Neem werklaptop, moet ik persoonlijk testen hahahaquote:Op maandag 24 november 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je eigen toplap? Enne geen pron erop gooien he
Whehehe wat zei je tegen hem? "Know your place, boy"quote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem werklaptop, moet ik persoonlijk testen hahaha
Kut collega is gelijk pissed... droxz komt op het werk, en mag gelijk met nieuwe spullen klooien
en binnen het uur ruzie gehad ?quote:Op maandag 24 november 2008 11:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Neem werklaptop, moet ik persoonlijk testen hahaha
Kut collega is gelijk pissed... droxz komt op het werk, en mag gelijk met nieuwe spullen klooien
toen hij gamekings ging doen werd hij een loserquote:Op maandag 24 november 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hmm volgens mij heb ik een andere skate voor me![]()
[ afbeelding ] ??
Toen werd hij ineens een import-neger... en een heule slechte ookquote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen hij gamekings ging doen werd hij een loser
True, af en toe vind ik em nog wel droog..quote:Op maandag 24 november 2008 11:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toen werd hij ineens een import-neger... en een heule slechte ook
ik hou het bij mijn herinneringen van vroegerquote:Op maandag 24 november 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, af en toe vind ik em nog wel droog..
Ik check wel gamekings omdat wel droog vind.. en af en toe kan echt wel lachen om die gasten.
Games mogen spelen en er ook nog voor betaald krijgen... damnquote:Op maandag 24 november 2008 11:23 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, af en toe vind ik em nog wel droog..
Ik check wel gamekings omdat wel droog vind.. en af en toe kan echt wel lachen om die gasten.
hij had ook zon nummer gemaakt, weet ff niet meer hoe die heette. was voor breezer chicks.quote:Op maandag 24 november 2008 11:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
toen hij gamekings ging doen werd hij een loser
ik zou echt een goeie gameking zijn.quote:Op maandag 24 november 2008 11:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Games mogen spelen en er ook nog voor betaald krijgen... damn
We gaan gewoon voor concurrentie zorgenvquote:Op maandag 24 november 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou echt een goeie gameking zijn.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij had ook zon nummer gemaakt, weet ff niet meer hoe die heette. was voor breezer chicks.
quote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was dat niet de tune voor Joy?
kijk een kennerquote:Op maandag 24 november 2008 11:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
was dat niet de tune voor Joy?
quote:
ik weet nog dat ik de reclame heel irritant vondquote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk een kennermaar je hebt denk i wel gelijk.
Tuurlijkquote:
haha, was voorspelbaarquote:
Haha.. die kan ik gelukkig dan weer niet herinneren.quote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik de reclame heel irritant vond
ja klopt, heel die gast is gewoon irritantquote:Op maandag 24 november 2008 11:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik de reclame heel irritant vond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |