Jaquote:Op maandag 24 november 2008 10:45 schreef Aho het volgende:
[..]
kom je net je bed uitrollen?![]()
in dat geval relxed
quote:
Geniaal tochquote:
ywquote:
quote:
#2- FUCK YOU! I ain't no fan boy but this mother fucking game looks like nothing you've ever played..quote:
Ach, beter dan het standaard gezwetsquote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
#2- FUCK YOU! I ain't no fan boy but this mother fucking game looks like nothing you've ever played..
ja nou haha
Werkloos?quote:Op maandag 24 november 2008 10:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja werkeloos en wel maar ik leef
True, maar beetje heel erg veel fuckquote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ach, beter dan het standaard gezwets
gaan mijn contract in april niet verlengenquote:
hij lijkt wel dat jongetje die de N64 voor kerst kreeg hahaquote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boeie....fuck that...je weettogquote:Op maandag 24 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, maar beetje heel erg veel fuck
Wat dacht je van deze:quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij lijkt wel dat jongetje die de N64 voor kerst kreeg haha
agreed .. net zoals vroeger bij de PU.. de reviews die het gekst geschreven waren gingen over de coolste gamesquote:Op maandag 24 november 2008 10:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vroeger was de PU nog stoerquote:Op maandag 24 november 2008 10:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
agreed .. net zoals vroeger bij de PU.. de reviews die het gekst geschreven waren gingen over de coolste games
Whehehe die was ernstig jaquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij lijkt wel dat jongetje die de N64 voor kerst kreeg haha
Detailsquote:Op maandag 24 november 2008 10:53 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
True, maar beetje heel erg veel fuck
Hey crazy-pquote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef Crazy-p het volgende:
Mogguh Moozziej.. dat is dus te laat he
wekker fail..
quote:Op maandag 24 november 2008 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaan mijn contract in april niet verlengen
ghehe doet me denken aan dat duitse jochie die ook helemaal over de rooie gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |