Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank godquote:Op zondag 23 november 2008 23:23 schreef gers het volgende:
[..]
die zijn er altijd moet je je niet door gek laten maken
quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens doodverwensing jegens moderator, kan iemand Vandaw in de prullebak gooien?
Remmie, kom der maar in.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Tevens doodverwensing jegens moderator, kan iemand Vandaw in de prullebak gooien?
wij mogen je ookquote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank god![]()
.
vielleichtquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
HET IS GODVERDOMME BIJNA KERST!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij zegt dat je het van hem best mag krijgen. Je kan het ook attent noemen.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee weet ik, gelukkig zijn er ook mensen die me mogen, thank god![]()
.
Een echte baas is altijd hosselaarquote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
ik ben geen hosselaar
te arrogantik laat me hosselen voor wie dat lukt
Laatste waarschuwing, als ie doorgaat gaat ie er af.quote:Op zondag 23 november 2008 23:24 schreef boem-dikkie het volgende:
Een echte baas word gehosseldquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een echte baas word gehosseldwaarom moeite doen als de smaatjes mij willen
De laatste?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Laatste waarschuwing, als ie doorgaat gaat ie er af.
serieusquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezetquote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Vandaw het volgende:
[..]
De laatste?
Dit is pas mijn eerste note!
Wat vind je dan van een opmerking als onderstaande?quote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef remlof het volgende:
quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:08 schreef Juup© het volgende:
Misschien maakt hij er wel een einde aan.
Wishfull Thinking.
En waarom weet ik daar niks vanaf?quote:Op zondag 23 november 2008 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb net je vierde en vijfde gezet
Wat?quote:Op zondag 23 november 2008 23:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
serieus
iedereen kankert op je maar godverredomme je bent ook een schatje
Das waarquote:Op zondag 23 november 2008 23:28 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Een echte baas word gehosseldwaarom moeite doen als de smaatjes mij willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |