem werklaptop, moet ik persoonlijk testen hahahaquote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je eigen toplap? Enne geen pron erop gooien he
Whehehe wat zei je tegen hem? "Know your place, boy"quote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem werklaptop, moet ik persoonlijk testen hahaha
Kut collega is gelijk pissed... droxz komt op het werk, en mag gelijk met nieuwe spullen klooien
en binnen het uur ruzie gehad ?quote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem werklaptop, moet ik persoonlijk testen hahaha
Kut collega is gelijk pissed... droxz komt op het werk, en mag gelijk met nieuwe spullen klooien
toen hij gamekings ging doen werd hij een loserquote:Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm volgens mij heb ik een andere skate voor me![]()
[ afbeelding ] ??
Toen werd hij ineens een import-neger... en een heule slechte ookquote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen hij gamekings ging doen werd hij een loser
True, af en toe vind ik em nog wel droog..quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen werd hij ineens een import-neger... en een heule slechte ook
ik hou het bij mijn herinneringen van vroegerquote:Op maandag 24 november 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, af en toe vind ik em nog wel droog..
Ik check wel gamekings omdat wel droog vind.. en af en toe kan echt wel lachen om die gasten.
Games mogen spelen en er ook nog voor betaald krijgen... damnquote:Op maandag 24 november 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, af en toe vind ik em nog wel droog..
Ik check wel gamekings omdat wel droog vind.. en af en toe kan echt wel lachen om die gasten.
hij had ook zon nummer gemaakt, weet ff niet meer hoe die heette. was voor breezer chicks.quote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen hij gamekings ging doen werd hij een loser
ik zou echt een goeie gameking zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Games mogen spelen en er ook nog voor betaald krijgen... damn
We gaan gewoon voor concurrentie zorgenvquote:Op maandag 24 november 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou echt een goeie gameking zijn.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij had ook zon nummer gemaakt, weet ff niet meer hoe die heette. was voor breezer chicks.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was dat niet de tune voor Joy?
kijk een kennerquote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was dat niet de tune voor Joy?
quote:
ik weet nog dat ik de reclame heel irritant vondquote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk een kennermaar je hebt denk i wel gelijk.
Tuurlijkquote:
haha, was voorspelbaarquote:
Haha.. die kan ik gelukkig dan weer niet herinneren.quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik de reclame heel irritant vond
ja klopt, heel die gast is gewoon irritantquote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik de reclame heel irritant vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |